abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30756923
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 14:14 schreef Posdnous het volgende:

[..]

[afbeelding]

.
Hehe, het klinkt inderdaad wel een beetje treurig, maar ze zijn gewoon erg nieuwsgierig aangelegd
Ik zie mijn moeder haar al helemaal uithoren: "En wat eten jullie zoal?" "Oh, ook boerenkool, dat is toevallig. Ik wist niet dat dat in die warme landen groeit"
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:16:56 #27
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30762771
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 14:26 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Hehe, het klinkt inderdaad wel een beetje treurig, maar ze zijn gewoon erg nieuwsgierig aangelegd
Ik zie mijn moeder haar al helemaal uithoren: "En wat eten jullie zoal?" "Oh, ook boerenkool, dat is toevallig. Ik wist niet dat dat in die warme landen groeit"
ik ga zondag naar mijn hoogbejaarde oma. ik heb mijn surinaamse vriendinnetje al gewaarschuwd dat mijn oma het over 'zwartjes' heeft. ze bedoelt er niks mee, maar ze was 25 toen ze voor het eerst een neger zag (den bosch)
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:38:49 #28
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_30763475
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:16 schreef zoalshetis het volgende:

ik ga zondag naar mijn hoogbejaarde oma. ik heb mijn surinaamse vriendinnetje al gewaarschuwd dat mijn oma het over 'zwartjes' heeft. ze bedoelt er niks mee, maar ze was 25 toen ze voor het eerst een neger zag (den bosch)
Maar hoe is dit andersom? Als je vriendin binnenstapt met jouw aan haar zijde. Heeft de familie zoiets van wat doet die white boy hier.
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:41:13 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30763533
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:38 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Maar hoe is dit andersom? Als je vriendin binnenstapt met jouw aan haar zijde. Heeft de familie zoiets van wat doet die white boy hier.
ja zoals ik al eerder aangaf in dit topic. in het begin was ik het witje, whitey, kaasie etc. nu ze weten dat ik geld en een mooi huis heb (sommigen dat ik lekker kan neuken) mag ze blijven...
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:49:34 #30
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_30763782
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:41 schreef zoalshetis het volgende:

nu ze weten dat ik geld en een mooi huis heb (sommigen dat ik lekker kan neuken) mag ze blijven...
Meen je dit nu serieus, dit zal namelijk als muziek klinken in de oren van stormfront bezoekers die ook wel eens Fok! bezoeken.
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:42:32 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30771646
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:49 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Meen je dit nu serieus, dit zal namelijk als muziek klinken in de oren van stormfront bezoekers die ook wel eens Fok! bezoeken.
ja dit is helaas echt waar. maar de andere blanke vriend van een zus van haar heeft hetzelfde meegemaakt. zo gaat het overigens ook in veel autochtone gezinnen als dochterlief ineens met een mislukte rapper aan komt lopen.
pi_30773479
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja dit is helaas echt waar. maar de andere blanke vriend van een zus van haar heeft hetzelfde meegemaakt. zo gaat het overigens ook in veel autochtone gezinnen als dochterlief ineens met een mislukte rapper aan komt lopen.
Bij veel Bling-Bling mag hij blijven?
  dinsdag 20 september 2005 @ 22:34:16 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30773879
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Bij veel Bling-Bling mag hij blijven?
ik weet niet precies wat het criterium is. maar ik val sowieso op donker, dus heb wel vaker meegemaakt dat racisme niet iets blanks is.
  woensdag 21 september 2005 @ 02:11:38 #34
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30780547
mijn ervaring is dat "brothers" het juist cool vinden om een "white chick" te scoren....
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 21 september 2005 @ 02:21:34 #35
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30780614
Val opzich ook meer op donkere vrouwen, maar gezien dit vooral moeilijkheden met zich meebrengt (dit valt bij Surinaamse/negroide vrouwen wel mee, ik heb ervaringen met 'getinte' ) laat ik dat liever voortaan langs me heen gaan. Ook allochtonen hebben natuurlijk vooroordelen wanneer je bij ze thuiskomt, maar net als bij autochtonen trekken die vanzelf wel weer bij

Heeft iemand trouwens wel eens ervaring gehad met een traditioneel aziatisch gezin? Dat lijkt me nou pas 'akward' om als white boy (overigens helemaal als neger ) even binnen te vallen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_30785012
Mijn ouders hebben er nooit problemen meegehad. Alleen toen mijn vader hoorde dat ik een gast van chinese afkomst "aan de haak had geslagen" zei hij wel iets van:
"Ik hoop niet dat je last krijgt van cultuurverschillen".
Waarop mijn moeder naar waarheid antwoordde over mijn vorige (wel Nederlandse) vriendje (even X genaamd ):
"Volgens mij waren de cultuur verschillen met X anders een stuk groter".

Daarna heb ik er nooit meer iets over gehoord.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_30972498
Gaat dit over Ted Danson?
quote:
8 Oct 1993 Ted Danson appears in blackface at a Friars Club roast. His offensive comments amuse girlfriend Whoopi Goldberg (who wrote the shtick) but the incident becomes a great embarrassment.
quote:
Danson, who starred opposite Goldberg in Made In America, cut loose with a barrage of sexual jokes, most of which dealt with Black stereotypes, and he used the term "nigger" more than a dozen times during the evening. He also spoke graphically about his sex life with Goldberg and her private parts.

According to Danson, when he took Goldberg home to meet his parents in June 1992, she "fitted right in" because she did the dishes and the laundry. He went on to describe their wild sexual antics upstairs and said his concerned mother came to the door distressed over the possibility of their having children.

After his quick departure, talk show host Williams immediately sent a telegram announcing his resignation from the exclusive male-only club. He wrote, "I was confused as to whether or not I was at a Friars event or at a rally for the KKK and Aryan Nation."
http://www.findarticles.c(...)_n26_v84/ai_14488564
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')