Leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:43 schreef saudade het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In Nijmegen, 22m2![]()
Ik woon op de derde verdieping. En kattenluikjes zijn er ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef Roellio het volgende:
Ik woon in een studentenflat op 1 hoog, dus ik kan écht geen kat nemen. En ik vind het ook zielig om zo'n beestje altijd binnen te houden.
Zodra ik een écht huis heb neem ik een kat!
Ja geil hè?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Fotografeer je altijd de anus van je kat?
beetje moeite, dan kunnen iig mensen t zienquote:Op woensdag 21 december 2005 12:41 schreef S-Two het volgende:
Heb net een stuk of wat foto's gemaakt, ben alleen het kabeltje vergeten dus kan ze nu niet op de pc zetten, zal ik wel ff doen als ik thuis ben (miss vanmiddag/avond al wel).
edit: ik heb ze nu allemaal op m'n space gezet, maar die link werkt niet echt, en heb eigenlijk geen zin om ze hier ook nog allemaal neer te zetten...
Ik kan ze niet rechtstreeks van die space hierheen linken (omdat je die alleen kan zien als je ingelogd bent ofso). Ik zal ze dus nog ff ergens anders moeten uploaden. Komt deze week nog welquote:Op donderdag 22 december 2005 10:09 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
beetje moeite, dan kunnen iig mensen t zien
Ik wou hem ook in het oranje bestellen...alleen vind ik het niet echt een tijdloze kleur en ben ik er misschien volgend jaar al zat van...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:57 schreef Syytön het volgende:
Gafe stoel! In oranje vind ik 'm super, die wil ik!![]()
ik neem aan dat je dat moet delen met anderen?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:13 schreef Stevie_ het volgende:
Keukentje voor:
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik neem aan dat je dat moet delen met anderen?
Goed gedaan. Nu hopen dat ie zo netjes blijft.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:13 schreef Stevie_ het volgende:
Keukentje voor:
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |