Ze mogen je er echt niet zomaar uitzetten hoor. De nieuwe eigenaren nemen jou over bij de koop. Ze mogen je alleen eruit zetten als ze kunnen aantonen dat de woning voor eigen gebruik noodzakelijk is.quote:Op maandag 19 september 2005 15:45 schreef Stevie_ het volgende:
En bij deze nog antwoorden op vragen uit voorgaand topic
> Neej, niet anti-kraak.
> En ook niet via kamernet, gekregen tjidens een stage die ik liep, een collega zijn vriendin had een huisgenoot die deze kamer ging verlaten en een nieuwe bewoner zocht...gewoon dikke mazzel dus.
Mijn huisbaas is trouwens in juni overleden wegens bloedkanker. ZIjn vrouw heeft nu alles op zich genomen. Per maart 2006 worden onze buren de nieuwe eigenaars van dit pand. Wordt wel spannend of ik hier dan kan blijven aangezien zij grote plannen hebben....
fuck manquote:Op maandag 19 september 2005 15:56 schreef skiczukie het volgende:
Zo heb ik een jaar moeten leven..
[afbeelding]
Ik sta met mijn rug tegen de deur.
Mooi is dat hequote:Op maandag 19 september 2005 16:04 schreef ymme het volgende:
De andere zijn in tegnestelling daarvan een en al bende!
damn, wat een bende...quote:Op maandag 19 september 2005 15:56 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Tuurlijk kun je blijven.. je hebt toch een contract getekend.. of niet..?quote:Op maandag 19 september 2005 15:45 schreef Stevie_ het volgende:
Wordt wel spannend of ik hier dan kan blijven aangezien zij grote plannen hebben....
Ik mis het op kamers zijn als ik dit zie.quote:Op maandag 19 september 2005 15:56 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Je hebt t idd errrug goed getroffen met je kamer.. Maar zelfs naast t formaat heb je er wel een hoop werk inzitten om er wat moois van te maken zo te zienquote:Op maandag 19 september 2005 16:57 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
Wat een kamer zeg.. zelfs als werkende is die niet te veroorloven tegenwoordig..
Ik zou niet weten waar precies zoveel werk in gaat zitten. Kliklaminaat is toch niet heel veel werk?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:51 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
Je hebt t idd errrug goed getroffen met je kamer.. Maar zelfs naast t formaat heb je er wel een hoop werk inzitten om er wat moois van te maken zo te zien
Alles verven enzo, kliklaminaatje...in totaal toch wel dikke 5 dagen full time bezig geweest samen met me vader en soms met assistentie van enkele vrienden. De vloer moest ook eerst nog voor een deel geëgaliseerd worden....loodgieter erbij voor een dikke verstopping in badkamer.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar precies zoveel werk in gaat zitten. Kliklaminaat is toch niet heel veel werk?
Huur is ¤350 incl. g/w/lquote:Op donderdag 29 september 2005 20:45 schreef Dizzee het volgende:
Mooie kamer Stevie_. Alleen nog ff die kabels wegwerken.![]()
Hoeveel ben je nou ongeveer kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |