Menno is bij Didoquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:12 schreef MissHobje het volgende:
Arme Ingrid.
Ze is wel gelukkig zegt ze, moet het ff alleen rooien enzo zegt ze..
Wrom is Menno niet bij haar om te troosten![]()
hihi, die was leukquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:13 schreef Sealord het volgende:
Rob "ik heb ook bijna nix te vertellen ''![]()
![]()
Ja, ze zegt zelf ook, dat haar uiterlijk niet correspondeert met wie ze is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:
Dat merkte ik al toen Ingrid vandaag met Chantal praatte, ze zoekt zoveel bevestiging en vraagt zich zoveel dingen af...
Goed plan, want de eerste moet nog komenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:08 schreef Day het volgende:
Nope, zal het vanaf vandaag gaan turven, okay?
Nee, raar hè? Ik vond haar wel 1 van de sterkere/ stabielere vrouwen in het huis.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:14 schreef Rica het volgende:
Had niet gedacht dat Ingrid zo bezig was 'met wat anderen denken'.
Joost zei dat ze iemand was met een gebruikaanwijzing en dido zij dat ze niet gelukkig overkwamquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zegt dat haar leven niet interessant genoeg is. Ze heeft niets bijzonders te vertellen en doet daar heel erg triest over. Volgens Rob straalt ze onzekerheid uit, misschien vanwege het feit dat er altijd voor haar gezorgd is.
Er schijnt vanmiddag iets rottigs te zijn gezegd en daar is ze nu van overstuur.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Is waar. En als hij er niet was, zou het huis 1 grote puinzooi zijn en zouden ze alleen rotzooi eten.
dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Is waar. En als hij er niet was, zou het huis 1 grote puinzooi zijn en zouden ze alleen rotzooi eten.
Ja, verdomme, heb ik net een vers topic aangemaakt!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed plan, want de eerste moet nog komen
Maar laten we Tanja maar rusten inderdaad...
Bedankt voor de snelle samenvattingquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zegt dat haar leven niet interessant genoeg is. Ze heeft niets bijzonders te vertellen en doet daar heel erg triest over. Volgens Rob straalt ze onzekerheid uit, misschien vanwege het feit dat er altijd voor haar gezorgd is.
Er schijnt vanmiddag iets rottigs te zijn gezegd en daar is ze nu van overstuur.
[afbeelding]
Ik vind haar een ook een bepaald type meid, maar dan moet ze echt niet meteen in 3 delig kantoorpakje lopen. Ze kan toch gewoon lekker in bikini lopen, so what, mensen denken toch wel altijd iets van je.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:14 schreef milagro het volgende:
Ja, ze zegt zelf ook, dat haar uiterlijk niet correspondeert met wie ze is.
Men, ook hier, denkt vaak, oh blond, bruin, ordi, dus dom, bitch, aso en zo is ze dus niet.
Vindt het wel rot, als iemand zo onzeker is, en daar eigenlijk helemaal geen reden toe heeft.
Negatief zelfbeeld raak je moeilijk kwijt
Alweer niet met me eens, Scan?quote:
nee hoor, ik vind hem ook wel oke, als hij een verhaal zonder einde ophangt of zichzelf zit op te hemelen is hij onleuk, maar iedereen heeft wel iets onleuksquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:16 schreef milagro het volgende:
dat denk ik dus ook.
maar ja , ik ben dan ook echt de enige die zich niet stoort aan hem![]()
![]()
Ik stoor me ook niet aan hemquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:16 schreef milagro het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook.
maar ja , ik ben dan ook echt de enige die zich niet stoort aan hem![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |