Wahahahahahahahquote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Darklight het volgende:
waaarom douwt er nimand een pik in die bek van Natte Ali, hoeven we die irri piepstem niet meer te horen
Naat had gisteravond corveedienst, heeft de tafel gedekt en later met Joost afgewassen. Vandaag had Dido geloof ik corvee. Weet niet of ze zelf gekookt heeft of het voor elkaar heeft gekregen dat iemand anders dat deed.quote:Op maandag 19 september 2005 22:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Daar heb je dan gelijk in ja.
Ik heb Naat trouwens ook nooit wat zien doen, maar goed ik volg de helft van de dag niet, dus kan best dat ze vaak wat doet.
En vanavond op tv al de "het enige recht van een vrouw is het aanrecht" opmerking. Dat gaat niet goed voor die jongen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:24 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel: dat zal ze leren die wijven.. eh dames..
haha
Ja, maar dat was in het begin hoor. Sindsdien heeft ze niet meer uitegvoerd.quote:Op maandag 19 september 2005 22:25 schreef bemeall het volgende:
[..]
Als we toch gaan streiden dan:
Dido heeft ook een keer afgewassen. D'r is zelfs een screenshot van.
Ben nu alleen te lui om hem op te zoeken
Het voordeel van die twee kippies die samen aan het tokken zijn is dat je ze uit kan zetten en nog iets overhoud.quote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Ene stream Dido aan het woord... andere stream Nathalie...![]()
MUTE dus
Ja dat ze wel, orders uitdelen en voorlezenquote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef bemeall het volgende:
Tanja DBK.
Misschien de opdracht voor de dames ophalen
Als Ralph haar nou even uit dat bad trekt en jouw raad opvolgt... dan hebben we een leuke avondquote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Darklight het volgende:
waaarom douwt er nimand een pik in die bek van Natte Ali, hoeven we die irri piepstem niet meer te horen
Ik zal m'n opmerking maar heel erg voor me houden, richting zijn afkomst...wat betreft de rechten van de vrouw.quote:Op maandag 19 september 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En vanavond op tv al de "het enige recht van een vrouw is het aanrecht" opmerking. Dat gaat niet goed voor die jongen.
Neu hoor, heb het alleen wel een beetje gehad met het thema "de verschillen tussen Wij en Hullie." Je wordt er mee doodgegooid in de media. En er heeft al een paar keer een moslim in BB gezeten, ben blij dat er dit keer geen excuus-Ali bij zit.quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat moet per se weerWant Moslims en Autochtonen hebben over 't algemeen vrij tegenstrijdige leefgewoonten en meningen, en dat is dus leuk in 'n programma als Big Brother.
Heb ik nu 'n gevoelige snaar geraakt?![]()
Ik las gisteravond de column van Nico Dijkshoorn en normaal vind ik ze walgelijk, maar hij had de beste beschrijving van haar stem en mimiek. Ik denk er precies het zelfde over.quote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
Ja die stem van haar en die mimiek, vreselijk
quote:Nathalie, ook alweer zo iemand waar we over drie weken niets meer van horen. Wat een raar kleurloos wijf. Ze lacht ook als een bekakte freule van 94. Let op die mond en die kin als ze lacht. Alsof het haar pijn doet. Het is niet om aan te zien. Eerst trekken er rimpels in haar kin en dan krult haar bovenlip zich in een heel rare, beetje hagedisachtige vorm.
Zit ook wel wat in. Ik heb ook geen zin in tenenkrommende opmerkingen van die ali's....quote:Op maandag 19 september 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu hoor, heb het alleen wel een beetje gehad met het thema "de verschillen tussen Wij en Hullie." Je wordt er mee doodgegooid in de media. En er heeft al een paar keer een moslim in BB gezeten, ben blij dat ze er dit keer geen excuus-Ali bij zit.
Ik vind het soms wel lief, als die ogen als een eskimo helemaal dichtknijpen als ze lachtquote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
Ja die stem van haar en die mimiek, vreselijk
Ik zit me ook elke keer af te vragen; praat ze nou irl ook zo? Want ik kan me niet voorstellen dat haar Joost, die er toch een beetje 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg' uitziet, die stem trekt!quote:Op maandag 19 september 2005 22:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel lief, als die ogen als een eskimo helemaal dichtknijpen als ze lacht![]()
En wat dacht je van Lindaquote:Op maandag 19 september 2005 22:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zit me ook elke keer af te vragen; praat ze nou irl ook zo? Want ik kan me niet voorstellen dat haar Joost, die er toch een beetje 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg' uitziet, die stem trekt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |