Oh, maar dan heb ik het niet eens gehad over mijn collectie Animatiefilms...quote:Op maandag 19 september 2005 23:26 schreef wonderer het volgende:
Jullie hebben allemaal van die artsy intellectuele films erin staan. En ik gewoon hollywoodshit
............................ <----- censuurquote:Op maandag 19 september 2005 23:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm euhm... WORDT LASTIG NU
horeca is echt mooi, tijdens de spits is het schreeuwen, ruzie en moeilijk doen, maar zodra dat voorbij is, is het ook goed...
hadden zij de zaterdag ook, gooide mn collega opeens het hele systeem om tijdens mijn pauze, waardoor de hele zooi (qua bestellingen) in de shit liep, en het gewoon achter de feiten aanlopen was...
ach we hebben er van geleerd, maar iedereen in de keuken over de zeikheerlijk
knap is dat inderdaad.......quote:Op maandag 19 september 2005 23:29 schreef Cazman het volgende:
[..]
............................ <----- censuur
Jaaa het systeem omgooien. Altijd mooi. Bij ons doet de baad wel eens de actie om als de gast gaat betalen al ondertussen achter hun de tafel wordt gedekt voor de nieuwe gasten waardoor nog wel eens wat gasten kwaad worden. of er komen ineens zoveel gasten die ie allemaal binnenlaat dat er sommigen nog lang moeten wachten en best kwaad worden. En de keuken krijgt natuurlijk de schuld
quote:*** zegt:
jij bent m'n type niet nee
Ik vond het wel een leuke film, maar hij staat niet in mijn top 10 ofzoquote:Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je maar niet met Beautiful Mind aan komt zetten, want dat is echt complete poep..
en dat staat ons allemaal te wachten als we op 12 okt daar na afloop gaan eten?quote:Op maandag 19 september 2005 23:29 schreef Cazman het volgende:
Jaaa het systeem omgooien. Altijd mooi. Bij ons doet de baad wel eens de actie om als de gast gaat betalen al ondertussen achter hun de tafel wordt gedekt voor de nieuwe gasten waardoor nog wel eens wat gasten kwaad worden. of er komen ineens zoveel gasten die ie allemaal binnenlaat dat er sommigen nog lang moeten wachten en best kwaad worden. En de keuken krijgt natuurlijk de schuld
Dat is het nooit. pauze's zijn ook verboden enz.quote:Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
knap is dat inderdaad.......
je kan in ieder geval niet beweren dat het saai is!
terecht.... euhm nee niet echt...quote:Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dat is het nooit. pauze's zijn ook verboden enz.
kleine onderwaterwezens....... ja...uhuh......quote:Op maandag 19 september 2005 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die is toch verzopen en ging hullucineren
quote:Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je maar niet met Beautiful Mind aan komt zetten, want dat is echt complete poep..
Morgen weer. me rooster is deze 2 maanden nog leuk daarna heb ik weer 1 dag meer school. tot dan heb ik nog de maandag en de woensdag vrij. Heb jij het nog leuk op je school?quote:Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
terecht.... euhm nee niet echt...
paul de leeuw is echt kicken... loopt al weken dezelfde vent voor lul te zetten
tot zover die gay-mededeling
moet je inmiddels alweer naar school of niet?
relaxed, 2 dagen vrij, en 1 is ook niet vervelend...quote:Op maandag 19 september 2005 23:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
Morgen weer. me rooster is deze 2 maanden nog leuk daarna heb ik weer 1 dag meer school. tot dan heb ik nog de maandag en de woensdag vrij. Heb jij het nog leuk op je school?
Geen mensen waar je mee kan opschieten of zo? Of het huiswerk?quote:Op maandag 19 september 2005 23:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
relaxed, 2 dagen vrij, en 1 is ook niet vervelend...
heb het niet echt meer naar mn zin, maar dat komt meer door factoren los van school , dan het lesvolgen zelf op school
Ja en dan als je dag ervoor bloemkoolstampot met fijngemalen fishermen's friends en uien hebt gegeten.quote:
dingen om niet hier te bespreken ookquote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
Geen mensen waar je mee kan opschieten of zo? Of het huiswerk?
trustenquote:Op maandag 19 september 2005 23:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
dingen om niet hier te bespreken ook
ik ga maffen...
laterz
Met van die lompe snorkels op d'r harses... no wayquote:Op maandag 19 september 2005 23:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
kleine onderwaterwezens....... ja...uhuh......
ja poetoetoetoetoetoe !!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met van die lompe snorkels op d'r harses... no way
*peptalk geeft*quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:19 schreef Andyvie het volgende:
Zo, valt er nog iets te beleven hier, of ligt iedereen te slapen?
Truste!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:58 schreef Stroekie het volgende:
beste mensen ik ga me voorbereiden op een nieuwe dag van de brave burgerman op kantoor
dus sweet dreams voor een ieder hier![]()
Nee, dat was een "ik slaap niet, maar ik ben bezig"quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die was niet voor mij bedoeld, toch?
Ik maak me graag nuttigquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:52 schreef creno het volgende:
wonderer is wel into the peptalk vandaag hč ?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:23 schreef wizarddragon het volgende:
Nog truste mensen namens petre86 en mij
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:23 schreef wizarddragon het volgende:
Nog truste mensen namens petre86 en mij
Overduidelijke liefdesuitingen werken even niet zo goed hier..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |