Jaquote:Op maandag 26 september 2005 11:06 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Why? Omdat je straks nog meer puntjes moet optelle?
je staat bij de Live-schapenquote:Op maandag 26 september 2005 10:59 schreef azaroth het volgende:
[..]
hij werkt
mijn stats staan op http://xthost.info/azaroth/stats2.html
Ja, en jij vooral bedanktquote:Op maandag 26 september 2005 11:09 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
je staat bij de Live-schapen
quote:
Nou zeg. Maakt de ene promotie na de andere en begint nog te klagen. Zullen we ruilen? Dan zie je eens wat een werk er verricht moet worden voor het fokschaap.quote:Op maandag 26 september 2005 11:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, en jij vooral bedankt![]()
Maargoed, ik doe mijn dienst wel
Ik krijg het elke dag alquote:Op maandag 26 september 2005 11:22 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Nou zeg. Maakt de ene promotie na de andere en begint nog te klagen. Zullen we ruilen? Dan zie je eens wat een werk er verricht moet worden voor het fokschaap.
Dus niet klagen en gewoon je job doen, anders moet ik weer langskomen met mijn:![]()
coolquote:Op maandag 26 september 2005 11:09 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
je staat bij de Live-schapen
[bemoei mode]quote:Op maandag 26 september 2005 11:35 schreef azaroth het volgende:
[..]
cool
ik heb nog een vraagje, ik heb FAD + faddict nu op 2 pc's draaien (niet in hetzelfde netwerk), is er een mogelijkheid om 1 gezamelijke jobstats pagina te creeren?
okquote:Op maandag 26 september 2005 11:46 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
[bemoei mode]
Nee, volgens mij is dat niet mogelijk...
Maar 1-0f-6 kan je stats vast wel in een frame zetten PC I en PC II ofzo...
Dit is ook een optie... je 2 stats pagina's op 1quote:Op maandag 26 september 2005 11:54 schreef azaroth het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2005 12:10 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Dit is ook een optie... je 2 stats pagina's op 1
Kan je ook zoiets voor mij maken? PC en mijn laptop?quote:Op maandag 26 september 2005 12:10 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Dit is ook een optie... je 2 stats pagina's op 1
heb je de PC en laptop ook niet in het zelfde netwerk dan?quote:Op maandag 26 september 2005 12:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kan je ook zoiets voor mij maken? PC en mijn laptop?
De links worden binnenkort:
PC: www.worldracing.nl/forum/FAD/pc/stats.html
LAPTOP: www.worldracing.nl/forum/FAD/laptop/stats.html
Nu kan je ze niet openen. Duurt zeker eventjes?
Die heb ik naast elkaar staan. Dus jawel.quote:Op maandag 26 september 2005 12:56 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
heb je de PC en laptop ook niet in het zelfde netwerk dan?![]()
dan kan je het zelf oplossen.quote:Op maandag 26 september 2005 12:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die heb ik naast elkaar staan. Dus jawel.
Nee joh.. dat werk doen wij toch gewoon voor um.. gewoon zijn stats link vervangen door deze, dan pas ik de link voor um aan op de wiki, kan ie zelf lekker achterover zitten en genieten van z'n statsquote:Op maandag 26 september 2005 12:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
JA!![]()
Azaroth, als je die pagina met die 2 frames op je eigen webplekje wil zetten, dan kan de link ernaar toe die op de Live-pagina en de Wiki en de pagina van Jump vervangen.![]()
Ehm, ja, OKquote:Op maandag 26 september 2005 13:15 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Nee joh.. dat werk doen wij toch gewoon voor um.. gewoon zijn stats link vervangen door deze, dan pas ik de link voor um aan op de wiki, kan ie zelf lekker achterover zitten en genieten van z'n stats![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 13:15 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Nee joh.. dat werk doen wij toch gewoon voor um.. gewoon zijn stats link vervangen door deze, dan pas ik de link voor um aan op de wiki, kan ie zelf lekker achterover zitten en genieten van z'n stats![]()
Nope... alleen maar handig joh... van telkens link's / url's veranderen krijgen 1-0f-6 en jump alleen maar het heen en weer heenweer weer heen weerquote:Op maandag 26 september 2005 13:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Dus dan maakt het niet uit dat ze allebei worden opgeslagen in : forum/FAD/ (van mijn server)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |