abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2301277
quote:
Op woensdag 21 november 2001 14:33 schreef MuadDib het volgende:

Ik vind 't anders best wel zielig voor Fransie.

Wat is er dan zielig voor Fransie???? Die gozer lacht zich de hele dag hartstikke dood man!!!!
pi_2306952
Mijn tante kwam hem vorige week nog tegen in Rotterdam bij een tuincentrum. Hij stapte uit z'n dikke duitse auto (heb ik me laten vertellen - klonk niet ongeloofwaardig voor een kampbewoner) en met een glimlach van 38 cm ontsluiting liep'tie met de kinderwagen door de plantenhal. Mijn tante glimlacht naar hem (met het idee 'dat is een trotse vader') maar ze had niet door dat het Frans B. was. En dat terwijl ze een hele grote fan is van zijn muziek en tevens alle bladen leest. Nou ja, snappen jullie dat? Ik niet. Mijn oom moest haar dus vertellen dat het Fransie was.
Misschien was Frans ook wel teleurgesteld dat ze niet om een handtekening vroeg.
pi_2307110
Die muziek is toch gewoon gezellig ? En inderdaad, van Grad Damen is het ook goed. De nieuwe Frans Bauer wordt al gezegd.

Waarom moeten jullie op Frans Bauer zeiken? Dat Rammsteijn, da's lekker.

FOK!fossiel dinsdag 27 november 2001 @ 16:16:26 #29
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2307744
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 15:37 schreef gepparidoga het volgende:
Dat Rammsteijn, da's lekker.
Rammsteijn? Joh is dat weer een nieuwe band? hoi!

(oh wat ben ik flauw bezig)

Chick on a mission
  dinsdag 27 november 2001 @ 16:28:59 #30
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2307951
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 15:37 schreef gepparidoga het volgende:
Die muziek is toch gewoon gezellig ?
Nou echt! Waar heb ik mijn gouden schakelketting gelaten? Mien, wijffie... schenk jij nog eens een lekkur pilsie voor me in, dan gooi ik de friekedellen alvast ff in het vet.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 28 november 2001 @ 15:32:23 #31
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2317174
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 17:57 schreef Zapper het volgende:
Die muziek, het is zo, zo, geweldig!
Zo geweldig KUT ja
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_2318917
D'r zijn nog veel ergere namen te noemen dan onze Fransje. Marianne Weber, Corry Konings das pas kut
Ich möchte ein Eisbär sein im kalten Polar, dann müßte ich nicht mehr schrei'n, alles wär' so klar.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 april 2002 @ 12:27:46 #33
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3694609
Voor de liefhebbers: hij zit nu bbij Bert Kuizinga op ned2, samen met zijn zoon (?)
  zondag 22 december 2002 @ 23:17:57 #34
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_7489429
Fransje roelt de pan uit Ook als mens
  maandag 23 december 2002 @ 09:22:10 #35
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_7494734
quote:
Op vrijdag 2 november 2001 17:57 schreef Zapper het volgende:
Die muziek, het is zo, zo, geweldig!
Wil iemand mij een dienst bewijzen en mij een buks lenen
dan kan ik mezelf afknallen

want als dit als serieus muzikant wordt beschouwd dan heb ik
niks op deze wereld te zoeken

Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
  maandag 23 december 2002 @ 09:26:53 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7494756
Komop zeg,ik zag gisteren een voorstukje van die kerst show met een nummer van "het is keeeerst, laten we liiiieeeef zijn voooor elkaaaaaaar"

Dat heeft niets met genre te maken dat is gewoon pure nep-sentimentaliteit...

Hazes heeft nog wel wat af en toe...maar dit...

Over smaak valt niet te twisten, over gebrek aan smaak wel

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_7494760
Ik vind het altijd heel erg lief overkomen, er is volgens mij geen fan die hij in de steek laat. Ik hou ook niet van zijn muziek, maar tis wel een schat van een jongen!
  maandag 23 december 2002 @ 11:45:26 #38
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_7496138
quote:
Op zondag 22 december 2002 23:17 schreef thetruth het volgende:
Fransje roelt de pan uit Ook als mens

Joh? van welke dimensie ben jij afkomstig

Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
  maandag 23 december 2002 @ 14:10:05 #39
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_7498495
quote:
Op maandag 23 december 2002 09:27 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik vind het altijd heel erg lief overkomen, er is volgens mij geen fan die hij in de steek laat. Ik hou ook niet van zijn muziek, maar tis wel een schat van een jongen!
SCHAT

Ben ik nu niet lekker of lees ik dit verkeerd

Maar iemand hier die zijn optreden in een van de eerste afleveringen van ALL YOUR NEED IS LOVE heeft gezien, zal dit nooit zeggen .

Daar was hij juist een grote kwal .
Eerst een paar meiden gek maken en ze dan in de kou laten staan .
korte beschrijving.

Hij had 2 meiden die hem leuk vonden .
maar moest er 1 kiezen .
Hij nam die gene die al het meest ARRO over kwam (omdat zei voor de TV die andere meid zwart zat te praten )

Maar dan pas na de uitzending zeggen dat hij al een vriendin had
En een dag daarna nog eens aardig gaan lopen doen tegen die eene die hij voor de TV had afgewezen

Dus hij heeft openlijk in het zich van de CAM 2 mensen behoorlijk voor LUL gezet .

En dan wordt er nog gezegt

"maar tis wel een schat van een jongen!"

Ach het zal wel aan mij liggen maar tegen woordig is het net zo iets van hoe harder je slaat of hoe harder je ze voor LUL zet, hoe meer ze je mogen .
Sorry hoor maar een mens met een beetje "goed"gevoel voor de mensheid zou dit nooit gedaan hebben .

Nee bij mij is hij dus al vanaf dat hij bij All your need is geweest al helemaal afgeschreven .

"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  maandag 23 december 2002 @ 14:11:54 #40
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_7498533
Ik vind de muziek van Frans Bauer slecht, omdat het sentimenteel gekweel is, geschreven door slimme 'componisten' die marktgericht denken en met tranentrekkende teksten op de emoties van het domme klootjesvolk inspelen. Het is puur geldverdienen over de rug van de dommen. Op zich dan wel weer een applausje waard, want het lukt ze wel weer iedere keer om elke draak van een CD weer platina te maken.
  dinsdag 24 december 2002 @ 16:50:43 #41
32266 thetruth
pi_7521979
quote:
Op maandag 23 december 2002 11:45 schreef Stormblast het volgende:

[..]

Joh? van welke dimensie ben jij afkomstig

Van de dimensie waar geen alternatieve losers wonen die hele dagen stoned zijn en naar negatieve kut metal luisteren. En in die dimensie heeft iedereen vrienden en een mooi leven Wat boeit het nou dat zijn teksten voor 'het domme klootjesvolk' zijn zoals de critici het schrijven. Muziek hoeft toch niet intelligent te zijn? Als bepaalde mensen opgevrolijkt worden door de liedjes van Frans, dan is daar toch niets mis mee? Ik vind dat hij gewoon een goede artiest is, aangezien zijn muziek gezelligheid en sfeer brengt. Ik weet niet welke gezelligheid death metal jou brengt Maar dan luister ik toch echt liever onder het genot van een biertje met kameraden naar Frans Bauer

[Dit bericht is gewijzigd door thetruth op 24-12-2002 17:39]

pi_7522008
quote:
Op maandag 23 december 2002 14:10 schreef RAVW het volgende:
Maar iemand hier die zijn optreden in een van de eerste afleveringen van ALL YOUR NEED IS LOVE heeft gezien, zal dit nooit zeggen .
Hahahah, was dat onze Frans?

Ik herinner me dat nu nog steeds, het moet diepe indruk hebben gemaakt.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  dinsdag 24 december 2002 @ 16:54:51 #43
32266 thetruth
pi_7522040
quote:
Op maandag 23 december 2002 14:11 schreef Aventura het volgende:
Ik vind de muziek van Frans Bauer slecht, omdat het sentimenteel gekweel is, geschreven door slimme 'componisten' die marktgericht denken en met tranentrekkende teksten op de emoties van het domme klootjesvolk inspelen. Het is puur geldverdienen over de rug van de dommen. Op zich dan wel weer een applausje waard, want het lukt ze wel weer iedere keer om elke draak van een CD weer platina te maken.
Sentimenteel gekweel? Bedoel je dat jij gewoon geen sociaal leven hebt en geen gevoelens hebt? En dan heb je het over de emoties van het domme klootjesvolk. Wees maar blij dat jij zo mega intelligent bent en doe vooral lekker denigrerend over mensen die minder intelligent zijn dan jij. Jij zult vast veel vrienden hebben :d Jij hebt blijkbaar, zo meen je, wel een hoog IQ maar als ik jouw reactie wat betreft dit topic zo lees, heb je een bijzonder laag EQ en dan kom je ook niet ver in het leven
pi_7522063
Gemiep hier...
ik vind hem wel leuk zo af en toe...vooral in de kroeg net als gradje
.
  dinsdag 24 december 2002 @ 16:59:51 #45
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_7522116
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 16:52 schreef Zander het volgende:

[..]

Hahahah, was dat onze Frans?

Ik herinner me dat nu nog steeds, het moet diepe indruk hebben gemaakt.

JA dat is FRANS ja

Hoop ook ooit nog een die beelden te zien

"maar denk dat die allemaal vernietigd zijn

"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 24 december 2002 @ 17:07:56 #46
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_7522215
ik vind altijd dat Frans Bauer zingt alsof ie op een hete ruft zit!

of dat ie in zijn kont geknepen word door een andere vent en dat best lekker vind...

zo vind ik hem klinken.

Sorry voor de mensen die zich hierdoor beledigd voelen

patat ftw :)
pi_7522242
Zeg, theruth, laat mensen eens in hun waarde.
pi_7522268
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 17:07 schreef daniman het volgende:
of dat ie in zijn kont geknepen word door een andere vent en dat best lekker vind...
Zeg hier is niks mis mee toch? *denkt aan de hele powermetal scene*
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  dinsdag 24 december 2002 @ 17:37:51 #49
32266 thetruth
pi_7522688
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 17:09 schreef Seborik het volgende:
Zeg, theruth, laat mensen eens in hun waarde.
Als die mensen dat ook met anderen doen!!! Daar zeg je niks van hypocriet
pi_7522985
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 17:37 schreef thetruth het volgende:

[..]

Als die mensen dat ook met anderen doen!!! Daar zeg je niks van hypocriet

Die lopen niet te schelden, zoals je nu weer doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')