Al gepost door Xrenity.quote:Op maandag 19 september 2005 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Meer Developers ,en nog wat mensen, over de Controller:
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=1084&Itemid=2
Nederlands:
[..]
quote:
Het gaat een echte Japan console worden weer, net als vroeger.quote:Famitsu has also published new results for its ongoing reader survey, where readers vote for which next-gen console they're most interested in.
Revolution is once again on top, slightly extending its lead with 43% of the vote, while PS3 has suffered a big drop on previous results to 35%, and Xbox 360 has climbed to 22%.
Whether or not these figures will translate to actual real-world market share remains to be seen...
Het is alang bevestigd dat ze niet gratis worden.quote:Op maandag 19 september 2005 20:53 schreef alex4allofyou het volgende:
Ja mensen, het wordt nog mooier:
Nintendo gaat ALLE 1st party titels van NES/SNES/N64...
GRATIS BESCHIKBAAR MAKEN VOOR DL!!!
221 titels in totaal.
Thats just fking huge!!!
* Dj_Day-V alvast lijstje maaktquote:Op maandag 19 september 2005 20:53 schreef alex4allofyou het volgende:
Ja mensen, het wordt nog mooier:
Nintendo gaat ALLE 1st party titels van NES/SNES/N64...
GRATIS BESCHIKBAAR MAKEN VOOR DL!!!
221 titels in totaal.
Thats just fking huge!!!
Bron?quote:Op maandag 19 september 2005 20:53 schreef alex4allofyou het volgende:
GRATIS BESCHIKBAAR
Ruzbeh, mark my words: GRATISquote:Op maandag 19 september 2005 21:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is alang bevestigd dat ze niet gratis worden.
Jammer, echt elke post van jou tot nu toe in de Rev topics was perfect.
quote:Nintendo will definitely offer every first-party title it's ever published for its three pre-Cube consoles for free download from day one
Dacht ik al. Dies oud, en bleek onwaar.quote:Op maandag 19 september 2005 21:13 schreef alex4allofyou het volgende:
http://www.gamesradar.com/?pagetypeid=2&articleid=36169&subsectionid=1587
Fake..als het wel zo is maken ze een erg goede kans om marktleider te wordenquote:Op maandag 19 september 2005 21:13 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ruzbeh, mark my words: GRATIS
http://www.gamesradar.com/?pagetypeid=2&articleid=36169&subsectionid=1587
Famitsu is 100% betrouwbaar als het gaat om Japanse gamesbedrijven. Famitsu heeft direct contact met execs en programmeurs (maar dat wist je denk ik wel).
[..]
Ik denk dat die kans maar een heel klein beetje minder klein zou worden. Zoveel retro gamers zijn er niet hoor die er wel een andere console voor kopen, maar niet bereid zijn er een beetje voor te betalen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fake..als het wel zo is maken ze een erg goede kans om marktleider te worden
Damn, nou zie ik het ook. Een gast op IGN messageboard had het erop gezet en er een andere datum ondergezet.quote:Op maandag 19 september 2005 21:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dacht ik al. Dies oud, en bleek onwaar.
Het is zo dat het niet in de Famitsu staat, in de Famitsu staan niet 221 titels en niet dat ze allemaal gratis worden. Volgens mij staat er in die Famitsu dat het mogelijk is dat ze gratis zijn ofzo... dit was al besproken @ GAF, een paar maanden geleden.
ja, in het filmpje of ergens anders had ik ook al gezien dat ze de onderste A en B knoppen vervangen hadden door X en Yquote:Op maandag 19 september 2005 18:41 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://img154.imageshack.us/img154/2493/ay2yb.th.gif]afbeelding][/URL]
Gek foutje in de officiële foto's. Check IGN of andere sites maar eens. De reflectie klopt niet helemaal
Michel Ancelquote:Michel Ancel van Ubisoft ziet de controller van de Nintendo Revolution dezelfde uitwerking (impact) hebben op de gamesindustrie als dat de muis voor de PC had. Ancel voelt zich als een kind met een nieuw speeltje. Volgens Ancel opent de controller miljoenen nieuwe mogelijkheden. Verder
denkt de topman van Ubisoft dat de controller de massa ook zal aanspreken omdat de mensen net zo makkelijk met de controller kunnen omgaan als in de echte wereld. Michel Ancel is de schepper van onder andere Rayman, Beyond Good & Evil en King Kong
vast niet, het programma is opgenomen, en vanavond is dus de herhaling van vrijdag avond (19.00 uur)quote:Op maandag 19 september 2005 22:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga vanavond Gammo kijken op Veronica om 23:55, baggerprogramma natuurlijk, maar ik ben nieuwsgierig of ze het over de Revolution gaan hebben.
Lekker boeiend, die gasten maken toch geen games meerquote:Lorne Lanning, werkzaam bij Oddworld Inhabitants, ziet de controller als een interessante innovatie. Hij hoopt echter op een wat grotere versie van de controller.
ik denk ook van niet, meestal lopen ze een paar weken achter (hebben ze het een paar weken geleden opgenomen) met games enzoquote:Op maandag 19 september 2005 22:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
vast niet, het programma is opgenomen, en vanavond is dus de herhaling van vrijdag avond (19.00 uur)
Voeg deze reacties bij de anderen (Activision, THQ ed.) en dan beginnen we met het spel van de dag:quote:Op maandag 19 september 2005 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Meer Developers ,en nog wat mensen, over de Controller:
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=1084&Itemid=2
Nederlands:
[..]
Ik weet het wel zeker van niet, ik heb vrijdag gekeken. Wel een preview van Nintendogs trouwensquote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ik denk ook van niet, meestal lopen ze een paar weken achter (hebben ze het een paar weken geleden opgenomen) met games enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |