| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Oktober Assen, Holland Take Root Festival/De Smelt Arena Oktober Nijmegen, Holland Stadsschouwburg Oktober Den Haag, Holland World Forum Theatre Oktober Tilburg, Holland 013 Oktober Antwerp, Belgium Queen Elizabeth Hall Oktober Zurich, Switzerland Kongresszentrum Spirgarten Oktober Fribourg, Switzerland Fris-son Oktober Milan, Italy Conservatorie Sala Verdi |
Haal dat 'arena' er maar gerust achter vandaan, we hebben het over een voormalige ijsbaanquote:Oktober Assen, Holland Take Root Festival/De Smelt Arena
Hij was enkele maanden geleden nog voor een paar concerten in Nederland hoor. En wat te denken van Blinking Lights?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:32 schreef dragon25 het volgende:
Al een tijd niks meer van gehoord zeg! Eerste album is wel een toppertje!
Ja, morgen, dus ik heb daarnet maar eens even voor het eerst de laatste cd (geleend van een vriend) opgezet.quote:
Ik heb gisteren stiekem toch maar een kaartje 'geregeld' voor vanavond. (Lees: ik ken iemand die per ongeluk een kaartje over had.)quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:14 schreef QyRoZ het volgende:
Jeeej. Vandaag.
Ik was graag gegaan, maar ik moest werkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:21 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij gaat calvobbes ook nog.
Ja, ik ben het hier dus echt helemaal mee eens. Het was tof, zeker.. Maar ze misten gewoon een een beetje enthousiasme. Gelukkig maakte de toffe muzikant rechts (waar ik natuurlijk de naam niet van weet) veel goed.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:21 schreef thaleia het volgende:
OK, ik vond het wel een goed concert, maar:
- wat stond dat geluid vooral aan het begin verschrikkelijk schel
- ik vond het wat routinematig. Ondanks grapjes tussendoor, ondanks in pyjama terugkomen aan het eind, het bleef een sfeer van "we doen dit al tijden avond aan avond" ademen. En omdat ze het ongetwijfeld inderdaad al tijden avond aan avond doen, stond het op zich als een huis, het was zeker goed, en ik ben blij dat ik geweest ben....maar om nou te zeggen wat een magische avond, nee.
Nee, wij zaten bij elkaar op de basisschool. Toch?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:04 schreef QyRoZ het volgende:
Uiteraard.
Ik ben dan ook met iemand die ik ook niet van [hier] ken.
Idd! Ik vond hem ook echt fascinerend door z'n doodgewone maar daardoor aparte uiterlijk en uitstraling. Maar jezus, wat kan die vent veel instrumenten bespelenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:36 schreef thaleia het volgende:
De naam weet ik ook niet meer, maar ik heb me ontzettend met hem geamuseerd omdat ik hem zo'n typische gouverneurskandidaatkop vond hebben.
Dat verbeeldde je je zeer zeker nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef broer het volgende:
Hadden meer mensen het gevoel dat je zijn sigaar door de hele zaal kon ruiken, trouwens? Of verbeeldde ik me dat maar?
Exact hetzelfde als in Nijmegen, dus. Jammer. Dat geeft aan dat thaleia gelijk heeft met haar 'routinematig'.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:38 schreef DutchTrain het volgende:de experimentele versie van Novacain "Are you ready to rock?... " de derde toegift in pyjama
Hmm, bedoe je na de show? Want voor de show hoorde ik geen Tom Waits, maar na de show juist weer wel.. En nee, ik weet niet welk nummer dat wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:52 schreef moby het volgende:
Eels was echt fantastisch, en op zich ook niet geheel onredelijk dat als je zoveel shows achter elkaar doet dat ze op elkaar lijken. Als je dit vergelijkt met de tour na Souljacker is het wel compleet anders, misschien moet je dan maar gewoon niet te vaak heen gaan..
Ook al was eels super, ik ben eik wel benieuwd naar de playlist van voor de show begon (in Den Haag), iemand enig idee welk nummer van Tom Waits er gedraait werd?
koop allesquote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef -Dries- het volgende:
Onlangs E zijn eerst solo plaat gekocht, en vind hem echt heel erg sterk.
Ik ook, bij Play. Verwacht hem woensdag-donderdagquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:02 schreef paella het volgende:
IK heb de DVD pre-ordered bij BOL en heb al een verzonden melding gekregen. Ik verwacht maandag 'm te krijgen (want komt op werk).
Als je die ergens weet te vinden houd ik me ook aanbevolenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik heb al bijna allesEnige wat ik nu nog moet is Broken Toyshop
Sja, A man called E kwam ik ook zomaar per ongeluk tegenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef Greenday het volgende:
[..]
Als je die ergens weet te vinden houd ik me ook aanbevolen
Boudisque in Utrechtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Sja, A man called E kwam ik ook zomaar per ongeluk tegen![]()
Ik in de Vanilla in Delftquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Boudisque in Utrecht![]()
Daar heb ik mijn exemplaar vandaan.
Op Werchter iig..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:09 schreef peaceman het volgende:
Ze zijn een gerucht voor Pinkpop....
tvp
*jaloers is.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:48 schreef paella het volgende:
DVD is binnen. Nog nauwelijks tijd gehad om goed te kunnen beoordelen, maar denk wel OK
De DVD is ook fantastisch!quote:Op zondag 26 februari 2006 11:52 schreef Longmen het volgende:
Prima album van Eels, live at townhall!![]()
Hier wil ik nog even op terugkomen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:06 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
De DVD is ook fantastisch!
Wat een multi-instrumentale mensen zijn het allemaal toch.
als je van Eels houdt mag hij niet ontbreken in je collectie, maar lees ook wat ik twee reacties hoger heb geschreven.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:49 schreef TeleluvR het volgende:
Gaaf, een Eelstopic, helemaal gemist!
DVD is een aanrader, begrijp ik?
Dat zag ik net in de lokale krant. Samen met Live en James Brown al vastgelegd op de dag voor Metropolisquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:23 schreef paella het volgende:
Heeeeej:
July 1, 2006 Rotterdam, Holland Ahoy Open Air Festival
(www.eelstheband.com)
Voor die 30 euro zat ik dan wel droog met goed geluid in de schouwburg, niet in het open veldquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:22 schreef paella het volgende:
Tja, vorige tour was 30 euro voor een kaartje, en nu krijg je er nog meer muziek bij ook, valt dus best mee.
Maar daar is wel een reden voor heh..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:09 schreef DutchTrain het volgende:
Ook erg jammer dat bij de derde toegift er geen geluid is.
klopt, het is dan wel weer goed dat ze de beelden er nog wel bij hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:35 schreef -Dries- het volgende:
Maar daar is wel een reden voor heh..
En het leuke commentaar van E en The Chetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
klopt, het is dan wel weer goed dat ze de beelden er nog wel bij hebben.
Deze keer niet, maar de vorige keer dat Eels in Groningen was wel (jaar geleden ofzo?)quote:Op zondag 2 juli 2006 21:06 schreef RemCOW het volgende:
(uit ander topic)
Maar gister naar optreden geweest in Groningen (Oosterpoort) en ik vond 't echt een fantastisch optreden! Ken Eels niet zo goed (zeg maar van de hits en soundtracks alleen), maar was een aangename verrassing. Veel harder ook dan ik had verwacht. En ze wisten er 'n leuke show van te maken! Meer mensen die deze show hebben gezien?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |