Klasse als het zo isquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:01 schreef F1Bas het volgende:
whahhahah van een forum:
3-0 van Ajax ging per ongeluk. Na een spelhervatting schoten ze de bal terug en ging ie erin. Ze lieten daarna Cambuur scoren
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:01 schreef F1Bas het volgende:
whahhahah van een forum:
3-0 van Ajax ging per ongeluk. Na een spelhervatting schoten ze de bal terug en ging ie erin. Ze lieten daarna Cambuur scoren
Ja dat vraag ik me dus ook afquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef Nashje het volgende:
Wie hebben er gescoord? Hoe speelt Juanfran?
roflquote:Jong Ajax overleefde opnieuw een ronden in het bekertoernooi. De ploeg van John van den Brom was te sterk voor Cambuur Leeuwarden: 3-1. De manier waarop de 3-0 en 3-1 tot stand kwamen was zeer bizar. Na een blessurebehandeling wilde Ajacied Jan Vertonghen de bal terugschieten naar de doelman van Cambuur, maar per abuis schoot hij de bal in de kruising. Namens de woedende Friese ploeg mocht Thijs Houwing vervolgens vanaf de aftrap vrijuit soleren naar het Ajax-doel: 3-1.
ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef Saekerhett het volgende:
Staan die beelden op internet, heb het gemist
Een slimmerik die dacht vanaf eigen helft te scoren. Schiet 'ie nog 5 meter naastquote:Op woensdag 21 september 2005 06:52 schreef ILCILA het volgende:
wat mooikrijgt cambuur de mogelijkheid om zonder wat dan ook te scoren schieten ze hem nog (bijna
)naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |