Doe er wat aanquote:Op maandag 26 september 2005 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
De dames op kantoor zijn in een bronstige bui.
Eng!
Ben je er wel eens eerder geweest?quote:Op maandag 26 september 2005 14:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog leuke tips voor een bezoekje aan Ecuador trouwens?
In het zuiden aan de kust heb je voornamelijk bananenplantages. Hier en daar nog een mangrove-bos. In de Andes liggen nog wat Inca-ruďnes, maar niet zo bijzonder. En verder staat Cuenca hoog aangeschreven bij rondtrekkers. Ik zat voornamelijk in het noorden van Ecuador. Quito en omgeving dus.quote:Op maandag 26 september 2005 14:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog leuke tips voor een bezoekje aan Ecuador trouwens?
The Tick.quote:
Het is niet zo dichtbij:quote:Op maandag 26 september 2005 15:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cuenca is vlakbij de grens met Peru toch? Mijn uitvalsbasis ligt aan de kust, tegen de grens met Ecuador en aan de PanAmericana, ideaal dus.
Ik zag op die website van het hotel/resort dat je een uur ten zuiden van Tumbes zit. Op de kaart is te zien dat Tumbes relatief dicht bij de grens ligt aan de PanAmerican Highway. Hemelsbreed denk ik dat het ongeveer 250km is.quote:Op maandag 26 september 2005 15:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook een beetje fan van de Condor?Ik vind het ook geweldige dieren en Cajas National Park lijkt me dan ook zeker wel wat.
Cuenca is vlakbij de grens met Peru toch? Mijn uitvalsbasis ligt aan de kust, tegen de grens met Ecuador en aan de PanAmericana, ideaal dus.
[afbeelding]
Persoonlijk lijkt Quito me ook wel wat, maar ik wil zoveel en moet even kijken wat haalbaar is. Heb maar 2,5 week helaas.
Ik kan niet eens vliegtickets vinden van Tumbes naar Cuenca. Vliegwinkel kent beide vliegvelden niet. Let wel op dat 300km voor Ecuadoriaanse begrippen een eind is. Bussen rijden niet supersnel. Desondanks is de bus wel een hele belevenis in Ecuador. Mensen proberen altijd wel wat aan je te verkopen, er wordt enorm veel gekletst en natuurlijk heel veel kleur. Althans, in de bussen in Quito.quote:Op maandag 26 september 2005 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hm, het is wat verder dan gedacht inderdaad.Dat wordt dan wellicht vliegen in plaats van de bus, al is 250 km met de bus prima te doen natuurlijk. Guayaquil heeft een vliegveld toch?
Misschien toch maar een hotel/resort zoeken dat wat dichter bij Ecuador ligt of misschien wat minder van Ecuador zien en een volgende keer daar wat meer dagen spenderen. Ik moet nog even kijken hoe ik het precies ga doen.
Cuenca is zo'n 300 km vanaf Tumbes, dus met een uurtje of 6 in de bus is dat wel te doen vanaf mijn resort. Een busreis is natuurlijk wel leuker dan vliegen.
Cuenca heeft een luchthaven, ik meen zelfs dat ik het als bestemming heb zien staan op het vliegveld in Lima. Van Guayaquil weet ik het zeker. Cuenca zal een regionaal vliegveldje zijn, dat maak ik op uit de kaart die ik hier heb. Guayaquil heeft een internationale luchthaven.quote:Op maandag 26 september 2005 15:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan niet eens vliegtickets vinden van Tumbes naar Cuenca. Vliegwinkel kent beide vliegvelden niet. Let wel op dat 300km voor Ecuadoriaanse begrippen een eind is. Bussen rijden niet supersnel.
Cuenca heeft zeker een luchthaven. Guayaquil ook, ben ik ook nog geweest.quote:Op maandag 26 september 2005 15:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Cuenca heeft een luchthaven, ik meen zelfs dat ik het als bestemming heb zien staan op het vliegveld in Lima. Van Guayaquil weet ik het zeker. Cuenca zal een regionaal vliegveldje zijn, dat maak ik op uit de kaart die ik hier heb. Guayaquil heeft een internationale luchthaven.
In Peru heb ik weleens gebruik gemaakt van de bus en dat gaat inderdaad niet heel erg snel, maar het is op zich wel te doen. 300 km zal een paar uur duren, die paar uur ben je ook kwijt als je eerst naar een vliegveld moet vliegen en dan met de bus of taxi naar Cuenca moet.
veel plezier... kga snel lezenquote:Op maandag 26 september 2005 19:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Eventjes de groeten vanuit Lviv. In het Oekraine topic ben ik een verslag begonen over de reis waar ik nu mee bezig ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |