abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15126181
Frans

Top kerel, laatst op een feestje nog even mee gesproken

pi_15229015
Frans is geweldig! Heb beloofd dat we een keer met een aantal familieleden naar zijn concert gaan. Ook al ben ik 18 jaar, dit is gezelligheid ten top Zijn concert was trouwens wel mooi, met al dat water
  zondag 7 december 2003 @ 19:45:46 #178
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_15229538
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 00:01 schreef Seborik het volgende:Je kunt nu niet echt meer van weinig airplay spreken sinds z'n tv-show. De keren dat Frans Bauer gedraaid wordt op verschillende media en in krijgen is exponentieel gestegen.
Als maneer bedoelt "airflow op RADIOzenders" heeft hij wel degelijk gelijk. Hoewel Frans Bauer het ver heeft geschopt, krijgt hij nog steeds bijna geen airplay op Radio538 of 3FM enz.
quote:
Zijn concert was trouwens wel mooi, met al dat water
Had een deel op TV toevallig gezien, erg goed ja.
pi_15784496
Ja je moetr ergens de show mee maken als je alleen maar monotoon kan zingen !!!
quote:
Op zondag 7 december 2003 19:45 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Als maneer bedoelt "airflow op RADIOzenders" heeft hij wel degelijk gelijk. Hoewel Frans Bauer het ver heeft geschopt, krijgt hij nog steeds bijna geen airplay op Radio538 of 3FM enz.
[..]

Had een deel op TV toevallig gezien, erg goed ja.

pi_15784586
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 29 december 2003 01:18 schreef jpolderman het volgende:
Hij is groot geworden omdat er zoveel domme mensen in nederland zijn die alleen zijn muziek snappen helaas is dat wel een hele trieste constatering !!!
--------------------------------------------------------------------------------

Smaken verschillen. Ik hou zelf ook niet van Bauer, maar de muzieksmaak van een ander dom vinden zegt meer over jezelf dan over de ander.

Dit is een quote van een vorige post...

Maar om er even op door te gaan....

Heb je die clip van "Heb je even tijd voor mij" gezien....
Getuigd niet echt van intelligentie !!!

pi_15784619
quote:
Op maandag 29 december 2003 01:30 schreef jpolderman het volgende:
quote:
Op maandag 29 december 2003 01:18 schreef jpolderman het volgende:
Hij is groot geworden omdat er zoveel domme mensen in nederland zijn die alleen zijn muziek snappen helaas is dat wel een hele trieste constatering !!!

Smaken verschillen. Ik hou zelf ook niet van Bauer, maar de muzieksmaak van een ander dom vinden zegt meer over jezelf dan over de ander.

Dit is een quote van een vorige post...

Maar om er even op door te gaan....

dat leek meer op de jostiband vanuit de camping
046
Dank aan Yeahinho
pi_15784643
By the way waarom worden we altijd naar andere posts geschopt als die al weken geen posts meer hebben gehad....

Bleh ik kots op die moderators !!!

pi_15784658
quote:

En welke clip getuige nog wel van enige inteligentie?
pi_15784677
quote:
Op maandag 29 december 2003 01:33 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En welke clip getuige nog wel van enige inteligentie?

Daar heb je een punt
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_15784715
quote:
Whehehehehehehe

Als je intelligentie in een zin wilt gebruiken, controleer dan wel even dat je alles goed schrijft

pi_15784728
quote:
Op maandag 29 december 2003 01:25 schreef jpolderman het volgende:
Ja je moetr ergens de show mee maken als je alleen maar monotoon kan zingen !!!
[..]
Goh. Jij bent goede op de hoogte van Frans zijn repetoire als je met die zekerheid kunt zeggen dat die alleen maar monotoon zingt.

En daarbij, zanger zijn met alleen je stem van hoge kwaliteit kan niet meer. Je moet wel wat meer doen dan alleen maar wat zingen om platen te verkopen.

pi_15784771
Jij je zin intellllllllligentie !!!!

En hoe je iets schrijft heeft niks met je intellllllligentie te maken maar met intellect maar dat woord ken je vast niet !!!

Mensen die woordblind zijn kunnen wel heel intellllligent zijn denk maar aan mozart !!!

Zo nou jij !!!!

pi_15784779
Doe eens een beetje normaal.
pi_15784805
Wat doet frans dan meer !!!

Domme opmerkingen plaatsen in zijn soapie ???

pi_15784905
quote:
Op maandag 29 december 2003 01:38 schreef jpolderman het volgende:
Jij je zin intellllllllligentie !!!!

En hoe je iets schrijft heeft niks met je intellllllligentie te maken maar met intellect maar dat woord ken je vast niet !!!

Mensen die woordblind zijn kunnen wel heel intellllligent zijn denk maar aan mozart !!!

Zo nou jij !!!!

Ik weet helaas niets over de intelligentie van Mozart, j.

En woordblindheid tast voor zover ik weet geen grammaticaal inzicht aan.

pi_15784912
-edit: er is een feedbacktopic.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-12-2003 01:45]

pi_15784955
Helaas is woordblindheid, nauwbonden met grammatica maar dat is een ander discussie we hadden het over Frans !!!! laterss
quote:
Op maandag 29 december 2003 01:44 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik weet helaas niets over de intelligentie van Mozart, j.

En woordblindheid tast voor zover ik weet geen grammaticaal inzicht aan.

pi_15784988
quote:
Op maandag 29 december 2003 01:46 schreef jpolderman het volgende:
Helaas is woordblindheid, nauwbonden met grammatica maar dat is een ander discussie we hadden het over Frans !!!! laterss
[..]
Oh ja, die klotewoordblindheid, zet je ineens je tekst voor de quote ipv erachter..
pi_15785039
Ha ha die is goed !!!

Maak t maar belachelijk !!!

Ik ben overigens niet woordblind hoor, maar dat daargelaten, ik ben gewoon moe en toets daarom soms brakke taal !!!

pi_15785059
quote:
Op maandag 29 december 2003 01:50 schreef jpolderman het volgende:
Ik ben overigens niet woordblind hoor, maar dat daargelaten, ik ben gewoon moe en toets daarom soms brakke taal !!!
Heb je ook al een derde smoesje klaarstaan?
pi_15785654
Dat nummer van hem van: Heb je even voor mij

Geweldig!! Moet er elke keer weer om lachente gek voor woorden gewoon

dinsdag 30 december 2003 @ 00:03:55 #198
53409 VikingVempire
Only Death is Real
pi_15811704
Ik vind zijn muziek niks, maar heb wel respect voor die kerel dat hij gewoon is gebleven...leuke serie, leuk vrouwtje.
In Satan We Trust
pi_15832985
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:03 schreef VikingVempire het volgende:
Ik vind zijn muziek niks, maar heb wel respect voor die kerel dat hij gewoon is gebleven...leuke serie, leuk vrouwtje.
Originele opmerking
De muziek vond ik sowieso niets... Maar dat alleen door een programma hij de kermisstatus ontstegen is, vind ik wel schandalig (is eigenlijkt niets nieuws, maar goed ).
Owja, en 'hij is zo echt' is wel heel makkelijk te ontkrachten met de lach op zijn albumhoezen
Nu hebben we weer Idols om te hypen en zal Bauer een stuk meer met rust gelaten worden (hoop ik)
Het mooi kotsende meisje.
pi_15833471
Morgen staatsloterijshow mit Fransch
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')