Dan heb je denk ik het mee dat ze je een toffe docent vinden. Als ze je een eikel gevonden hadden dan was je misschien al het bokje geweest.quote:Op maandag 19 september 2005 20:00 schreef -Petor- het volgende:
Nee dat is inderdaad zo. Maar zelf vind ik het wel prettig om daar open over te kunnen zijn. Ga ook gerust niet een eerste les meteen me voorstellen en dat erachteraan zeggen. Maar als het gevraagd wordt wil ik daar wel gewoon antwoord op geven. Wat betreft de jeugd van tegenwoordig: zo ervaar ik dat absoluut niet...
Ach ik heb liever herrie dan dat ik niet eerlijk zou kunnen zijn eerlijk gezegd.....quote:Op maandag 19 september 2005 20:02 schreef Nietmachine het volgende:
Ik zou het toch voor me houden. Je staat voor vmbo klassen, met alle respect maar dat zijn wel de grootste herrieschoppers. Er hoeft maar een klojo tussen te zitten en je hebt een probleem.
Als ze vragen of je een vriendin hebt antwoord je gewoon met "nee, die heb ik niet".
Jammer dat het zo moet, maar als je dus geen herrie wilt is het wel het beste. Jongeren zouden hun docenten moeten respecteren ongeacht hun geloof/afkomst/geslacht en dus sexuele geaardheid. Wat maakt dat in hemelsnaam uit.
Helemaal met je eensquote:Op maandag 19 september 2005 19:58 schreef BrauN het volgende:
Voor je houden. Jeugd van tegenwoordig zijn een stel botte kutkinderen, je zou het jezelf alleen maar lastig maken...
Nee, ben absoluut niet vrouwelijk en niemand heeft ooit gezegd aan me te zien dat ik een homo ben. Wat die jeugd van tegenwoordig betreft, zo erg is het niet hoor....quote:Op maandag 19 september 2005 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Helemaal met je eensVoor het eerst
Ik geef niet les op een witte school. Maar wel op een school waar inderdaad weinig Marokkanen zitten. Dat lopend vuurtje valt in mijn geval wel mee.....quote:Op maandag 19 september 2005 20:10 schreef Lu_uK het volgende:
Je geeft zeker les op een ''witte'' school?
marokkaanse jongeren hebben het er over het algemeen wat meer moeite mee geloof ik. Dat ligt aan hun geloof.
verder hebben wij op school 2 of 3 leraren die homo zijn. Ik heb dan zoiets van naja boeie. Wel eens grappen over gemaakt als iemand een modeling had gehad maar verder niet.
iedereen weet het snel genoeg maak je daar maar geen zorgen over, dat gaat als een lopend vuurtje door de school. tenmiste dat was is ons zo.
Als je daarmee om kunt gaan.quote:Op maandag 19 september 2005 20:04 schreef -Petor- het volgende:
[..]
Ach ik heb liever herrie dan dat ik niet eerlijk zou kunnen zijn eerlijk gezegd.....
En waarom....?quote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef nickvnb het volgende:
ik zou je belachelijk maken en het aan de rest van de shcool vertellen. als ik een van die jongens die e het hebt verteld was natuurlijk
hm.. ik denk dan dat meer mensen het weten dan je denkt. bij ons weet iedereen het van min duits leraar, alleen maar weinig weten het van hem zelf.quote:Op maandag 19 september 2005 20:12 schreef -Petor- het volgende:
[..]
Ik geef niet les op een witte school. Maar wel op een school waar inderdaad weinig Marokkanen zitten. Dat lopend vuurtje valt in mijn geval wel mee.....
Ze doen het openlijker, kijk een beetje rond hier op Fok en je ziet dat ook de blanke jeugd er niet goed mee om kan gaan. En geloof? Ach, lees maar eens wat er in de Bijbel over staat.quote:marokkaanse jongeren hebben het er over het algemeen wat meer moeite mee geloof ik. Dat ligt aan hun geloof.
zo zijn die middelbare scholieren nu eenmaal.. de meeste althansquote:
naja ik doel meer op een paar imams, en de meeste marokkanen leren het van huis uit. Ik ken eigenlijk niemand die blank is die thuis leert, dat homo zijn niet kan.quote:Op maandag 19 september 2005 20:16 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Ze doen het openlijker, kijk een beetje rond hier op Fok en je ziet dat ook de blanke jeugd er niet goed mee om kan gaan. En geloof? Ach, lees maar eens wat er in de Bijbel over staat.
Ik (helaas) wel.quote:Op maandag 19 september 2005 20:21 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
naja ik doel meer op een paar imams, en de meeste marokkanen leren het van huis uit. Ik ken eigenlijk niemand die blank is die thuis leert, dat homo zijn niet kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |