Hoe was het om Timon te spelen in de Spaanse versie van de Lion King-musical?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:59 schreef Patch het volgende:
Hallo allemaal !
Inderdaad, ik ben weer terug na een afwezigheidje van een dik half jaartje...
Heb ik wat gemist?
Heerlijke ervaring.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:21 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Hoe was het om Timon te spelen in de Spaanse versie van de Lion King-musical?
Nope Kadeem was geen O-Dog!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:25 schreef Patch het volgende:
Dat is Kadeem Harrisson, Dwayne Wayne, yoßn brilletje heb ik nog ergens...
ehm...
Renaissance Man
Vampire in Brooklynn
Showtime
dacht echt dat het Dwayne Wayne was.... Ook nooit iets van geworden van die acteur...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope Kadeem was geen O-Dog!
Heeft toch soms een aardige bijrol in een A-film.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:28 schreef Patch het volgende:
[..]
dacht echt dat het Dwayne Wayne was.... Ook nooit iets van geworden van die acteur...
Nee, dat is Tyrin Turner. Het gaat om die met die vlechten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:28 schreef Sheridana het volgende:
Is die linker Mario van Peebles?
Dan lijjkt die rechter meer op van Peebles, toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:28 schreef Sheridana het volgende:
Is die linker Mario van Peebles?
Da's toch Menace 2 Society?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij heet geen Chris.
Dit is zijn bekendste rol:
[afbeelding]
Das al 1 film met hem . Nog 2 plus naam of nog 4 en geen naam.quote:
En als dat zo is, heeft hij ook nog in Dead Presidents gespeeld, maar ik heb geen idee wat z'n naam is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:32 schreef ArtyShock het volgende:
Da's toch Menace 2 Society?
Larenz eigenlijk maar dat is slechts een formaliteit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:37 schreef Mennosson het volgende:
Dead Presidents
Menace 2 Society
Biker Boys
Larence Tate
HOEZOquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:48 schreef BwennieBren het volgende:
Heeft het misschien te maken met muziek?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:52 schreef RuneRose het volgende:
Alle muziek is van Ennio Morricone?
Was meer een gokje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:57 schreef Mennosson het volgende:
[..]
[afbeelding] GRR GRR GRR, denk je een moeilijke vraag te hebben........
RuneRose +2
Het is je gegund hoor![]()
Ja maar het waren ook zo verschillende films, bovendien was het een wilde gok. Maar wat betekentquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:57 schreef Mennosson het volgende:
[..]
[afbeelding] GRR GRR GRR, denk je een moeilijke vraag te hebben........
Waarschijnlijk wilde hij er mee aangeven dat hij niet wilde verklappen dat het over muziek ging omdat het anders te makkelijk was.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja maar het waren ook zo verschillende films, bovendien was het een wilde gok. Maar wat betekentdeze smiley dan? just curious...
The Yearling is toch die film met Ricky Shroder en die ouwe landloper?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:11 schreef RuneRose het volgende:
The Yearling?
catcher in the rye
![]()
Geen van beide, zal ik een nieuw plaatje erbij doen?![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:11 schreef RuneRose het volgende:
The Yearling?
catcher in the rye
![]()
Geen van beide, zal ik een nieuw plaatje erbij doen?![]()
Ik zou het niet weten, heb "The Yearling" niet gezien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Yearling is toch die film met Ricky Shroder en die ouwe landloper?
Nee, geen fire down below.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:17 schreef Mennosson het volgende:
Zocht een emoticon die het Spaans benauwd kreeg....
Eh ook een gokje......
Fire Down Below
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:27 schreef Mennosson het volgende:
En daar is Patch.....
(het is vast geen Steamboat Willy)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:57 schreef BwennieBren het volgende:
Plaatjes doen me denken aan Sjaak en de Bonestaak but then in English... ben ik warm met Jack and the Beanstalk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |