Wel opletten met die boten naar de Aran islands vanuit Doolin! Die varen niet bij slecht weer. Daardoor ben ik er ook niet geraaktquote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef thaleia het volgende:
En het is super om daar direct aan de kust te zitten, het is een supermooie kust daar, lekker om daar te gaan zitten met een boekje en/of een fles wijn. En als je het gezien hebt pak je de boot naar een van de Aran islands, en gaat daar op de camping staan!
ja ik heb die trip ook niet gemaakt. was het een gemiste kans?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:05 schreef Zbie het volgende:
[..]
Wel opletten met die boten naar de Aran islands vanuit Doolin! Die varen niet bij slecht weer. Daardoor ben ik er ook niet geraakt
Ging je boot ook niet of was het gewoon niet gepland?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:11 schreef RamirezBlanco het volgende:
ja ik heb die trip ook niet gemaakt. was het een gemiste kans?
Ik heb in september vijf dagen op de Aran eilanden gezeten (op Inish More, het grootste). Het is daar zo mooi, rustig, indrukwekkendquote:Op zondag 8 januari 2006 15:11 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
ja ik heb die trip ook niet gemaakt. was het een gemiste kans?
in Schotland ben ik (ook) afgelopen jaar geweestquote:Op maandag 9 januari 2006 22:27 schreef RamirezBlanco het volgende:
zal ik zeker gaan doen eens. eerst mexico en dan schotland, want zoals ik heb horen vertellen, would you believe it, moet schotland prachtig zijn.
Clifden zelf is niet zo indrukwekkend vind ik. Net achter Clifden heb je de skyroad die je helemaal over het schiereiland voert langs de kustlijn dus. Erg erg erg mooi.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:02 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook geweest. vooral achter dat dorpje clifden.
Het was helemaal geen gedoe. Je verkoopt gewoon een zooi troep in NL, je gaat effe drie weken op vakantie naar Ierland en vindt een baan, je boekt een bootreis, je pakt man en kind in, je reist af, je betrekt het huis dat je via het internet hebt gevonden, je rust een weekendje uit, je begint de maandag daarop in je nieuwe baan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef Babbelzz het volgende:
wow elizabeth!!
was het een gedoe om dara te gaan wonen?
hoe verloopt je integratie?
wrom wil je niet in Galway wonen? lijkt me juist geweldig!
Dat hadden wij dus ook toen we voor het eerst in Ierland waren, jaren geleden. Een baan zoeken is helemaal niet moeilijk. Als je niet al te kieskeurig bent en voor het begin genoegen neemt met een job die eigenlijk niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, dan heb je gegarandeerd binnen een maand werk. Je kunt dan op je gemakje op zoek naar iets wat wel helemaal bij je past.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:03 schreef Babbelzz het volgende:
Toen ik vorig jaar voor het eerst in Ierland was, had ik zoiets van: wow hier wil ik wonen.... als ik een baan zou hebben en woonruimte.
Jij snapt het helemaal!quote:Het is dus helemaal niet zown gedoe, als ik jou begrijp. ik zou ook in dat gedeleet willen wonen, waar jullie wonen, voelde super om daar te zijn!
Nou ehhhhh, die tijd ligt al ver achter me eerlijk gezegd. Bevallen ga ik echt niet meerquote:leuk dat je zo bevalt!
Wij wouden dit jaar nog wel komen kijken eigenlijk, ofwel WK 19 naar Ierland (alleen wel lastig met 2 kleine kids en alles in het vliegtuig - Of je betaald de hoofdprijs met KLM/Air Lingus of je zit met alle bagagebeperkingen van Ryanair want Transavia stopt na 25 maart met R'dam-Dublin) of in het najaar een weekendje, dan ws. zonder kids (of alleen Glenn).quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:51 schreef ElizabethR het volgende:
BTWaan iedereen die ik nog ken hier ........
Die zijn iig beperkter dan die van de meeste andere maatschappijen. Let erop (bijbetalen is niet weinig; 7 of 8 euro per kilo)quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef p-etr-a het volgende:
Zo erg zijn de bagagebeperkingen van Ryanair toch niet?
Als je op tijd op 't vliegveld bent, moet je even aan een van de balies vragen of je je bagage mag wegen. Dan kun je nog wat in je handbagage duwen als 't nodig is. Die wordt meestal niet gecontroleerd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:37 schreef Babbelzz het volgende:
ja is duuhuur.....
ik moest ook bijdokken.... 15 euro, voor 1.5 kg
toen ik had betaald, dacht ik: shit mijn handbagae weegt nix, khad moeten onderhandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |