Wat een domper zal het dan zijn als je vervolgens het antwoord niet weet...quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik krijg een lamme vinger van het f5'en.
Kans is groot. Statistisch gezien scoor ik slecht in het dubbele puntentopic.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wat een domper zal het dan zijn als je vervolgens antwoord niet weet...
Hij heeft de ogen van Tom Berenger...quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:40 schreef Sheridana het volgende:
en dit is....
[afbeelding]
sorry voor het oponthoud trouwens....
AAAAndddd, he is baaahaaack!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:46 schreef Patch het volgende:
Ted Levine
Silence of the Lambs
Evolution
Flubber
Guess Who´s Back......quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:46 schreef Patch het volgende:
Ted Levine
Silence of the Lambs
Evolution
Flubber
Kudos naar de fotograaf. Daar zag ik ècht geen Ted Levine in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:47 schreef Sheridana het volgende:
AAAAndddd, he is baaahaaack!!
Patch +2
Stil maar...quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat! Dacht echt dat het die sniper uit BHD was.
Voor niks een lamme vinger opgelopen.
En ik vond 'm op de sniper uit Sniper lijken...quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat! Dacht echt dat het die sniper uit BHD was.
Voor niks een lamme vinger opgelopen.
mr_anonimous + 2quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Butterfly efect?
Welcome back Patch!quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:59 schreef Patch het volgende:
Hallo allemaal !
Inderdaad, ik ben weer terug na een afwezigheidje van een dik half jaartje...
Heb ik wat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |