dr. Phil, wat zegt dit over de huidige relatie van TSquote:Op maandag 19 september 2005 19:07 schreef Boomlaars het volgende:
best een leuke meid dus ik zeg dat ik haar misschien nog bel..
Dat ie Arbua moet vermijdenquote:Op maandag 19 september 2005 19:26 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
dr. Phil, wat zegt dit over de huidige relatie van TS
zeg dat je vriendin niet zo moet zeiken, het is maar een telefoonnummer!!quote:Op maandag 19 september 2005 19:07 schreef Boomlaars het volgende:
Gister ging ik stappen met mijn vriendin, zij ging even naar het toilet. Toen ging ik dus even naar de bar om wat te drinken.. komt er een meisje aan dat mij een bierviltje geeft met daarop haar naam en telefoonnummer.. best een leuke meid dus ik zeg dat ik haar misschien nog bel.. VERGEET IK DAT DING UIT MIJN JAS TE HALEN en vindt mijn vriendin hem vanochtend..
Nu is mijn vriendin boos omdat ze denkt dat ik nu een date heb ofzo en ze is verbolgen over het feit dat ik dat ding bewaard heb..
Dat is nog eens een goed idee. Misschien kan hij dan zijn vriendje/alter ego/kloon ook gelijk meenemen. Scheelt een flink aantal kuttopics.quote:Op maandag 19 september 2005 19:09 schreef LostFormat het volgende:
Kan je niet gewoon optieften van dit forum af?
Ja, IdlersDream... trouwens coole avatar heb jequote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goed idee. Misschien kan hij dan zijn vriendje/alter ego/kloon ook gelijk meenemen. Scheelt een flink aantal kuttopics.
quote:Op maandag 19 september 2005 19:40 schreef Deep het volgende:
Wat moet jouw vriendin in je jas?
dankjewelquote:Op maandag 19 september 2005 19:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, IdlersDream... trouwens coole avatar heb je
quote:Op maandag 19 september 2005 20:42 schreef kreuk050 het volgende:
ga er nou niet serieus opin, dit gozertje is 15 ofzo en zit een beetje dom te doen op dit forum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |