Mwah, er zijn wel dames op leeftijd die van een verbitterd stukje vlees houden.quote:Op maandag 19 september 2005 22:04 schreef Bayswater het volgende:
John in een interview met BN/ De Stem:
In september verhuis ik naar Oosterhout en dan ga ik op zoek naar een leuke vrouw. Ik ben gescheiden, maar alleen is maar alleen. Ik zoek een vrouw die ook van reizen houdt.“ Aangezien Vermolen vanaf maandag wekelijks bij Talpa in actie is te zien, kunnen de dames rustig kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Veel succes John![]()
Die andere is helemaal niet duidelijk, staat niet in welk deel het is en had er daarom overheen gekeken. Mijne is veel duidelijker met een overzichtelijke OP. Ben er een half uur mee bezig geweestquote:Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef DrMarten het volgende:
Waarim nog een topic
Kan deze niet gewoon op slot?
quote:Op maandag 19 september 2005 22:04 schreef Bayswater het volgende:
In september verhuis ik naar Oosterhout en dan ga ik op zoek naar een leuke vrouw. Ik ben gescheiden, maar alleen is maar alleen. Ik zoek een vrouw die ook van reizen houdt.“ Aangezien Vermolen vanaf maandag wekelijks bij Talpa in actie is te zien, kunnen de dames rustig kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Veel succes John![]()
Onzin. Het maakt geen reet uit bij een eerste klas uitgekotst embrio als John. Volgens mij was het van kwaad naar erger geweest als Esther met harde hand de dictator ging uithangen...quote:Op maandag 19 september 2005 22:12 schreef MaJo het volgende:
Ik vond ook dat Esther zich iets te veel in de slachtofferrol plaatste. Ze had met haar vuist op de tafel moeten slaan en zeggen, ik ben de leider en daar moeten jullie het mee doen. Met dit gedrag dwingt ze geen respect af...
Ja daar heb je ook wel gelijk in, John is gewoon een zielig hoopje mens die de situatie sowieso niet wil accepteren. Ik denk alleen dat ze meer respect had afgedwongen als ze niet was gaan huilen. Maar goed, ze zit ook wel in een hele lastige positie.quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef Setambre het volgende:
[..]
Onzin. Het maakt geen reet uit bij een eerste klas uitgekotst embrio als John. Volgens mij was het van kwaad naar erger geweest als Esther met harde hand de dictator ging uithangen...
Ook is Esther het typje er niet voor om zoiets te doen. Wat je niet bent gewent kan je niet niet binnen een paar uur leren
John zei nog dat hij Esther ging wegstemmen omdat ze de proef niet goed had gedaan, welke proef heeft hij ooit goed gedaan danquote:Op maandag 19 september 2005 22:09 schreef wawawa het volgende:
Heb me nog niet eerder zo zitten ergeren op de bank, wat een eikels die John en Carl. Weet zeker dat die twee precies hetzelfde tegenover Marnix geflikt zouden hebben, want wat ze ook zegt, ze boren alles direct de grond in. En als ik het voorstukje van volgende week zie komt daar dus blijkbaar geen verandering in. "Ik ben compleet mijzelf hier" zegt die John dan ook nog.. Brrr, je zou zo'n klootzak als familie hebben
of reisleidster elbertquote:Op maandag 19 september 2005 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Douwe is natuurlijk de held van Robinson, onze ouwe zeeegelvanger.![]()
NEEEEEEEE Daar woon ik vlakbij. Mag hopen dat ik heb nooit tegenkom, bah ik ben bang dat ik spontaan moet kotsen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:04 schreef Bayswater het volgende:
Veel succes John![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |