abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30740629
wow die john denkt ook dat ie alles is ofzo
dies helemaal gek geworden zeg.
wa kan esther der nou aan doen da zei de leider is geworden en da zegt ie ook nog da esther denkt dat zij zomaar alles kan gaan beslissen hier nou da denk hij zelf tog ook of nie dan...
ma alleen omda die john haar nie moet loopt de rest gewoon achter hem aan ze luistere allemaal na hem terwijl hij me z'n luie reet de hele dag op bed ligt...
pi_30740653
Echt, ik heb me zo ongelooflijk op zitten vreten over hoe John zich heeft misdragen!!!!!!!!

wat een ongelooflijke klootzak zeg! (en ik zie dat ik gelukkig niet de enige ben die er zo over denkt)

snel moven met die eikel
dus...
pi_30740665
LOL, zijn er nu 3 topics over ER.

John is echt de een ontiegelijke klootzak waar ik van walg. Wat heeft ie nou zelf gepresteerd? Vorige proef was ie zo langzaam als een slak, nu flikkerde hij ook steeds t water in.
En dan een nieuw iemand geen kans geven? Flikker nou gauw op.
Hoop dat ie er zelf uitgaat .
pi_30740685
Elbert is ook een toffe gast! Hij leidt tenminste de nieuwe mensen rond op "zijn" eiland, terwijl die biatch Annita alleen maar kankert op Elbert.

John en Carl mogen wat mij betreft 10 meter door de stront zakken. Carl zowiezo al vanwege z'n agro gedrag tegen Elbert zonder reden, en John nu vanwege zijn duidelijk jaloezie over Esthers leiderschaps positie.

Viel het hier ook iemand op tijdens de eilandraad... Carl knikte nee met z'n hoofd toen Esther zei dat Marnix in dezelfde situatie zou zijn terechtgekomen in hun kamp. Carl heeft Esther dus afgeschreven omdat ze verloren had met die proef, elke andere reden kan ik niet bedenken want hij heeft geen woord met Marnix gewisseld.

Ook toen Ernst zei dat Esther daadwerkelijk 2 weken in een grot had geleefd en met een vlot van eiland naar eiland is gegaan en aan John vroeg wat hij ervan vond stond ie toch ff met z'n bek vol tanden, want hij was er zeker van dat dit een leugen was.

Dat nicole haar bek niet had opengetrokken is ook verwonderlijk. Haar positie was zowiezo in gevaar als oude nieuwkomer.

HEEL veel mensen hebben zich laten kennen deze aflevering.
Alleen jammer voor Esther, zij zou eigenlijk van plaats moeten ruilen met dat verbitterde oude kreng in kamp noord... Annita. Dan zou kamp noord me een heel gezellig kamp lijken, en bij zuid kunnen ze dan lekker allemaal verbitterd doen!

Edit: Inderdaad Ghistos, ik bedoel nicole ipv Fleur. Hoe dom van me
Fleur =

[ Bericht 4% gewijzigd door Refragmental op 19-09-2005 22:26:43 ]
  Moderator maandag 19 september 2005 @ 22:02:33 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30740759
Heb ik de verdeling van de kampen nu goed? Ik kan Annita en Marleen niet uit elkaar houden...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 19 september 2005 @ 22:04:28 #31
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_30740836
John in een interview met BN/ De Stem:
In september verhuis ik naar Oosterhout en dan ga ik op zoek naar een leuke vrouw. Ik ben gescheiden, maar alleen is maar alleen. Ik zoek een vrouw die ook van reizen houdt.“ Aangezien Vermolen vanaf maandag wekelijks bij Talpa in actie is te zien, kunnen de dames rustig kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Veel succes John
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_30740878
Refragmental: je bedoelt Nicole
Wat me trouwens ook opviel was dat John Esther wou weg stemmen omdat ze niet goed had gepresteerd met de proef, wanneer heeft hij dan goed gepresteerd .
pi_30740909
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:04 schreef Bayswater het volgende:
In september verhuis ik naar Oosterhout en dan ga ik op zoek naar een leuke vrouw. Ik ben gescheiden, maar alleen is maar alleen. Ik zoek een vrouw die ook van reizen houdt.“ Aangezien Vermolen vanaf maandag wekelijks bij Talpa in actie is te zien, kunnen de dames rustig kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Veel succes John
Mwah, er zijn wel dames op leeftijd die van een verbitterd stukje vlees houden.
pi_30740940
Waarim nog een topic

Kan deze niet gewoon op slot?
A mind with a heart of it's own
pi_30740958
John

en wat zijn die belgen een stel tering watjes zeg
  Moderator maandag 19 september 2005 @ 22:07:45 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30740970
Geweldige aflevering dit Wat was John vervelend en wat is dat leuke tv
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator maandag 19 september 2005 @ 22:08:47 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30741013
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef DrMarten het volgende:
Waarim nog een topic

Kan deze niet gewoon op slot?
Die andere is helemaal niet duidelijk, staat niet in welk deel het is en had er daarom overheen gekeken. Mijne is veel duidelijker met een overzichtelijke OP. Ben er een half uur mee bezig geweest
pi_30741016
Even serieus wat een mongeaul is die John zeg

Fucking kwal !
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_30741068
Heb me nog niet eerder zo zitten ergeren op de bank, wat een eikels die John en Carl. Weet zeker dat die twee precies hetzelfde tegenover Marnix geflikt zouden hebben, want wat ze ook zegt, ze boren alles direct de grond in. En als ik het voorstukje van volgende week zie komt daar dus blijkbaar geen verandering in. "Ik ben compleet mijzelf hier" zegt die John dan ook nog.. Brrr, je zou zo'n klootzak als familie hebben
zorgen moet je doen, niet maken!
  Moderator maandag 19 september 2005 @ 22:11:14 #40
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30741117
quote:

Veel succes John
Denk niet dat hij veel succes bij de vrouwtjes zal hebben als ze dit zien...
pi_30741121
ik vond het best ziek om te zien hoe Esther zich in het slijk wierp en op alle mogelijke manieren om vergiffenis vroeg voor dingen die ze helemaal niet had gekozen. Vijf minuten langer en ze had zichzelf van een klif gestort omdat het arme kind niets anders meer kon doen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  Moderator maandag 19 september 2005 @ 22:12:26 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30741168
Ik vond ook dat Esther zich iets te veel in de slachtofferrol plaatste. Ze had met haar vuist op de tafel moeten slaan en zeggen, ik ben de leider en daar moeten jullie het mee doen. Met dit gedrag dwingt ze geen respect af...
pi_30741191
John, wat ben jij een vies achterbaks stokend ventje zeg. Ze moeten hem de rest van die expeditie in die grot zetten, en dan om de dag met dat vlot van eiland naar eiland laten varen. Er zaten elk jaar bij ER wel aparte rare kandidaten in, maar John is echt de ergste en absoluut niet leuk. Beeeeeeh vieze....
pi_30741346
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:12 schreef MaJo het volgende:
Ik vond ook dat Esther zich iets te veel in de slachtofferrol plaatste. Ze had met haar vuist op de tafel moeten slaan en zeggen, ik ben de leider en daar moeten jullie het mee doen. Met dit gedrag dwingt ze geen respect af...
Onzin. Het maakt geen reet uit bij een eerste klas uitgekotst embrio als John. Volgens mij was het van kwaad naar erger geweest als Esther met harde hand de dictator ging uithangen...

Ook is Esther het typje er niet voor om zoiets te doen. Wat je niet bent gewent kan je niet niet binnen een paar uur leren
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  Moderator maandag 19 september 2005 @ 22:18:36 #45
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30741412
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef Setambre het volgende:

[..]

Onzin. Het maakt geen reet uit bij een eerste klas uitgekotst embrio als John. Volgens mij was het van kwaad naar erger geweest als Esther met harde hand de dictator ging uithangen...

Ook is Esther het typje er niet voor om zoiets te doen. Wat je niet bent gewent kan je niet niet binnen een paar uur leren
Ja daar heb je ook wel gelijk in, John is gewoon een zielig hoopje mens die de situatie sowieso niet wil accepteren. Ik denk alleen dat ze meer respect had afgedwongen als ze niet was gaan huilen. Maar goed, ze zit ook wel in een hele lastige positie.
pi_30741529
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:09 schreef wawawa het volgende:
Heb me nog niet eerder zo zitten ergeren op de bank, wat een eikels die John en Carl. Weet zeker dat die twee precies hetzelfde tegenover Marnix geflikt zouden hebben, want wat ze ook zegt, ze boren alles direct de grond in. En als ik het voorstukje van volgende week zie komt daar dus blijkbaar geen verandering in. "Ik ben compleet mijzelf hier" zegt die John dan ook nog.. Brrr, je zou zo'n klootzak als familie hebben
John zei nog dat hij Esther ging wegstemmen omdat ze de proef niet goed had gedaan, welke proef heeft hij ooit goed gedaan dan . Weer met die laatste proef pleurde hij steeds van die balk af.
  maandag 19 september 2005 @ 22:24:13 #47
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_30741647
Douwe is natuurlijk de held van Robinson, onze ouwe zeeegelvanger.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 19 september 2005 @ 22:35:03 #48
3185 Adelante
To let it go now
pi_30742074
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Douwe is natuurlijk de held van Robinson, onze ouwe zeeegelvanger.
of reisleidster elbert
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_30742250
quote:

Veel succes John
NEEEEEEEE Daar woon ik vlakbij. Mag hopen dat ik heb nooit tegenkom, bah ik ben bang dat ik spontaan moet kotsen.

Hij doet natuurlijk zo omdat hij nu echt iets moet gaan doen in dit kamp i.t.t. zijn oude kamp. Bah ik heb echt zitten schelden tegen mijn TV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')