Jaquote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef Falco het volgende:
Snakey, was zij niet eerder een blauwe maandag mod?
Even vastleggen dit.quote:
Het lijkt alsof-ie niet anders is geweest heh?quote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef Falco het volgende:
RenMaestro
Snakey, was hij niet eerder een blauwe maandag mod? Maar vooruit, omdat het maandag is:
Snakey!
quote:
Je vergeet PR, Prrrrrpprrrrrrquote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dronken mods zijn de beste, neem Havoc en Kastanova
Je lijkt wel een fucking priester.quote:Op maandag 19 september 2005 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
heee pssst, het gaat er niet om wie leuk is, of met wie je een geschiedenis hebt. Het gaat er om wie onzin kan modden, en als dat iemand is die je niet mag, maar het wel kan/wil dan is die persoon de juiste kandidaat.
Snakey is wel een wijvennaam daarentegenquote:
Misschien wil die z'n foto nog even posten? Ik krijg er nog tranen van in mijn ogenquote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Snakey is wel een wijvennaam daarentegen.
Falco, beetje boerig.quote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef Falco het volgende:
[..]
En jij heet Falco het lefquote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ben niet ontevreden over je rol als verbitterd persoon. Een goede relnicht op het forum is altijd welkom, immers.quote:Op maandag 19 september 2005 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh er zijn er wel meer hoor, maar ik ga maar even verbitterd zitten zijn, dat staat me beter.
quote:Op maandag 19 september 2005 22:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
yvonne, kan ik die 20 kratten bier nog teruggeven?![]()
Hij schijnt hier nog ergens rond te dwalen. af en toe.quote:Op maandag 19 september 2005 23:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
PR, God hebbe zijn ziel..
(.).
quote:
Sorry dat ik je in je ogen stak.quote:Op maandag 19 september 2005 23:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
Misschien wil die z'n foto nog even posten? Ik krijg er nog tranen van in mijn ogen
Falco is gewoon een jofele naamquote:
Voor wat?quote:Op maandag 19 september 2005 23:22 schreef Havoc het volgende:
Je had trouwens beter een kloon kunnen pakken Snakey.
Ik zei al 'boerig'.quote:Op maandag 19 september 2005 23:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Voor een boer is dat een zeer nette naam inderdaad.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dronken mods zijn de beste, neem Havoc
Ik bedoel maar...quote:Op maandag 19 september 2005 23:22 schreef Havoc het volgende:
Snakey in de herkansing. Go get em.
Nou meer snachts vaak,maar die kan wel iemand helemaal afbranden.quote:Op maandag 19 september 2005 23:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoevaak zie je die nou posten.
Die gast komt altijd met zijn 'uit-de-baarmoeder-getrokken-bladiebla' aanzetten. Ik vind er niks aan.quote:Op maandag 19 september 2005 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou meer snachts vaak,maar die kan wel iemand helemaal afbranden.
En dat is wel nodig soms.
Okee.quote:Op maandag 19 september 2005 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mods en humor,je moet ze een beetje helpen he'
Geen druppel op dit moment, maar na die med gelezen te hebben met de bullshit die daar in staat krijg ik spontaan de neiging een krat bier leeg te zuipen.quote:
Daarvan is mijn nick NIET afgeleidquote:
Dat is toch een gigantische boer.quote:Op maandag 19 september 2005 23:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Daarvan is mijn nick NIET afgeleid!
quote:Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Geen druppel op dit moment, maar na die med gelezen te hebben met de bullshit die daar in staat krijg ik spontaan de neiging een krat bier leeg te zuipen.
Falko Zandstra wel ja!quote:Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat is toch een gigantische boer.![]()
Of je kan niet spellen of je bent al zo lam als een balletje.quote:Op maandag 19 september 2005 23:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
![]()
Een aanleiding zoek is zó stom.
Ik heb al wat gehad jah.quote:Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
Of je kan niet spellen of je bent al zo lam als een balletje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |