Dat zou ik n btje stil houden hier op 't forum...quote:Op maandag 19 september 2005 17:54 schreef nicoleV het volgende:
Yeah Ralph heeft GEEN HUMOR.....zo helemaal niet dat de anderen er om lachen moeten.
Die grap die Ingrid gisteren met hem uithaalde was pas leuk. Ik heb echt in een deuk gelegenquote:Op maandag 19 september 2005 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Menno kon dat niet zo waarderen en giste de medicijnen uit Tanja haar handen.... Wat een losertje is die Menno, als ze hem een grap uithalen..
Ja die was wel sterkquote:Op maandag 19 september 2005 18:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Die grap die Ingrid gisteren met hem uithaalde was pas leuk. Ik heb echt in een deuk gelegen![]()
.
quote:Op maandag 19 september 2005 17:29 schreef Rams3s het volgende:
Chantal was toen nog jong en ze dacht dat haar toenmalig vriendje iemand anders zag. Dus is ze hem komen opzoeken, het was bij een soort jeugdhonk. Ze was in het zwart gekleed met een bivakmuts op en ze hield haar vriendje in de gaten. Toen hij wegging met iemand anders heeft ze zich verstopt in de bosjes. De twee kamen langs en haar vriend zei: "Dag Chantal" en liepen verder.
Chantal heeft zich nog nooi zo geschaamd als op dat moment
Die heb ik gemist. Want mijn internet was supertraag. Heb vanochtend gelijk een andere aansluiting genomen zonder datalimiet.... Uhhh nee hoor, ben nite verslaafd aan BBquote:Op maandag 19 september 2005 18:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Die grap die Ingrid gisteren met hem uithaalde was pas leuk. Ik heb echt in een deuk gelegen![]()
.
Waarom?? allemaal Ralph fans?quote:Op maandag 19 september 2005 18:02 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat zou ik n btje stil houden hier op 't forum...
quote:Op maandag 19 september 2005 18:16 schreef schatje het volgende:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in die Fatboys waarop de bewoners lekker liggen. Op de Fok! frontpage kun je er eentje winnen.
Laat ze maar doen, het werkt alleen maar averechtsquote:Op maandag 19 september 2005 18:16 schreef MissX het volgende:
ik schakel nu net in, maar zijn ze Ralph weer aan het bashen
ik heb me bij de eerste plattegrond van het huis ook afgevraagd waar die logeerkamer voor was.....quote:Op maandag 19 september 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
Denken ze nu ooit een logeernachtje te mogen weggeven, voor bv Joost en Brenda?
Waar halen ze die flauwekul vandaan zeg.
bevallingskamer/etentjeskamer/.....quote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb me bij de eerste plattegrond van het huis ook afgevraagd waar die logeerkamer voor was.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |