*kick*
sirdalord die het fokfedmeeting topic omhoog kicked
![]()
yupyup. Hoewel ik mij de laatste maanden niet echt actief bezig heb gehouden met de federatie, wil ik wel gaarna all die fokhattrickers weer onmoeten.
Zo daarom dacht: laat ik maar eens een kickje geven
![]()
De vorige 2 edities waren in het oergezellige nijmegen. Het is misschien leuk om daarom deze keer de locatie te veranderen. Daarom leuk dat iedereen een suggestie doet van zijn of
haar (
![]()
) stad.
Ik wil graag breda als kandidaat naar voren schuiven. Helaas heb ik geen slaapadres beschikbaar. Er wonen hier wel fokhattrickers in de buurt, dus misschien valt daar iets mee te regelen. Als we een dag in de zomer regelen, kunnen we gaan genieten van de binnenstad van Breda. Ook kunnen we hier bowlen (Wat vorige keer goed beviel). Internet cafe's zijn er volgens mij ook, dat zou ik dan even moeten uitzoeken.
Ook in de buurt is uiteraard de efteling. Het gezelligste pretpark van nederland kan dienen als een uitstekend onderkomen voor de meeting, om vervolgens in tilburg ergens een leuk restaurantje op te zoeken. Of er een internet cafe is, dat moet ik aan herr qyn vragen.
nou, kom maar op met de suggesties mannen en
vrouwen (
![]()
)
owja, en natuurlijk bier[14.gif]