Fipo'squote:Op maandag 19 september 2005 22:08 schreef Frankeinstein het volgende:
fipo dan maar..
ontwikkelen en Raymanquote:Op maandag 19 september 2005 22:20 schreef Frankeinstein het volgende:
ik las trouwens in de Quest dat kinderen van videogames beter ontwikkelen dan van tv-kijken, en dan vooral het lezen, schrijven enz. Daarbij stond ook een plaatje van een meisje dat Rayman aan het spelen was![]()
het ging over kinderen en dat ze beter in lezen en schrijven enzo waren, wanneer ze computeren dan wanneer ze tv-kijken. het was dan ook een klein meisje op de foto..quote:Op maandag 19 september 2005 22:27 schreef moomoo het volgende:
was ze lekker?
en is het niet allang bekend dat dingen als reactie- en concentratievermogen door het spelen van games verbeterd wordt?
quote:Deze user heeft aangegeven dat reageren niet mogelijk is. Klik hier om terug te gaan.
geachte mordradead,quote:
Geachte heer Capibarquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:09 schreef capibar het volgende:
[..]
geachte mordradead,
dit mankement in het instellen van het fotoboek vanuit homerj's richting heb ik hem reeds kennis weten te geven, gezien de post boven uw reactie.
met vriendelijke groet,
capibar.
geachte heer mordradead,quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
Geachte heer Capibar
door mijn vlotte doch onzorgvuldige postgedrag wil ik bij deze mijn welgemeende excuses aan u aanbieden, ik hoop dat deze door u zullen worden geaccepteerd.
Hoogachtend,
mordradead
Geachte heer Capibar,quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:34 schreef capibar het volgende:
[..]
geachte heer mordradead,
het doet me deugd dat u uw excuses aanbiedt, waarvoor dank.
ik ben blij dat we deze zaak niet op hoeven te lossen met tussenkomst van een rechter.
verder zou ik u er op willen wijzen dat uw avatar* een enigzins homosexuele uitstraling heeft, hetgeen niet verkeert is, ik weet alleen niet zeker of u dit ten volle beseft.
met vriendelijke groet,
capibar
* http://en.wikipedia.org/wiki/Avatar
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:09 schreef capibar het volgende:
EN NU BIERRRRRRRRR!!!!!!!!!!
Tja ik vind de TT ook matig maar ik moet toch meedoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:55 schreef capibar het volgende:
wat is dit eigenlijk voor homo titel, zeker weer door mordra bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |