Ik hou graag van antwoorden krijgen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heb jij ook nog slaapplaatsen?
en timmy?
dan redden we het namelijk wel vermoedelijk.
Het is ook altijd hetzelfde met die amsterdammersquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik hou graag van antwoorden krijgen.
(het leraarschap zit ook in mij)
mobiliseer jij groningen maar alvast, want volgens mij ga je gelijk krijgen....quote:Op woensdag 12 april 2006 08:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde met die amsterdammers
Ik zie het nog niet wat worden -)
Ik zal even het een en ander bekijkenquote:Op woensdag 12 april 2006 09:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
mobiliseer jij groningen maar alvast, want volgens mij ga je gelijk krijgen....![]()
Kijk, dat soort reactietijden hou ik nou vanquote:Op woensdag 12 april 2006 09:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zal even het een en ander bekijken
En in mei JD?? Of moet ik meer data prikken??quote:Op woensdag 19 april 2006 20:31 schreef -J-D- het volgende:
Op zondag nog naar wedstrijden kijken in Groningen en dan de volgende dag werken, gaat niet lukken.
3 juni
10 juni
Ik woon niet dichtbij (woon 1,5 uur met de trein) maar heb er wel vrienden wonen. Of die het nou zo fijn vinden van die Hattrick-ers over de vloer te krijgen weet ik niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:29 schreef The_Hives het volgende:
je woont relatief dichtbij. Meer slaapplaatsen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik kom denk ik ook wel.
Groningen is voor mij geen probleem, slaapplaats in Groningen ook niet (voor mij). Maar ik weet niet of die jongen het echt leuk vind als er een hele groep onbekenden komt slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |