Bezoekers komen daar ook gewoon langs (normaal dan nu weet ik het niet)quote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Nee, het ligt op terrein van het bedrijf, maar wel 15 meter van de openbare weg (Van Cleeffkade).
Moeten ook veel auto's langs want dat is eveneens de toegang voor het personeel met al die 3 miljoen auto's
![]()
Nou nu is er tenminste nog íets gebeurd vandaagquote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat van die zwangere dame vind ik ook niet kunnen. Maar dit vind ik ook dom. Van BB ook trouwens, wat een goede bewaking
Maar hé, overdrijf zelf niet zo. Alsof ik het allemaal meen. Snap zelf ook wel dat ons Naater zelf niks aan kan doen, dus zal een beetje dom zijn haar te straffen.
Inderdaad, maarja het heeft ook wel weer wat...quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Als BB dit niet wil, moeten ze gewoon vantevoren een regel opstellen. Als er een familielid of bekende van een bewoner ongeoorloofd contact opneemt, wordt die betreffende bewoner gediskwalificeerd.
Het is zó simpel.
Ik dacht eerst ff dat het door BB zelf geregeld was. (een huwelijksaanzoek en dan kijken of ze eruit gaatquote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Als BB dit niet wil, moeten ze gewoon vantevoren een regel opstellen. Als er een familielid of bekende van een bewoner ongeoorloofd contact opneemt, wordt die betreffende bewoner gediskwalificeerd.
Het is zó simpel.
T'is gewoon lachwekkend dat ze het huis niet (genoeg) bewaken.quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Het is zó simpel.
neee, een stgakke aksiequote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef schatje het volgende:
Ralph vindt het ook een strakke actie.
Die bewaking is er vandoor sinds er lege bierflesjes over de schutting vliegen...quote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef clauwheee het volgende:
Maar dit vind ik ook dom. Van BB ook trouwens, wat een goede bewaking
Ja...quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Het is zó simpel.
Dan zou dus een familielid / bekende, een bewoner eruit kunnen werken als hij dat wil. Ik denk niet dat dat de bedoeling is.quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Het is zó simpel.
Dan nog, dan hebben ze toch wel iets anders geregeldquote:Op maandag 19 september 2005 18:45 schreef Debbus het volgende:
[..]
Die bewaking is er vandoor sinds er lege bierflesjes over de schutting vliegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |