abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30744526
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:36 schreef Meki het volgende:

[..]

voorbeeld

ze lieten de oorlogmachines hun gang doorgaan in Bosnie
VN had de legertop ook niks mee te maken
pi_30744549
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:36 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

in spanje veroorzaken ze ook veel overlast. ze brengen er ook heel veel geld naar toe.
btw ooit gezien hoe de guarda civil rellende nederlanders aanpakt. wou dat ze dat bij alle rel-moslims deden....
ik denk net als jou over criminelen
maar ik onderscheid de goeden en de slechten

ik weet wie goed zijn en wie slecht is
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_30744606
feit is meki dat jij nederlanders probeert zwart te maken als dat iedereen racist is.
feit is dat we hier met heel veel culturen leven en nederlanders het niks uitmaakt wat je doet zolang je er anderen niet mee lastig valt!

dat nederlanders een hekel hebben aan moslims komt door het gedrag van die groep.
als ik een vriend zou hebben die bij iedereen over de wc bril pist dan zou de hele vriendengroep er ook een hekel aan krijgen
pi_30744662
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:38 schreef Meki het volgende:

[..]

ik denk net als jou over criminelen
maar ik onderscheid de goeden en de slechten

ik weet wie goed zijn en wie slecht is
toch zijn het noord-afrikanen die de meeste criminaliteit plegen (waar het gewone volk de meeste last van heeft) en je mag wel aannemen dat ze allemaal tot het moslim geloof behoren of in ieder geval in die cultuur hun roots hebben.

of ga je nu zeiken dat dat geen echte moslims zijn ...
pi_30744684
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef KontKorstje het volgende:
feit is meki dat jij nederlanders probeert zwart te maken als dat iedereen racist is.
feit is dat we hier met heel veel culturen leven en nederlanders het niks uitmaakt wat je doet zolang je er anderen niet mee lastig valt!

dat nederlanders een hekel hebben aan moslims komt door het gedrag van die groep.
als ik een vriend zou hebben die bij iedereen over de wc bril pist dan zou de hele vriendengroep er ook een hekel aan krijgen

het feit is dat Nederlanders geen onderscheid maken tussen de goeden en de slechte
dat moet wel want dat hebben we deze tijd hard nodig
allen tegen de extremisme allen tegen de terreur met moslims samen met Nederlanders samen

feit is dat we moeten weten welke moslims goed zijn en dat kan nog met samen actie voeren tegen terreur
pi_30744716
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:41 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

toch zijn het noord-afrikanen die de meeste criminaliteit plegen (waar het gewone volk de meeste last van heeft) en je mag wel aannemen dat ze allemaal tot het moslim geloof behoren of in ieder geval in die cultuur hun roots hebben.

of ga je nu zeiken dat dat geen echte moslims zijn ...
nee dat zijn geen moslims
is volkert een christen ???
pi_30744782
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:43 schreef Meki het volgende:

[..]

nee dat zijn geen moslims
is volkert een christen ???
dat is weer het hypocriete van je. als je posts waarin christenen nederlanders iets fout doen... daar geldt de manier van redeneren van jou ook voor?

kijk dit is een voorbeeld van de mentaliteit dat jullie soort helemaal eigen is...ontkennen.

btw je loopt al een geruime tijd te schermen met de naam volkert. dat is al zo lang geleden. zullen we ff oprakelen wat moslims in die tijsspanne allemaal hebben geflikt!
pi_30745141
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:45 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

dat is weer het hypocriete van je. als je posts waarin christenen nederlanders iets fout doen... daar geldt de manier van redeneren van jou ook voor?

kijk dit is een voorbeeld van de mentaliteit dat jullie soort helemaal eigen is...ontkennen.

btw je loopt al een geruime tijd te schermen met de naam volkert. dat is al zo lang geleden. zullen we ff oprakelen wat moslims in die tijsspanne allemaal hebben geflikt!

dan moet fok eerst een partij nieuwe HDDs plaatsen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 20 september 2005 @ 00:21:15 #159
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_30745786
Wat ook gek is dat in Jordanie 100% een hekel heeft aan Joden, en dat terwijl ze in Jordanie nooit last van Joden hebben en de meeste er wellicht nog nooit eentje hebben ontmoet.
Dan valt het in Nederland nog wel mee waar je struikelt over de criminele moslims in de binnensteden onderweg naar de schouwburg danwel Dobbe kroketje.
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
  dinsdag 20 september 2005 @ 00:25:32 #160
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_30745904
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
het feit is dat Nederlanders geen onderscheid maken tussen de goeden en de slechte
allen tegen de extremisme allen tegen de terreur met moslims samen met Nederlanders samen
steeds meer Nederlanders beseffen dat ze hun land al kwijt zijn aan de moslim immigranten. Met de hoeveelheid kinderen die moslims krijgen en de import huwelijken kan je bijna over een demographische oorlog spreken.

Ik denk dat het moslim probleem pas echt een probleem word als er een moslim meerderheid is. Het zijn toch deze "onderbuik" gevoelens die meespelen.
I'm nobody's sheep
pi_30746212
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:25 schreef Scandum het volgende:

[..]

steeds meer Nederlanders beseffen dat ze hun land al kwijt zijn aan de moslim immigranten. Met de hoeveelheid kinderen die moslims krijgen en de import huwelijken kan je bijna over een demographische oorlog spreken.

Ik denk dat het moslim probleem pas echt een probleem word als er een moslim meerderheid is. Het zijn toch deze "onderbuik" gevoelens die meespelen.
zover is het gelukkig nog lang niet. maar er moeten zeker maatregelen komen.

wat ik appart vind is dat juist moslims hier niks van willen weten en nog nooit een poot uit hebben gestoken om de gezwellen in hun eigen samenleving aan te pakken. terwijl het JUIST die mensen zijn die hun dat imago geven.

nee ze kruipen liever in de slachtoffer rol dan erkennen dat er iets fout zit in een grote groep van hun samenleving.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 20 september 2005 @ 00:57:14 #162
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30746548
Volgens mij is dit dubbel. , maar dat maakt de uitkomst vh onderzoek natuurlijk niet minder vanzelfsprekend.
  dinsdag 20 september 2005 @ 01:11:18 #163
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_30746874
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:42 schreef Meki het volgende:

[..]

feit is dat we moeten weten welke moslims goed zijn en dat kan nog met samen actie voeren tegen terreur
Correctie: Nederlanders tegen de terreur, ook de moslims zijn over het algemeen gewoon Nederlanders..
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  dinsdag 20 september 2005 @ 01:12:32 #164
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_30746905
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Opvallend is dat in Libanon (een overwegend Christelijk land) mensen ook erg negatief over joden denken (91%). De link religie valt mijnsinsziens dan alweer weg. Arabisch nationalisme steekt dan wel weer de kop op.
Wrong, bron, CIA World Factbook:
quote:
Religions:
Muslim 59.7% (Shi'a, Sunni, Druze, Isma'ilite, Alawite or Nusayri), Christian 39% (Maronite Catholic, Melkite Catholic, Armenian Orthodox, Syrian Catholic, Armenian Catholic, Roman Catholic, Protestant), other 1.3%
note: seventeen religious sects recognized
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_30747044
Maar nog steeds geen eenduidig antwoord op de vraag waarom Nederland er zo hoog bovenuit steekt bij zo'n onderzoek. Denk je nou echt dat ze in Duitsland, Frankrijk of Spanje geen 'kutmarokkanen' hebben? Of dat daar niet in de media alles wat met moslims en Islam te maken heeft, gehyped wordt??

BTW, als t klimaat nog meer verschlechterd in Nederland, zal de relatief kleine groep van allochtonen die wel successvol is of een hoge opleiding heeft genoten, vertrekken naar Engeland of VS; ik zie t nu al om me heen gebeuren.
Before all else, be armed.
  dinsdag 20 september 2005 @ 08:54:00 #166
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_30749311
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet van zulke proporties. Wel opvallend berichtje trouwens, hollanders blijken toch niet zo nuchter te zijn als we zelf denken. Sterker nog, ze zijn even erg als diegene die ze haten.
Het zijn net echte mensen die hollanders
pi_30750495
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 01:12 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Wrong, bron, CIA World Factbook:
[..]
Doet nogsteeds niet af aan mijn post 91%...opvallend dat er geheel islamitische landen zijn met ruim 98% moslims die dat percentage bij lange na niet halen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30750523
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:39 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

zover is het gelukkig nog lang niet. maar er moeten zeker maatregelen komen.

wat ik appart vind is dat juist moslims hier niks van willen weten en nog nooit een poot uit hebben gestoken om de gezwellen in hun eigen samenleving aan te pakken. terwijl het JUIST die mensen zijn die hun dat imago geven.

nee ze kruipen liever in de slachtoffer rol dan erkennen dat er iets fout zit in een grote groep van hun samenleving.
Ik zie jou anders ook niet demonstreren tegen de Tokkies of tegen Lonsdalers, pot-ketel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30750538
quote:

[..]

ik ontken helemaal niks , ik geef je een voorbeeld wat nederlanders doen

of andersom ik heb een lijst gemaakt voor jou
pi_30750549
quote:

[..]

Weet je wat jij moet doen? Eens leren lezen, en dan voornamelijk de discussie tussen mij en praccisor na-lezen vriend. Misschien leer je er nog wat van.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30750560
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Correctie: Nederlanders tegen de terreur, ook de moslims zijn over het algemeen gewoon Nederlanders..
jammer genoeg begrijpen de anderen dat niet
pi_30750590
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Doet nogsteeds niet af aan mijn post 91%...opvallend dat er geheel islamitische landen zijn met ruim 98% moslims die dat percentage bij lange na niet halen.
jij komt wel vaker met verkeerde gegevens als het gaat om zaken waarbij moslims het onderwerp zijn....

heft dat een bepaalde reden?
pi_30750686
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:05 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

jij komt wel vaker met verkeerde gegevens als het gaat om zaken waarbij moslims het onderwerp zijn....

heft dat een bepaalde reden?
Verkeerde gegevens? Ik neem de gegevens gewoon over van het bericht. Voor de rest heb ik het idee dat je posts negeert omdat je eigenlijk weet dat ik gelijk heb. Dat geeft niet, maar toont wel je zwakte aan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30750755
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Verkeerde gegevens? Ik neem de gegevens gewoon over van het bericht. Voor de rest heb ik het idee dat je posts negeert omdat je eigenlijk weet dat ik gelijk heb. Dat geeft niet, maar toont wel je zwakte aan.
libanon,een overwegend christelijk land...

dat schreef jij toch.
pi_30750875
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:12 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

libanon,een overwegend christelijk land...

dat schreef jij toch.
Dat had hij fout, dat gaf hij aan. Nu weer verder: toch raar dat Libanon, met 40% christenen, zo negatief denkt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')