Bron : Telegraafquote:AMSTERDAM - Bij de Melkweg in Amsterdam is zaterdagavond een grote vechtpartij uitgebroken. In de concertzaal vond op dat moment het punkevenement Wasted Festival plaats. De politie verrichte een nog onbekend aantal aanhoudingen.
Rondom de Melkweg, in het centrum van Amsterdam, hangt een grimmige sfeer. Er is veel politie op de been.
wat dan? Denk je dat de hel er is uitgebroken, geen mens meer veilig is etc etc?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:52 schreef Brennie het volgende:
Ben blij dat ik daar vanavond niet heb afgesproken. ( leidseplein)
Ik durf te wedden dat er in een boerengat zoals Roden relatief gezien meer wordt geknokt in het uitgaansleven als in A'dam.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:53 schreef gelly het volgende:
Amsterdam is dan ook een kutstad.
Ik ga niet graag uit op een plek waar een grimmige sfeer hangt, that's all.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat dan? Denk je dat de hel er is uitgebroken, geen mens meer veilig is etc etc?![]()
Dat zal best, ik woon er niet. Maar dan nog, het slaan gebeurt altijd op een jolijte manier.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:54 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er in een boerengat zoals Roden relatief gezien meer wordt geknokt in het uitgaansleven als in A'dam.
Ach ja.. heb wel eens eerder glas op het leidseplein moeten ontwijken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:55 schreef PLAE@ het volgende:
Dat is zo weer voorbij. En sta je binnen dan merk je er vast niet eens iets van![]()
Niet grappig!quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:46 schreef veldmuis het volgende:
Zou dit het begin van WW3 zijn?
Groetjes,
veldmuis
In die korte tijd zullen de 'cijfers' niet drastisch veranderd zijn he.quote:
So true... Allemaal van die roegbainders daar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:53 schreef gelly het volgende:
Amsterdam is dan ook een kutstad.
Het verschil is dat in Amsterdam je als willekeurige voorbijganger klappen krijgt en je in Roden of Groningen daar je best voor moet doen. De uitgaanssfeer in A'dam is altijd opgefokt, iig op de bekende plaatsen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
In die korte tijd zullen de 'cijfers' niet drastisch veranderd zijn he.
klappen zijn klappen of ze nou in Drente vallen of in A'dam.
Ik wist niet dat ezels ook al toegang hadden tot dat soort feesten... Of werd daar het bloed van gedronken? Was immers wel van dat punk volk, daar kun je dat soort rituelen van verwachten...quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:00 schreef Meki het volgende:
al die dronkenachtige ezels hebben dit veroorzaakt
Op Stratumseind wordt je tenminste gemoedelijk op je bek gerostquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat zal best, ik woon er niet. Maar dan nog, het slaan gebeurt altijd op een jolijte manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |