Dat boeit niet, ze deed tenminste iets. Kunnen we van Dido niet zeggen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou als dat zo gaat, als ik haar 1 keer de afwas heb zien doen...![]()
Ze sopte de boel nog niet eens goed af, lapje en dan op het aanrecht zetten, ik zou er geen hap van nemen![]()
Ja en dan wel het begin vertellen en later "ja verder kan ik het niet delen hoor".quote:Op maandag 19 september 2005 22:22 schreef jessie het volgende:
Wie bedoeld Nathalie nou? Toen Lieske om een voorbeeld vroeg wilde ze en kon ze dit niet. Vreselijk vind ik dat als mensen iets vinden maar er verder niks over kunnen vertellen.
Daar heb je dan gelijk in ja.quote:Op maandag 19 september 2005 22:23 schreef Day het volgende:
[..]
Dat boeit niet, ze deed tenminste iets. Kunnen we van Dido niet zeggen.
Als we toch gaan streiden dan:quote:Op maandag 19 september 2005 22:23 schreef Day het volgende:
[..]
Dat boeit niet, ze deed tenminste iets. Kunnen we van Dido niet zeggen.
Wahahahahahahahquote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Darklight het volgende:
waaarom douwt er nimand een pik in die bek van Natte Ali, hoeven we die irri piepstem niet meer te horen
Naat had gisteravond corveedienst, heeft de tafel gedekt en later met Joost afgewassen. Vandaag had Dido geloof ik corvee. Weet niet of ze zelf gekookt heeft of het voor elkaar heeft gekregen dat iemand anders dat deed.quote:Op maandag 19 september 2005 22:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Daar heb je dan gelijk in ja.
Ik heb Naat trouwens ook nooit wat zien doen, maar goed ik volg de helft van de dag niet, dus kan best dat ze vaak wat doet.
En vanavond op tv al de "het enige recht van een vrouw is het aanrecht" opmerking. Dat gaat niet goed voor die jongen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:24 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel: dat zal ze leren die wijven.. eh dames..
haha
Ja, maar dat was in het begin hoor. Sindsdien heeft ze niet meer uitegvoerd.quote:Op maandag 19 september 2005 22:25 schreef bemeall het volgende:
[..]
Als we toch gaan streiden dan:
Dido heeft ook een keer afgewassen. D'r is zelfs een screenshot van.
Ben nu alleen te lui om hem op te zoeken
Het voordeel van die twee kippies die samen aan het tokken zijn is dat je ze uit kan zetten en nog iets overhoud.quote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Ene stream Dido aan het woord... andere stream Nathalie...![]()
MUTE dus
Ja dat ze wel, orders uitdelen en voorlezenquote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef bemeall het volgende:
Tanja DBK.
Misschien de opdracht voor de dames ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |