abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30740652
Wat een lul is die John, nu begrijp ik ook waarom Elbert (oid) zo op hem reageerde. Maar ja het is wel waar dat Esther iets meer ruggergraat zou moeten tonen, en niet alleen maar de grond in laten stampen. Gewoon vast houden die immuniteit, scheit hebben aan dat hele kamp, iedereen op rantsoen behalve zij, en lekker slapen in der eigen hut. Ik kreeg zelfs sympahtie voor Nicole!

Ohja en:

[ Bericht 12% gewijzigd door zatoichi op 19-09-2005 22:01:32 (:r) ]
pi_30740667
Voordeel dat hij er nog minimaal een week inzit is toch wel dat we ons nu al kunnen verheugen op een leuke uitzending volgende week.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_30740676
Die kerel kan zich vanaf nu niet meer in het openbaar vertonen!
pi_30740696
Tering dit programma is echt niet gezond hoor
Zat me net maximaal op te fokken voor de buis!
Kreeg soms echt zin om op te staan en hem een klap op zn bek te geven!
Als die hier om de hoek zou wonen...

maandag 19 september 2005 @ 22:02:06 #30
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30740735
Ah een topic precies wat ik zocht !

Wat een verschikkelijk asociale arrogante pleurishond is dat zeg , gadver de gadver de gadverredamme.
Als het goed is is hij nou weer thuis. Hey John mocht je dit toevallig lezen, je bent een lul van de bovenste plank
pi_30740742
Dat begrijp ik dus ook niet Icefire.

En dat gelul van John dat ie zegt : ik neem mijn petje er heus wel voor af dat ze 50 dagen in een grot heeft geleefd en een barre vlot-toch heeft doorgemaakt... dat is alleen maar als antwoord op E.P.'s vraag.
Hij meent er niks van
Jezus zeg, ik ben gewoon echt kwaad
En die Carl dan? Die wordt niet echt in beeld gebracht met zijn uitspraken, of zit hij met zijn arm diep in de *** van John of zo???

BAH !
pi_30740755
Tja, blijkbaar veranderen sommige mensen door extreme situaties in totale psycho's. Of hij was het natuurlijk al.
(Zie ook de film das Experiment).
pi_30740760
Ik zeg: giftige bessen door het eten roeren Esther!!! Dan kunnen we John (en de rest van dat sneue gepeupel) eens zien kotsen zoals wij hier op hem (en hen) doen!
pi_30740782
En ineens gaat het hard in het Robinsontopic

Wat een lul die John!
Als Esther slim is gaat ze lekker in haar hutje van haar immuniteit genieten, en zorgen dat ze veel proeven verliezen zodat er zoveel mogelijk van haar team afvallen.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 19 september 2005 @ 22:04:05 #35
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_30740824
Idd, wat een ontzettende sukkel die John Gadverdamme, ik walg dr van
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_30740826
!!

Dit doe ik normaal nooit. .
Maar wat een godvergeten klootzak! .
pi_30740930
John is een verlepte oude strontsnuiver die zijn vergane glorie niet kan toegeven.

Als een onderontwikkelde vergalde egotripper gooit hij met zijn debiele gedrag meer walging op dan menigeen Lonsdale-puberkutje of Voorbil-berber eikel.

De manier waarop hij kijkt, hoe hij zijn mond heen en weer trekt, hoe hij zuigt op zijn denkbeeldige nierstenen in stilte, hoe hij uit die rat-achtige oogjes van hem kijkt, het stoort me. Het roept een antipathie bij me op waardoor ik hem wil slaan, met een stok, een stok met roestige spijkers aan het uiteinde, ik wil hem slaan, en slaan, en slaan, tot er niets meer van dat zieke gedrag van hem in die harige zurige varkenskop overblijft. Stamp de onbeschoftheid eruit Esther, doe het voor Nederland, doe het voor de arme kindertjes in Biafra, doe het voor Ernst-Paul en God! Het is je taak Esther, je missie, je levensdoel!

John moet ophoeren, met zijn verlepte zwakzinnige kuttekop moet hij van het scherm verdwijnen en in de vergetelheid vallen.

Die man heeft afgeschreven, geen respect voor zo'n laaghartig intriest figuur.

Ik walg van het feit dat dat... onding een Nederlander is.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_30740945
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:00 schreef zatoichi het volgende:
Maar ja het is wel waar dat Esther iets meer ruggergraat zou moeten tonen, en niet alleen maar de grond in laten stampen. Gewoon vast houden die immuniteit, scheit hebben aan dat hele kamp, iedereen op rantsoen behalve zij, en lekker slapen in der eigen hut.
Daarom is het zo'n bende op de wereld. Omdat anderen associaal doen moet Esther het ook maar worden omdat ze anders alleen maar de grond ingestampt wordt. Beetje irritant eigenlijk.
Leek me juist wel een leuke meid. Gaat John dat met zijn hufterige gedrag even verpesten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_30741090
Ik heb serieus zin om die kerel een knal voor z'n bek te geven
  maandag 19 september 2005 @ 22:10:32 #40
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30741096
Dit heb ik écht nog nooit gezien gewoon. Bizar dit. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30741101
Aaaaah mag ik hier ff !!!! Pfff zat me verschrikkelijk op te fokken net! Jammer dat ik geen laptop heb en de TV in de slaapkamer staat (omdat manlief iets anders wilde zien) anders had ik allang mijn gal gespuwd over dat kinderachtige mannetje!!!! Bah (hmm toch maar een laptop aanschaffen, kan ik tegelijk mee posten )
  maandag 19 september 2005 @ 22:10:56 #42
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_30741106
Wat ben ik blij dat deze topic er is! Bah bah bah! Wat een ongelofelijke eikel, gewoon niet willen geloven dat zij 15 dagen in een grot heeft gewoont en haar armen en benen uit der lijf heeft gezwommen van het ene eiland naar het andere. Ik hoop dat hij nu zit te kijken, of het ooit terug ziet en zichzelf dood schaamt en zelf een cursus gaat doen om mensen kennis op te doen, want hij is de enige die dat nodig heeft! Esther mag van mij winnen! Ik kots op die eikel!
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_30741129
wat is die vent dom, niet te geloven

Dom, Dommer, John

de ER crew denkt: we gooien er opeens een leider in met bepaalde privileges en dan eens kijken hoe de groep reageert

en wat doet die loser? precies wat je van mensen met het IQ van een huiskat kan verwachten
hij ziet haar inderdaad als indringster en is afgunstig over het feit dat zij een bed heeft
en dat alles neemt hij haar kwalijk, alsof ze het zelf heeft verzonnen

gewoon niet het verstand hebben om te zien dat dit ook een onderdeel is van 'het spel'
(trouwens ik dacht dat die John de eerste twee weken alleen op bed lag en moch blijven omdat hij zo sympathiek was

GA ES DOOD!!!!

trouwens, zonder te generaliseren, ik vind de Belgen dit jaar weer bijzonder onsympathiek en achterbaks
Je hoort de Nederlanders niet zo stilletjes over de Belgen janken hoor, tis altijd andersom (was eigenlijk eerdere jaren ook al zo, maar nog nooit zo erg) Nederlanders hebben dan misschien soms een te grote bek, die onzekere achterbakse Belgen zijn degenen die je het mes in de rug steken.

Ik kijk in 2006 alleen nog maar ER als ze het spel een keer met alleen Nederlanders spelen
(hetzelfde geldt voor Temptation Island etc.)
Ik wordt inmiddels helemaal gek van die zeikerige achterbakse Belgen op TV.

begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat Belgen zo zijn, alleen zijn de TV Belgen blijkbaar wel zo
(worden ze erop geselecteerd?)
  maandag 19 september 2005 @ 22:11:49 #44
3185 Adelante
To let it go now
pi_30741143
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef Kugari-Ken het volgende:

John moet ophoeren, met zijn verlepte zwakzinnige kuttekop moet hij van het scherm verdwijnen en in de vergetelheid vallen.
John is alles wat je stelt in je hoogdravende stukje tekst, maar ophoeren? NEE!

dit levert betere tv op dan vier makke Belgjes op een eiland die geweldig goed met alles en iedereen kunnen opschieten

Go John!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_30741154
Als jullie het niet erg vinden dan geef ik Carl ook even een klap voor zn bek!
Kotsen op John doe ik sowieso
Strak stukje Kugari!
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_30741208
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
John is een verlepte oude strontsnuiver die zijn vergane glorie niet kan toegeven.

Als een onderontwikkelde vergalde egotripper gooit hij met zijn debiele gedrag meer walging op dan menigeen Lonsdale-puberkutje of Voorbil-berber eikel.

De manier waarop hij kijkt, hoe hij zijn mond heen en weer trekt, hoe hij zuigt op zijn denkbeeldige nierstenen in stilte, hoe hij uit die rat-achtige oogjes van hem kijkt, het stoort me. Het roept een antipathie bij me op waardoor ik hem wil slaan, met een stok, een stok met roestige spijkers aan het uiteinde, ik wil hem slaan, en slaan, en slaan, tot er niets meer van dat zieke gedrag van hem in die harige zurige varkenskop overblijft. Stamp de onbeschoftheid eruit Esther, doe het voor Nederland, doe het voor de arme kindertjes in Biafra, doe het voor Ernst-Paul en God! Het is je taak Esther, je missie, je levensdoel!

Die man heeft afgeschreven, geen respect voor zo'n laaghartig intriest figuur.

Ik walg van het feit dat dat... onding een Nederlander is.
pi_30741258
jammer dat ik dit gemist heb gezien de reacties

Heeft niemand filmpjes ofzo ?
pi_30741263
De wereld is beter af zonder zo'n figuur..
Dus ik kots even emmers vol mee !!!!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_30741319
Zou goed kunnen dat hij een acteur is om de rest bij wijze van experiment op te jutten. Hij is wel erg ziek.
pi_30741339
Ze deden heel erg gemeen tegen Esther

stout hoor... ik moet huilen.
Tri State. Tri State. !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')