Als jij al van de stoel kan afkomen. Luiwammes.quote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je muil houden want anders heb je morgen een voet tussen je tanden
Whehequote:Op maandag 19 september 2005 19:50 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Als jij al van de stoel kan afkomen. Luiwammes.![]()
Wat zegt dat over jullie volwassenheid?quote:Op maandag 19 september 2005 19:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Iedereen hier is al meerderjarig, behalve jij
Ik mag hier komen want:quote:Op maandag 19 september 2005 19:52 schreef Talena het volgende:
[..]
Wat zegt dat over jullie volwassenheid?
Euj, was dit niet PUB?
Maak je geen zorgen. Jij nix mee te maken. We zeiken mekaar altijd af.quote:Op maandag 19 september 2005 19:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
WheheIk voorzie alweer een rel waarin ik betrokken ben
Ow jammerquote:Op maandag 19 september 2005 19:54 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Jij nix mee te maken. We zeiken mekaar altijd af.![]()
In welk deel van de wereld?quote:Op maandag 19 september 2005 19:58 schreef Talena het volgende:
Gangster muziek is weer hip.
Maken we een centraal afzeiktopic over iets.quote:Op maandag 19 september 2005 19:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow jammerEen rel op zn tijd is altijd wel leuk
Big Band?quote:Op maandag 19 september 2005 19:58 schreef Talena het volgende:
Leuk he, zo willekeurig op alle toetsen rammenquote:Op maandag 19 september 2005 19:59 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Maken we een centraal afzeiktopic over iets.(Niet dat er al 85790347785903276092 afzeiktopics zijn.)
Zullen we hem slaan?quote:Op maandag 19 september 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
SynXteR
Wat is dit voor grap
Ik wil Trinity, geen wannabe.
Kwaad niet met kwaad vergelden, mijn zoon.quote:
Die hippies van tegenwoordig..quote:Op maandag 19 september 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kwaad niet met kwaad vergelden, mijn zoon.
Is dat niet gewoon een user die op die verander van identiteit-avond even veranderd was en niet meer op het forum is geweest vanaf toenquote:Op maandag 19 september 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kwaad niet met kwaad vergelden, mijn zoon.
Jij bent zeker ook zo'n gastje die later zijn vrouw slaat, omdat "dat al duizenden jaren de beproefde methode is".quote:Op maandag 19 september 2005 20:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Die hippies van tegenwoordig..![]()
Dit is al duizende jaren de beproefde methode![]()
Goed idee was dat, hè?quote:Op maandag 19 september 2005 20:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een user die op die verander van identiteit-avond even veranderd was en niet meer op het forum is geweest vanaf toen![]()
Jij niet dan?quote:Op maandag 19 september 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n gastje die later zijn vrouw slaat, omdat "dat al duizenden jaren de beproefde methode is".
Denk je nu echt dat ik met die gozer ga trouwen?quote:Op maandag 19 september 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n gastje die later zijn vrouw slaat, omdat "dat al duizenden jaren de beproefde methode is".
Ik had het verzonnen, natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker weten, wie had dat verzonnen, jij niet geloof ik
[[url=http://xs47.xs.to/pics/05381/DWC2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ah toch, ik had alleen het vervolg van svensational gezienquote:Op maandag 19 september 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het verzonnen, natuurlijk.
Kom op zeg, wie moet anders zoiets geniaals verzinnen?
Alleen ik kan dat.
Nee, maar ik spam graag.quote:Op maandag 19 september 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
Zucht, Bupa, is http://hosting.watsnel.nl/ van jou?
talenaa!!!quote:Op maandag 19 september 2005 19:58 schreef Talena het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |