Net nog: Ralph!! Komen, je spraaklessen beginnenquote:Op maandag 19 september 2005 21:51 schreef Wup het volgende:
[..]
tjsa, ik vind hem gewoon vreselijk niet grappig en irritant
maar ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op een grap ten koste van een van zijn medebewoners
Als ik een dag met Joost op zou trekken, heb ik s'avonds buikpijn van het lachenquote:Op maandag 19 september 2005 21:53 schreef bemeall het volgende:
[..]
En altijd op zo'n leuke speelse manier.
Zonder van die irritante spanningen
Wat niet eerlijk is want Ralph en Rob doen het meeste..quote:Op maandag 19 september 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
De mannen moeten alles schoonmaken.. de vrouwen mogen niet helpen. Tanja dus weer niet.
Als er nu een van de vrouwen op was gestaan was dat de omgebouwde geweestquote:Op maandag 19 september 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
De mannen moeten alles schoonmaken.. de vrouwen mogen niet helpen. Tanja dus weer niet.
Ja he, hij is altijd harstikke gezellig!!quote:Op maandag 19 september 2005 21:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ik een dag met Joost op zou trekken, heb ik s'avonds buikpijn van het lachen, geweldig vind ik het, hoe irritant en druk hij soms lijkt, ik kan er altijd om lachen
![]()
Wie vind jij wel leuk dan?quote:Op maandag 19 september 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik krijg er jeuk van... en geen positieve jeuk... Joost was ook 1 dag leuk in het BB huis. Sindsdien is hij alleen maar heel erg vermoeiend om naar te kijken. Ik snap er niets van dat hij niet meer commentaar krijgt van de medebewoners. Nathalie en Dido waren het er wel over eens dat hij nog een kind is, dus dat is ook niet echt positief te noemen.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:58 schreef -Delta- het volgende:
Ik durf te wedden dat er deze week dan ook een opdracht voor de vrouwen komt![]()
Zal dan wel een echt mannenklusje worden.![]()
Ik ben nu al benieuwd wat voor opdracht dat gaat wordenquote:Op maandag 19 september 2005 21:58 schreef -Delta- het volgende:
Ik durf te wedden dat er deze week dan ook een opdracht voor de vrouwen komt![]()
Zal dan wel een echt mannenklusje worden.![]()
Ze hebben al dagen niks gedaan johquote:Op maandag 19 september 2005 21:59 schreef Bocaj het volgende:
Is het niet wat laat op de avond om nu te gaan poetsen?
Ja precies..quote:Op maandag 19 september 2005 21:59 schreef Bocaj het volgende:
Is het niet wat laat op de avond om nu te gaan poetsen?
Roel is gewoon een beetje tegendraadsquote:Op maandag 19 september 2005 21:59 schreef FlowKey het volgende:
Wat is die Roel een zeikerd eigenlijk ... hij lijkt wel een wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |