wat is die vent dom, niet te geloven
Dom, Dommer, John
de ER crew denkt: we gooien er opeens een leider in met bepaalde privileges en dan eens kijken hoe de groep reageert
![]()
en wat doet die loser? precies wat je van mensen met het IQ van een huiskat kan verwachten
hij ziet haar inderdaad als indringster en is afgunstig over het feit dat zij een bed heeft
en dat alles neemt hij haar kwalijk, alsof ze het zelf heeft verzonnen
gewoon niet het verstand hebben om te zien dat dit ook een onderdeel is van 'het spel'
(trouwens ik dacht dat die John de eerste twee weken alleen op bed lag en moch blijven omdat hij zo sympathiek was
GA ES DOOD!!!!
trouwens, zonder te generaliseren, ik vind de Belgen dit jaar weer bijzonder onsympathiek en achterbaks
Je hoort de Nederlanders niet zo stilletjes over de Belgen janken hoor, tis altijd andersom (was eigenlijk eerdere jaren ook al zo, maar nog nooit zo erg) Nederlanders hebben dan misschien soms een te grote bek, die onzekere achterbakse Belgen zijn degenen die je het mes in de rug steken.
Ik kijk in 2006 alleen nog maar ER als ze het spel een keer met alleen Nederlanders spelen
(hetzelfde geldt voor Temptation Island etc.)
Ik wordt inmiddels helemaal gek van die zeikerige achterbakse Belgen op TV.
begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat Belgen zo zijn, alleen zijn de TV Belgen blijkbaar wel zo
(worden ze erop geselecteerd?)