abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30798538
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Elke inwoner die hier woont is NEDERLANDER
en iedereen moet gelijk behandeld worden
wat is een nederlander dan.

zolang moslims niet met hun poten van andermans spullen, vrouwen, homosexuelen etc kunnen blijven zijn het GEEN nederlanders!
pi_30798852
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:34 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Die zich heeft aan te passen naar de Nederlandse cultuur incl de normen en waarden die daar bij horen. En dan moet een meisje dat vlak bij Scheveningen woont gewoon in d'r bikini in de trein kunnen zitten zonder dat een molsim haar verkracht omdat het volgens de Koran mag.
Inderdaad, als ze nou verkracht werd omdat de man haar een lekker geil ding vond is het wat anders, maar die moslims moeten niet denken dat hun koran volstaat met dat soort goede redenen en dat ze het daarom zo maar mogen. Want dat staat dat boek niet!
pi_30799141
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:43 schreef VlaBuks het volgende:

[..]

zolang moslims niet met hun poten van andermans spullen, vrouwen, homosexuelen etc kunnen blijven zijn het GEEN nederlanders!
En wat zijn Nederlanders dan die jatten, vrouwen en homo's slaan ? Of streng gereformeerden / christelijken die het ook niet zo op homo's hebben en waar geen gelijkheid heerst tussen man en vrouw ?
pi_30799225
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:43 schreef VlaBuks het volgende:

[..]

welke man kwam gisteren op het nieuws dat hij een mevrouw haar buik heeft open gemaakt
welke man was dat
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_30799263
quote:

[..]

Die zich heeft aan te passen naar de Nederlandse cultuur incl de normen en waarden die daar bij horen. En dan moet een meisje dat vlak bij Scheveningen woont gewoon in d'r bikini in de trein kunnen zitten zonder dat een molsim haar verkracht omdat het volgens de Koran mag.
vooroordelen
  woensdag 21 september 2005 @ 19:19:37 #256
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_30799543
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Elke inwoner die hier woont is NEDERLANDER
en iedereen moet gelijk behandeld worden
Idd, maar een bepaalde bevolkingsgroep denkt daar schijnbaar anders over.
Je bent of Nederlander of niet. Niet eerst Moslim. Eerst Nederlander.
Dit schijnt voor bepaalde moslims erg moeijlijk te zijn. Geen wonder dat er dan weerstand komt.
Hoe zie jij het dan Meki?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_30800048
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Idd, maar een bepaalde bevolkingsgroep denkt daar schijnbaar anders over.
Je bent of Nederlander of niet. Niet eerst Moslim. Eerst Nederlander.
Dit schijnt voor bepaalde moslims erg moeijlijk te zijn. Geen wonder dat er dan weerstand komt.
Hoe zie jij het dan Meki?
zo zien jullie ons
als wij iets goed doen zijn wij Nederlands en als wij slecht doen zijn wij Marokkanen

zo denken erveel mensen over
pi_30800051
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef Meki het volgende:

[..]

vooroordelen
Het is GVD gebeurd teringlijer, donder nou is op me dat ontkennen. Niks geen vooroordelen maar de keiharde waarheid.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_30800082
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:35 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Het is GVD gebeurd teringlijer, donder nou is op me dat ontkennen. Niks geen vooroordelen maar de keiharde waarheid.
bron '????
pi_30800174
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:36 schreef Meki het volgende:

[..]

bron '????
Ik ga het niet voor je opzoeken maar heeft op de FP gestaan, was vorig jaar toen er veel gezeik was met Marokanen op Scheveningen (strand) en een strantent houder het een keer zat werdt en er een paar z'n tent uitsloeg, waarop ze terug kwamen met nog een veel grotere groep, toen bleek dat die Marokanen ook in de trein op weg voor veel overlast zorgen en meisjes in strandkleding aan het betasten waren, want ze vroegen erom aldus de Koran.

Is trouwens ook nog op het journaal geweest toen, maar goed jij bent goed in ontkennen.
pi_30800213
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:39 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik ga het niet voor je opzoeken maar heeft op de FP gestaan, was vorig jaar toen er veel gezeik was met Marokanen op Scheveningen (strand) en een strantent houder het een keer zat werdt en er een paar z'n tent uitsloeg, waarop ze terug kwamen met nog een veel grotere groep, toen bleek dat die Marokanen ook in de trein op weg voor veel overlast zorgen en meisjes in strandkleding aan het betasten waren, want ze vroegen erom aldus de Koran.

Is trouwens ook nog op het journaal geweest toen, maar goed jij bent goed in ontkennen.
jah dan zoek ik gelijk wat er gisteren is gebeurd wat een Nederlander heeft geflikt
dan staan we quitte
  woensdag 21 september 2005 @ 19:41:04 #262
110987 ErwinRommel
pi_30800219
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:35 schreef Meki het volgende:

[..]

zo zien jullie ons
als wij iets goed doen zijn wij Nederlands en als wij slecht doen zijn wij Marokkanen

zo denken erveel mensen over
"zo zien jullie ons". Dit is iets wat jij schreef. Dus daar begin je al over "ons" te lullen.
Zo zien schijnbaar veel moslims dat. Logisch is dan dat anderen zich tegen dat "ons" zijn gaan afzetten.
Is het nu echt zo moeilijk om te beseffen dat men in Nederland woont? Is het zo moeilijk om te integreren? Is het zo moeilijk om jezelf nederlander te voelen?

Weet je wat veel mensen denken? Dat moslims zich in de eerste plaats geen nederlkander voelen vanwege dat "klieken". Samen ophokken, zich organiseren in organisaties. Stop daar eens mee. Dan zul je zien dat acceptatie zal komen. Niet door je juist af te zonderen welke veel moslims nu doen.
(over homo organisaties trouwens hetzelfde verhaal. Onzin gedoe met speciale homogames, homo evenementen. Je bent mens in de eerste plaats. Geen ras, religie, of sexe).
  woensdag 21 september 2005 @ 19:41:32 #263
119593 GekkePakistaan
De Prins der Gekheid
pi_30800240
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef VlaBuks het volgende:
praktiseren of niet de meeste marocjes en turkjes zijn wel opgevoed in een islamitische cultuur.
Naar mijn mening hebben ze juist een gebrek aan opvoeding gehad en zijn ze zo op het criminele pad terecht gekomen, maargoed.
quote:
ik snap ook niet dat mensen niet begrijpen waarom nederlanders zo'n hekel aan moslims hebben.
volgens mij is (was) nederland het land met de beste kansen om een goed bestaan op te bouwen. de turken en marokkanen hebben daar 40 jaar de tijd en heel veel hulp voor gehad.
toch blijkt keer op keer dat deze groep het minst geintegreerd is van alle volken/culturen die in nederland zijn terwijl ze hier relatief het langste zijn!
Ja, dan heb je het ook over Turken en Marokkanen die hiernaartoe zijn gehaald vanuit de bergen en dorpjes waar ze een stammen cultuur hebben. Als je kijkt naar de Marokkanen in Casablanca of de Turken in Istanbul, zie jij dan nog steeds straatschoffies? Nee, Nederland had per se goedkope arbeiders nodig en dan pak je natuurlijk de mensen met een lage of geen opleiding. En dan maar klagen dat ze geen Nederland kunnen of willen leren, als ze dat zou graag wouden, gingen ze wel naar school he?
quote:
alle marokkanen en turken vallen zo'n beetje onder het islam cultuur en/of het geloof.
regelmatig komen er berichten voorbij (zie FP ---> Justitie-onderzoek naar 'anti-Joodse film' en bijv. imams die oproepen tot homohaat) waarin moslims maar weer eens duidelijk laten merken dat ze intolernt, respectloos en geweldadig zijn. het ergste is dan nog dat hier moslims zijn die beweren dat het juist een kleine groep is die het verpest. ik denk juist dat juist een grote groep het voor een zeer klein deel verpest.
Heb je daar een bron voor dan? Dat de meerderheid van de moslims intolerant zijn? Verder heb je nog buitengewoon veel niet-moslims die homo's haten, wanneer ga je je gal over deze mensen spuien?
quote:
criminaliteit, respectloosheid tegen dissidenten (vrouwen, homo's, joden, atheisten), straatgeweld, onbeschoftheid, etc allemaal dingen waar moslims om bekend staan.
Ow? Misschien in jouw ogen wel, maar ik denk daar heel anders over en vele mensen met mij.
quote:
is het de schuld van de nederlanders? Gunnen wij ze geen kans om te integreren?
nou ik ken veel soorten mensen, homo's (vrouwelijk en mannelijk), indo's, halfbloedjes, duitsers, engels, polen, tsjechen, armenen, syrisch orthodoxe turken, etc. met geen van die mensen problemen en met al dat soort mensen kan ik er in de discotheek gerust naar toe lopen om een praatje te maken en een biertje weg te tikken.
Indo's nog wel. Indonesiė is het grootste moslimland ter wereld knaapje, huiswerk niet gedaan? En ook ik ken vele Marokkanen, Turken en Indo's waarmee ik rustig een cafetje binnenloop om in het Nederlands te discussiėren over verschillende zaken en samen een colatje te drinken. Dus wat is je punt?
quote:
contact zoeken met moslims..... tja gaat moeilijk aangezien ze in het openbaar in groepen lopen en vaak ook eigen taal spreken. daarnaast hebben ze een intimiderende houding en zijn ze niet vreemd van groepsgeweld tegen mensen die ze niet "aanstaan".
Heb amper Pakistaanse vrienden en de Pakistaanse taal heb ik nog niet voldoende onder de knie om een gesprek in die taal te kunnen voeren. Maar ben wel moslim. Dus wederom, wat is je punt?
quote:
en als ik het fout heb.....waarom liggen ze dan overal overhoop met volken/culturen/regeringen. er is geen land in europa waar ze geen flinke trammelant hebben!
Heeft meer te maken met politiek en maatschappelijke problemen, niet zozeer met religie aangezien er meer moslims zijn die zich wel aanpassen en normaal leven.
quote:
ligt godverdomme nog steeds aan ons!
Zegt niemand..
quote:
bah, moslims ik word nu al weer pissig
niet goed voor je bloeddruk, relaxed
Er zijn geen extremistische moslims, maar alleen extremisten die zichzelf moslim noemen
pi_30800290
het is ontstaan door het woord Allochtonen en door de media

ik weet wta je bedoelt maar dan moet je de kern aanpakken en dat is de media en het beste is allochtonen als groepnaam af te schaffen
  woensdag 21 september 2005 @ 19:43:13 #265
119593 GekkePakistaan
De Prins der Gekheid
pi_30800314
quote:

[..]

Mag dat dan?
Er zijn geen extremistische moslims, maar alleen extremisten die zichzelf moslim noemen
pi_30800384
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:40 schreef Meki het volgende:

[..]

jah dan zoek ik gelijk wat er gisteren is gebeurd wat een Nederlander heeft geflikt
dan staan we quitte
Standaard zinnetje waarmee jullie en jullie liefhebber mee aankomen, "Maar Nederlanders doen het ook" Er is gebleken dat de moslims en dan met namen Marokanen statistisch voor veel meer problemen zorgen, los die nu eens op, geeft het toe en ga dan pas op de Autotochtonen zeiken
pi_30800392
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:39 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Vrouw (35) op beestachtige wijze vermoord!

en wat de Marokkanen hebben gedaan hebben de Nederlanders ook gedaan
Grote vechtpartijen in Amsterdam
  woensdag 21 september 2005 @ 19:46:21 #268
119593 GekkePakistaan
De Prins der Gekheid
pi_30800408
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:42 schreef Meki het volgende:

ik weet wta je bedoelt maar dan moet je de kern aanpakken en dat is de media en het beste is allochtonen als groepnaam af te schaffen
Bereik je niks mee, gewoon elke allochtoon in Nederland een inburgeringstest laten maken, élke allochtoon dus, ookal zit desbetreffende allochtoon op het HBO. Zo kan je de mensen met een taalachterstand zo te pakken krijgen en die geef je de tijd om binnen een maand de test opnieuw te maken. Weer gezakt, dan een verplichte cursus Nederlandse cultuur. En de immigranten die Nederland willen binnenkomen een test in eigen land laten nemen en pas binnenlaten als ze zijn geslaagd.

Makkelijk zat hoor, de maatschappij maakt het zichzelf onnodig moeilijk.
pi_30800424
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef GekkePakistaan het volgende:

[..]

Mag dat dan?
Geen idee eigenlijk, vast niet. Maar hun uitleg was toen: "Een vrouw die zich schaars kleed (strandkleding dus) vraagt erom om verkracht te worden" (niet letterlijk zo, maar kwam op het zelfde neer).

Mss dat Meki ons kan vertellen of dit weer een groep was die dus Koran verkeerd gebruikt?
pi_30800460
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Vrouw (35) op beestachtige wijze vermoord!

en wat de Marokkanen hebben gedaan hebben de Nederlanders ook gedaan
Grote vechtpartijen in Amsterdam
Ja en?? Zeg nergens dat wij Nederlanders zo lief zijn toch??
  woensdag 21 september 2005 @ 19:47:58 #271
119593 GekkePakistaan
De Prins der Gekheid
pi_30800463
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:45 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Standaard zinnetje waarmee jullie en jullie liefhebber mee aankomen, "Maar Nederlanders doen het ook" Er is gebleken dat de moslims en dan met namen Marokanen statistisch voor veel meer problemen zorgen, los die nu eens op, geeft het toe en ga dan pas op de Autotochtonen zeiken
Er is gebleken dat Marokkanen statistisch voor meer problemen zorgen, niet moslims. Dat Marokkanen dan toevallig moslims zijn doet er niet toe, dat zijn Indo's, Pakistanen en veel Afrikanen ook, maar daar hoor je amper wat van in Nederland.
pi_30800497
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:45 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

en waarom denk je

omdat de Kutkrant Telegraaf daarmee elke dag meekomt ze negeren Nederlandse criminaliteit zoals die van Tokkies maar komen met alleen allochtoons nieuws
  woensdag 21 september 2005 @ 19:48:52 #273
119593 GekkePakistaan
De Prins der Gekheid
pi_30800500
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:46 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, vast niet. Maar hun uitleg was toen: "Een vrouw die zich schaars kleed (strandkleding dus) vraagt erom om verkracht te worden" (niet letterlijk zo, maar kwam op het zelfde neer).

Mss dat Meki ons kan vertellen of dit weer een groep was die dus Koran verkeerd gebruikt?
Kan je verzekeren dat dat er niet in staat. Was waarschijnlijk gewoon tuig waarmee je te maken hebt gehad.
pi_30800556
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:47 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ja en?? Zeg nergens dat wij Nederlanders zo lief zijn toch??
je geeft daarvan alleen allochtonen de schuld
en ik heb je niet horen praten over criminaliteit van Nederlanders

zeg maar je negeert Nederlandse nieuws maar je ogen staat open bij allochtoon nieuws
pi_30800572
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:46 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
pi_30800585
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:48 schreef Meki het volgende:

[..]

en waarom denk je

omdat de Kutkrant Telegraaf daarmee elke dag meekomt ze negeren Nederlandse criminaliteit zoals die van Tokkies maar komen met alleen allochtoons nieuws
Bullshit, altijd maar de media de schul geven. Ik ken gelukkig genoeg moslims die het wel toegeven, die wel weten dat er heel veel rotte tussen lopen bij hun. Maar blijf jij maar in je droomwereld leven jongen.
pi_30800636
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Weet ik veel, weet dat er wel meer achterlijke zooi in de Koran staat, het zou mij niks verbazen. Zeker niet omdat vrouwen in van die streng Islamitische landen de doodstraf krijgen als ze verkracht worden. Want dat moet volgens de Koran
pi_30800663
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:50 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Bullshit, altijd maar de media de schul geven. Ik ken gelukkig genoeg moslims die het wel toegeven, die wel weten dat er heel veel rotte tussen lopen bij hun. Maar blijf jij maar in je droomwereld leven jongen.
ik verdedig helemaal geen allochtoonse criminaliteit ik ben juist voor harde aanpak voor Allochtoonse criminaliteit ,

maar gelijk behandelen ben ik voor wij zijn immers allemaal nederlanders
  woensdag 21 september 2005 @ 19:53:23 #279
119593 GekkePakistaan
De Prins der Gekheid
pi_30800668
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:52 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Weet ik veel, weet dat er wel meer achterlijke zooi in de Koran staat, het zou mij niks verbazen. Zeker niet omdat vrouwen in van die streng Islamitische landen de doodstraf krijgen als ze verkracht worden. Want dat moet volgens de Koran
Heb je dat zelf gelezen in de Koran of geloof je de eerste de beste radicale imam die dat beweeert?
pi_30800698
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:52 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

jij haalt zomaar de Koran erbij maar je weet niet eens wat je bedoelt

mag ik van jou de bron van de laaste zin
pi_30800705
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:53 schreef Meki het volgende:

[..]

ik verdedig helemaal geen allochtoonse criminaliteit ik ben juist voor harde aanpak voor Allochtoonse criminaliteit ,

maar gelijk behandelen ben ik voor wij zijn immers allemaal nederlanders
En dat gebeurd ook gewoon.
pi_30800742
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:54 schreef Meki het volgende:

[..]

jij haalt zomaar de Koran erbij maar je weet niet eens wat je bedoelt

mag ik van jou de bron van de laaste zin
Ik haal de Koran er niet bij, dat doen die gasten he.
  woensdag 21 september 2005 @ 19:56:36 #283
110987 ErwinRommel
pi_30800770
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:42 schreef Meki het volgende:

Dit ben ik deels met je eens Meki.
Maar laat die allochtonen dan wel volledig assimileren in de samenleving waarin ze leven.
En zich niet steeds als slachtoffer zien.
pi_30800853
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:55 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik haal de Koran er niet bij, dat doen die gasten he.
quote:

[..]

als dat zo is dan lullen ze uit hun nek
pi_30800879
zielig doen en anderen de schuld geven, heeft geen zin.
who cares what other people think?
zolang je gewoon met de rest van Nederland meedoet (school of werk), ben je goed bezig.
pi_30800884
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dit ben ik deels met je eens Meki.
Maar laat die allochtonen dan wel volledig assimileren in de samenleving waarin ze leven.
En zich niet steeds als slachtoffer zien.
slachtoffer - ze worden steeds op straat aangekeken - terwijl er een kleine deel die het verpest
andersom gebeurt dat ook niet
pi_30800913
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:58 schreef Meki het volgende:

[..]

[..]

als dat zo is dan lullen ze uit hun nek
Dat zal vast, ik ben zelf Christelijk opgevoed en ik weet wel dat de bijbel en Koran niet veel van elkaar verschillen. Maar hun lullen uit hun nek, maar wij nemen het wel aan zeker omdat die Koran voor heel veel dingen als excuus gebruitk wortd, gevolg er komt een soort haat bij veel mensen tegen moslims.

En opnieuw ik heb absoluut geen hekel aan moslims of allochtonen.
pi_30801066
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:00 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dat zal vast, ik ben zelf Christelijk opgevoed en ik weet wel dat de bijbel en Koran niet veel van elkaar verschillen. Maar hun lullen uit hun nek, maar wij nemen het wel aan zeker omdat die Koran voor heel veel dingen als excuus gebruitk wortd, gevolg er komt een soort haat bij veel mensen tegen moslims.

En opnieuw ik heb absoluut geen hekel aan moslims of allochtonen.
zo hoort dat ik heb nergens een hekel aan behalve tegen alle criminelen
  woensdag 21 september 2005 @ 20:05:27 #289
110987 ErwinRommel
pi_30801073
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:00 schreef Meki het volgende:

[..]

slachtoffer - ze worden steeds op straat aangekeken - terwijl er een kleine deel die het verpest
andersom gebeurt dat ook niet
Dat kleine deel vind ik anders wel erg belangrijk voor de beeldvorming Meki.
Dat ze worden aangekeken heeft een oorzaak. En die oorzaak lijkt mij erg duidelijk. Namelijk het imago. Daar is het dus zaak voor de moslims om dit recht te zetten en niet te vervallen in een slachtoffer rol van "kijk ons eens zielig zijn".

IK woon in Brazilie, ik ben een buitenlander. Ik heb andere gewoontes en gebruiken. Ik moet mij aanpassen aan dit land. Dit eist men van je. Klaar.
Ook de moslims die hier wonen. Ze komen met name uit Syriė, Libanon, Saudie Arabiė etc etc.
Zij passen zich aan naar de mentaliteit hier. Vragen niet om het omvormen van een systeem welke hen toevallig goed ligt.
Assimilatie en acceptatie. Dat zijn de toverwoorden. Ik denk dat menig moslim eens een kijkje moet nemen in de Braziliaanse keiken om te zien hoe het wel kan.
pi_30801306
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:05 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat kleine deel vind ik anders wel erg belangrijk voor de beeldvorming Meki.
Dat ze worden aangekeken heeft een oorzaak. En die oorzaak lijkt mij erg duidelijk. Namelijk het imago. Daar is het dus zaak voor de moslims om dit recht te zetten en niet te vervallen in een slachtoffer rol van "kijk ons eens zielig zijn".

IK woon in Brazilie, ik ben een buitenlander. Ik heb andere gewoontes en gebruiken. Ik moet mij aanpassen aan dit land. Dit eist men van je. Klaar.
Ook de moslims die hier wonen. Ze komen met name uit Syriė, Libanon, Saudie Arabiė etc etc.
Zij passen zich aan naar de mentaliteit hier. Vragen niet om het omvormen van een systeem welke hen toevallig goed ligt.
Assimilatie en acceptatie. Dat zijn de toverwoorden. Ik denk dat menig moslim eens een kijkje moet nemen in de Braziliaanse keiken om te zien hoe het wel kan.
De Moslims zijn hier ook al geintegreergd kijk eens naar Ali B en Aboutaleb etc.
maar ik weet wat je bedoelt en dat wil ik ook naar toe streven
  woensdag 21 september 2005 @ 20:13:37 #291
110987 ErwinRommel
pi_30801418
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:10 schreef Meki het volgende:

[..]

De Moslims zijn hier ook al geintegreergd kijk eens naar Ali B en Aboutaleb etc.
maar ik weet wat je bedoelt en dat wil ik ook naar toe streven
Ik kom er morgen op terug Meki. Mijn werk roept me.
Mocht topic gesloten zijn vanwege de beroemde 300 topics, open een nieuwe zou ik zeggen
pi_30801754
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik kom er morgen op terug Meki. Mijn werk roept me.
Mocht topic gesloten zijn vanwege de beroemde 300 topics, open een nieuwe zou ik zeggen
  woensdag 21 september 2005 @ 20:48:36 #293
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_30802693
De reden van het stroeve verloop van de integratie is de islamofobe houding van een groot deel van de 'autochtone' Nederlanders. Ook al ben je als 'allochtone' Nederlander in Nederland geboren, spreek je het Nederlands nog beter dan de gemiddelde 'autochtone' Nederlander en heb je een diploma dan nog hoor je er niet bij wanneer je zegt dat je een moslim bent.

Mensen die beweren dat met een inburgeringscursusje het integratieprobleem is verholpen hebben het helemaal mis. Ook al zou alle allochtonen perfect Nederlands spreken, ook al zouden ze de Nederlandse samenleving kennen dan nog zal er een probleem zijn, want de 'autochtone' Nederlanders (uitzond. daargelaten) zijn islamofoob en willen niet samenleven met moslims.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  woensdag 21 september 2005 @ 20:50:00 #294
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30802742
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef Super7fighter het volgende:
De reden van het stroeve verloop van de integratie is de islamofobe houding van een groot deel van de 'autochtone' Nederlanders. Ook al ben je als 'allochtone' Nederlander in Nederland geboren, spreek je het Nederlands nog beter dan de gemiddelde 'autochtone' Nederlander en heb je een diploma dan nog hoor je er niet bij wanneer je zegt dat je een moslim bent.

Mensen die beweren dat met een inburgeringscursusje het integratieprobleem is verholpen hebben het helemaal mis. Ook al zou alle allochtonen perfect Nederlands spreken, ook al zouden ze de Nederlandse samenleving kennen dan nog zal er een probleem zijn, want de 'autochtone' Nederlanders (uitzond. daargelaten) zijn islamofoob en willen niet samenleven met moslims.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 21 september 2005 @ 20:50:38 #295
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30802764
Overigens, moslims verspreiden anti-semitische films op o.a. Moskeeen.
Justitie-onderzoek naar 'anti-Joodse film'
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_30803028
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef Pracissor het volgende:
ja klopt zijn al tig topics over geweest alleen er gebeurd politiek zo weinig. die problemen met de islam moeten veel breder in het nieuws komen. zodat het volk zich heel bewust is van waar de islam voor staat en wat voor een gevolgen het heeft. misschien dat de politiek dan eens wakker wordt.

gelukkig hebben we wilders nog, mijn hoop ligt op dit punt dan ook bij hem
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_30803139
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef Pracissor het volgende:
en Nieuw rechts etc. verspreiden anti-islam posters
pi_30803417
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:00 schreef Meki het volgende:

[..]

wil je wel even een bron vermelden, moeten wij ook altijd
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_30803981
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:00 schreef Meki het volgende:

[..]

En wat heeft dat dan met de Joden te maken?
Power perceived is power achieved.
  woensdag 21 september 2005 @ 21:28:59 #300
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_30804198
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:35 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ach ja het zegt meer over jouw beperking dan over de cijfers
Omdat ons land bomvol zit met achterlijke analfabete ongeschoolde kansloze berbers, wil dat nog niet zeggen dat daarom islamieten misdadigers zijn tenzij het tegendeel bewezen is!

Denk eens na man! Wat kan je verwachten van een generatie arme gastarbeiders? Dat ze ineens les gaan geven op de universiteiten ofzo?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_30804412
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:25 schreef SCH het volgende:
Pim is juist 1 van de oorzaken van die grote anti-moslim stemming.

Heb jij cijfers waaruit blijkt dat moslims voor criminaliteit en andere ellende zorgen? Voor zover ik weet houdt de politie geen religie bij maar ik kan het mis hebben hoor.
Kijk maar eens naar het percentage allochtonen in onze justitiėle inrichtingen; dat komt gemiddeld neer op meer dan 90% allochtone criminelen. Daar zitten idd veel Antillianen tussen, maar het percentage Marokkanen is ook niet mis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')