Gezien de daily zou je toch wel meer kunnen sparen?quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik heb, maar de 100k ga ik zeker halen.
http://stats.find-a-drug.com/jobs1.php?Nickname=molluck&day=2quote:Op zondag 25 september 2005 14:59 schreef valing het volgende:
foutje?
ik bedoelde eerder per ongeluk geflushedquote:Op zondag 25 september 2005 15:04 schreef devzero het volgende:
[..]
http://stats.find-a-drug.com/jobs1.php?Nickname=molluck&day=2
Ja, dat bedoelde ik ook. Een foutje van Molluck dusquote:Op zondag 25 september 2005 15:07 schreef valing het volgende:
[..]
ik bedoelde eerder per ongeluk geflushed![]()
Sparen werkt niet zo goed.. ik spaar nu alleen op mijn tvpc, als die aanstaat is er zeker zo'n 90% cpu power over voor fad. (het is een pentium-m 2,26Ghz)quote:Op zondag 25 september 2005 14:45 schreef devzero het volgende:
Gezien de daily zou je toch wel meer kunnen sparen?
Zo erg is dat toch niet?quote:Op zondag 25 september 2005 19:26 schreef Smuggler het volgende:
wat gaan jullie nu doen, nu jullie in DPC op 1 staan en elke dag zo blijven staan?.
toch niet naar andere projecten ofwel?
straks staat fokschaap overal op 1 :S
Yep is best goed (meer dan ik heb trouwens)quote:Op zondag 25 september 2005 19:55 schreef Agiath het volgende:
Ik heb trouwes een CPU rating van 177..is dat goed?
Voorlopig is dat nog niet aan de orde, alhoewel bv. devzero ook aan een ander project meedoet.quote:Op zondag 25 september 2005 19:32 schreef Smuggler het volgende:
hoor ik hier een hint uit, dat jullie met andere projecten beginnen?
Ik doe "als" fokschaap0devzero mee aan folding @ home, maar wel redelijk low-profile. Na de verjaardagsflush, schuif ik wat meer schaapjes die richting in. Op #1 komen binnen dpc bij folding zal nog wel even duren denk ik; een mooie uitdaging dusquote:Op zondag 25 september 2005 21:50 schreef mcintosh het volgende:
bv. devzero ook aan een ander project meedoet.
In team verband is er nog geen sprake van een ander project, maar wie weet in de toekomst...?
1 2 3 4 5 6 7 | 19 september 2005 788.448 82.672 20 september 2005 833.588 49.221 21 september 2005 757.122 68.634 22 september 2005 935.703 224.731 23 september 2005 874.923 73.684 24 september 2005 924.686 53.303 25 september 2005 985.235 49.264 |
Ik doe ook meerdere projecten, na de verjaardags flush zal ik stoppen met FaD.quote:Op maandag 26 september 2005 01:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe "als" fokschaap0devzero mee aan folding @ home, maar wel redelijk low-profile. Na de verjaardagsflush, schuif ik wat meer schaapjes die richting in. Op #1 komen binnen dpc bij folding zal nog wel even duren denk ik; een mooie uitdaging dus![]()
Zonde!quote:Op maandag 26 september 2005 07:12 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Ik doe ook meerdere projecten, na de verjaardags flush zal ik stoppen met FaD.
check eens de FADdict wiki. ik kan me herinneren dat je de setup niet hoeft te draaien hij werkt al als je 2 files hebt uitgepakt.quote:Op maandag 26 september 2005 09:59 schreef azaroth het volgende:
ik wil faddict installeren op de computer op m'n werk maar ik krijg de foutmelding:
"Setup cannot continue because some system files are out of date on your system. Click OK if you would like setup to update these files for you now. You will need to restart Windows before you can run setup again. Click cancel to exit setup without updating system files"
en na restarten blijf ik die melding houden![]()
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Als het goed is kan je ook gewoon deze nieuwste versie van faddict downloaden, unzippen en hem dan direct draaien zonder gebruik te maken van een installer (ff zelf snelkoppeling maken). Je kan die versie ook gebruiken om een oudere FADdict te updatenquote:Op maandag 26 september 2005 09:59 schreef azaroth het volgende:
ik wil faddict installeren op de computer op m'n werk maar ik krijg de foutmelding:
"Setup cannot continue because some system files are out of date on your system. Click OK if you would like setup to update these files for you now. You will need to restart Windows before you can run setup again. Click cancel to exit setup without updating system files"
en na restarten blijf ik die melding houden![]()
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
hij werktquote:Op maandag 26 september 2005 10:45 schreef Eronymus het volgende:
[..]
check eens de FADdict wiki. ik kan me herinneren dat je de setup niet hoeft te draaien hij werkt al als je 2 files hebt uitgepakt.ow en als je straks ook upload stats wil maken heb je update nodig staat ook in de wiki. succes
Jaquote:Op maandag 26 september 2005 11:06 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Why? Omdat je straks nog meer puntjes moet optelle?
je staat bij de Live-schapenquote:Op maandag 26 september 2005 10:59 schreef azaroth het volgende:
[..]
hij werkt
mijn stats staan op http://xthost.info/azaroth/stats2.html
Ja, en jij vooral bedanktquote:Op maandag 26 september 2005 11:09 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
je staat bij de Live-schapen
quote:
Nou zeg. Maakt de ene promotie na de andere en begint nog te klagen. Zullen we ruilen? Dan zie je eens wat een werk er verricht moet worden voor het fokschaap.quote:Op maandag 26 september 2005 11:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, en jij vooral bedankt![]()
Maargoed, ik doe mijn dienst wel
Ik krijg het elke dag alquote:Op maandag 26 september 2005 11:22 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Nou zeg. Maakt de ene promotie na de andere en begint nog te klagen. Zullen we ruilen? Dan zie je eens wat een werk er verricht moet worden voor het fokschaap.
Dus niet klagen en gewoon je job doen, anders moet ik weer langskomen met mijn:![]()
coolquote:Op maandag 26 september 2005 11:09 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
je staat bij de Live-schapen
[bemoei mode]quote:Op maandag 26 september 2005 11:35 schreef azaroth het volgende:
[..]
cool
ik heb nog een vraagje, ik heb FAD + faddict nu op 2 pc's draaien (niet in hetzelfde netwerk), is er een mogelijkheid om 1 gezamelijke jobstats pagina te creeren?
okquote:Op maandag 26 september 2005 11:46 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
[bemoei mode]
Nee, volgens mij is dat niet mogelijk...
Maar 1-0f-6 kan je stats vast wel in een frame zetten PC I en PC II ofzo...
Dit is ook een optie... je 2 stats pagina's op 1quote:Op maandag 26 september 2005 11:54 schreef azaroth het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2005 12:10 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Dit is ook een optie... je 2 stats pagina's op 1
Kan je ook zoiets voor mij maken? PC en mijn laptop?quote:Op maandag 26 september 2005 12:10 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Dit is ook een optie... je 2 stats pagina's op 1
heb je de PC en laptop ook niet in het zelfde netwerk dan?quote:Op maandag 26 september 2005 12:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kan je ook zoiets voor mij maken? PC en mijn laptop?
De links worden binnenkort:
PC: www.worldracing.nl/forum/FAD/pc/stats.html
LAPTOP: www.worldracing.nl/forum/FAD/laptop/stats.html
Nu kan je ze niet openen. Duurt zeker eventjes?
Die heb ik naast elkaar staan. Dus jawel.quote:Op maandag 26 september 2005 12:56 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
heb je de PC en laptop ook niet in het zelfde netwerk dan?![]()
dan kan je het zelf oplossen.quote:Op maandag 26 september 2005 12:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die heb ik naast elkaar staan. Dus jawel.
Nee joh.. dat werk doen wij toch gewoon voor um.. gewoon zijn stats link vervangen door deze, dan pas ik de link voor um aan op de wiki, kan ie zelf lekker achterover zitten en genieten van z'n statsquote:Op maandag 26 september 2005 12:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
JA!![]()
Azaroth, als je die pagina met die 2 frames op je eigen webplekje wil zetten, dan kan de link ernaar toe die op de Live-pagina en de Wiki en de pagina van Jump vervangen.![]()
Ehm, ja, OKquote:Op maandag 26 september 2005 13:15 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Nee joh.. dat werk doen wij toch gewoon voor um.. gewoon zijn stats link vervangen door deze, dan pas ik de link voor um aan op de wiki, kan ie zelf lekker achterover zitten en genieten van z'n stats![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 13:15 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Nee joh.. dat werk doen wij toch gewoon voor um.. gewoon zijn stats link vervangen door deze, dan pas ik de link voor um aan op de wiki, kan ie zelf lekker achterover zitten en genieten van z'n stats![]()
Nope... alleen maar handig joh... van telkens link's / url's veranderen krijgen 1-0f-6 en jump alleen maar het heen en weer heenweer weer heen weerquote:Op maandag 26 september 2005 13:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Dus dan maakt het niet uit dat ze allebei worden opgeslagen in : forum/FAD/ (van mijn server)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |