Dankquote:

Idd, meer rock en weinig mellow momenten. Het lag meer in de lijn van de Souljacker tour (er werden ook een paar krakers van die plaat gespeeld). E had duidelijk behoefte er weer eens flink tegenaan te gaan. Lekker recalcitrant een soort mother-of-all-rockshows neerzetten, inclusief de frontman die van het podium loopt om de rest van de bandleden ruim de tijd te geven om eens lekker lang flink loos te gaan (zoals te doen gebruikelijk in foute rockshows).quote:Op maandag 3 juli 2006 10:56 schreef -Dries- het volgende:
Was het in groningen weer een strings tour?
Edit:
nee ik zie net de omschrijving: Eels live: No strings attached 2006
Dus nu meer rockier en minder mellow?

Ow wat gaaf, hopelijk prikt ie nog een paar datums hier in NLquote:Op maandag 3 juli 2006 14:41 schreef Laxe het volgende:
[..]
Idd, meer rock en weinig mellow momenten. Het lag meer in de lijn van de Souljacker tour (er werden ook een paar krakers van die plaat gespeeld). E had duidelijk behoefte er weer eens flink tegenaan te gaan. Lekker recalcitrant een soort mother-of-all-rockshows neerzetten, inclusief de frontman die van het podium loopt om de rest van de bandleden ruim de tijd te geven om eens lekker lang flink loos te gaan (zoals te doen gebruikelijk in foute rockshows).
Mooi dus en weer totaal anders dan met strings. Helaas maar één toegift, maar dan wel met een turbo-versie van Birds als uitsmijter![]()

quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:35 schreef sound-storm het volgende:
als hij weer zo dichtbij komt ga ik zeker weer!![]()

DVD is mooiquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:32 schreef Boeman het volgende:
Ik het het ook maar weer eens opgegraven: mooi, nog immer.
Nu maar een keer live zien.
(Is die DVD trouwens goed?)

Zoals ik een paar posts hierboven schreef: de DVD is erg mooi.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:32 schreef Boeman het volgende:
(Is die DVD trouwens goed?)

En wat is de bron van dat goede nieuws?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:19 schreef Goover het volgende:
Hoorde ik nou ergens dat er (alweer) een nieuwe cd aankomt?

Een topic over: 'Waar kijk jij naar uit in 2007' oid... Niet echt een goede bron dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
En wat is de bron van dat goede nieuws?

Haha, dat was ik die dat zeiquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:39 schreef Goover het volgende:
[..]
Een topic over: 'Waar kijk jij naar uit in 2007' oid... Niet echt een goede bron dusmaar ik dacht, miss weet iemand er hier meer over.

quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Haha, dat was ik die dat zeiEn geheel tercht zette ik er een (?) achter
Ik heb dus ook geen idee

Ik ken amper non-album tracks, ik heb nl alleen de albumsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Wat is jullie favoriete non-album track? Ik vind "Rotten World Blues", "Stepmother", "Eyes Down" en "She" wel erg leuk.

Rotten World Blues all the way!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Wat is jullie favoriete non-album track? Ik vind "Rotten World Blues", "Stepmother", "Eyes Down" en "She" wel erg leuk.

quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:51 schreef -Dries- het volgende:
Hij moet weer eens naar Nederland komen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |