quote:Als maneer bedoelt "airflow op RADIOzenders" heeft hij wel degelijk gelijk. Hoewel Frans Bauer het ver heeft geschopt, krijgt hij nog steeds bijna geen airplay op Radio538 of 3FM enz.
Op dinsdag 2 december 2003 00:01 schreef Seborik het volgende:Je kunt nu niet echt meer van weinig airplay spreken sinds z'n tv-show. De keren dat Frans Bauer gedraaid wordt op verschillende media en in krijgen is exponentieel gestegen.
quote:Had een deel op TV toevallig gezien, erg goed ja.
Zijn concert was trouwens wel mooi, met al dat water
quote:
Op zondag 7 december 2003 19:45 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Als maneer bedoelt "airflow op RADIOzenders" heeft hij wel degelijk gelijk. Hoewel Frans Bauer het ver heeft geschopt, krijgt hij nog steeds bijna geen airplay op Radio538 of 3FM enz.
[..]Had een deel op TV toevallig gezien, erg goed ja.
Smaken verschillen. Ik hou zelf ook niet van Bauer, maar de muzieksmaak van een ander dom vinden zegt meer over jezelf dan over de ander.
Dit is een quote van een vorige post...
Maar om er even op door te gaan....
Heb je die clip van "Heb je even tijd voor mij" gezien....
Getuigd niet echt van intelligentie !!!
quote:dat leek meer op de jostiband vanuit de camping
Op maandag 29 december 2003 01:30 schreef jpolderman het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 29 december 2003 01:18 schreef jpolderman het volgende:
Hij is groot geworden omdat er zoveel domme mensen in nederland zijn die alleen zijn muziek snappen helaas is dat wel een hele trieste constatering !!!
--------------------------------------------------------------------------------Smaken verschillen. Ik hou zelf ook niet van Bauer, maar de muzieksmaak van een ander dom vinden zegt meer over jezelf dan over de ander.
Dit is een quote van een vorige post...
Maar om er even op door te gaan....
Heb je die clip van "Heb je even tijd voor mij" gezien....
Bleh ik kots op die moderators !!!
quote:En welke clip getuige nog wel van enige inteligentie?
Op maandag 29 december 2003 01:30 schreef jpolderman het volgende:Heb je die clip van "Heb je even tijd voor mij" gezien....
quote:Daar heb je een punt
Op maandag 29 december 2003 01:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
En welke clip getuige nog wel van enige inteligentie?
quote:Whehehehehehehe
Op maandag 29 december 2003 01:30 schreef jpolderman het volgende:
Als je intelligentie in een zin wilt gebruiken, controleer dan wel even dat je alles goed schrijft
quote:Goh. Jij bent goede op de hoogte van Frans zijn repetoire als je met die zekerheid kunt zeggen dat die alleen maar monotoon zingt.
Op maandag 29 december 2003 01:25 schreef jpolderman het volgende:
Ja je moetr ergens de show mee maken als je alleen maar monotoon kan zingen !!!
[..]
En daarbij, zanger zijn met alleen je stem van hoge kwaliteit kan niet meer. Je moet wel wat meer doen dan alleen maar wat zingen om platen te verkopen.
En hoe je iets schrijft heeft niks met je intellllllligentie te maken maar met intellect maar dat woord ken je vast niet !!!
Mensen die woordblind zijn kunnen wel heel intellllligent zijn denk maar aan mozart !!!
Zo nou jij !!!!
quote:Ik weet helaas niets over de intelligentie van Mozart, j.
Op maandag 29 december 2003 01:38 schreef jpolderman het volgende:
Jij je zin intellllllllligentie !!!!En hoe je iets schrijft heeft niks met je intellllllligentie te maken maar met intellect maar dat woord ken je vast niet !!!
Mensen die woordblind zijn kunnen wel heel intellllligent zijn denk maar aan mozart !!!
Zo nou jij !!!!
En woordblindheid tast voor zover ik weet geen grammaticaal inzicht aan.
quote:
Op maandag 29 december 2003 01:44 schreef Stranger het volgende:[..]
Ik weet helaas niets over de intelligentie van Mozart, j.
En woordblindheid tast voor zover ik weet geen grammaticaal inzicht aan.
quote:Oh ja, die klotewoordblindheid, zet je ineens je tekst voor de quote ipv erachter..
Op maandag 29 december 2003 01:46 schreef jpolderman het volgende:
Helaas is woordblindheid, nauwbonden met grammatica maar dat is een ander discussie we hadden het over Frans !!!! laterss
[..]
Maak t maar belachelijk !!!
Ik ben overigens niet woordblind hoor, maar dat daargelaten, ik ben gewoon moe en toets daarom soms brakke taal !!!
quote:Heb je ook al een derde smoesje klaarstaan?
Op maandag 29 december 2003 01:50 schreef jpolderman het volgende:
Ik ben overigens niet woordblind hoor, maar dat daargelaten, ik ben gewoon moe en toets daarom soms brakke taal !!!
Geweldig!! Moet er elke keer weer om lachente gek voor woorden gewoon
quote:Originele opmerking
Op dinsdag 30 december 2003 00:03 schreef VikingVempire het volgende:
Ik vind zijn muziek niks, maar heb wel respect voor die kerel dat hij gewoon is gebleven...leuke serie, leuk vrouwtje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |