ja idd, rustig maar er komt langzaam volk binnen druppelen dust kan nog gezellig worden. kmoet alleen over een uurtje weer weg.quote:
Ooh god.quote:
Richt een praatgroep opquote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh god.
B_BOY verwacht er niet te veel van.
Ik weet waar ik over praat..![]()
Dus jij bent op Brechtje?quote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja idd, rustig maar er komt langzaam volk binnen druppelen dust kan nog gezellig worden. kmoet alleen over een uurtje weer weg.
Is ze zo populair?quote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh god.
Houd jij alstublieft je bekquote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh god.
Haha neequote:Op maandag 19 september 2005 18:27 schreef freiss het volgende:
[..]
Richt een praatgroep opADB.
Afgewezen door Brechtje dus.
gelukkig ga ik niet op andermans gezeik af. en luister gewoon naar mezelf.quote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh god.
quote:Op maandag 19 september 2005 18:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha nee![]()
Maar goed alles is bijgelegt en zere wonden mogen van mij best dichtblijven![]()
Met andere woorden tijd voor een nieuw onderwerp
Sociale omgang bij Pubers die teveel hip-hop luisteren en kijken.quote:Op maandag 19 september 2005 18:31 schreef Ulreazj het volgende:
Iemand nog zinnig/onzinnig onderwerp?
weinig tot niets.quote:Op maandag 19 september 2005 18:32 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Sociale omgang bij Pubers die teveel hip-hop luisteren en kijken.
Open er een topic over!quote:Op maandag 19 september 2005 18:32 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Sociale omgang bij Pubers die teveel hip-hop luisteren en kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |