die vond ik eerst ook echt heel engquote:Op zondag 8 januari 2006 14:08 schreef dikkedoelie het volgende:
Mars Attacks!
[afbeelding]
Die vrouw was te eng![]()
Het is naast de remake van Planet Of The Apes wel de slechtste van Tim Burton. Maar echt slecht wil ik 'm ook niet noemen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef Doff het volgende:
Als je Mars Attacks slecht vindt heb je de film niet helemaal begrepen
nee slecht izzie niet - dwz het is een parodie op de invaders-form-outer-space films uit de jaren 50.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:17 schreef PDOA het volgende:
[..]
Het is naast de remake van Planet Of The Apes wel de slechtste van Tim Burton. Maar echt slecht wil ik 'm ook niet noemen.
Ik vond 'm rommelig en onsamenhangend, en lang niet zo leuk als 'ie had kunnen zijn. Maar ja, das mijn mening. Ik vond POTA beter wat dat betreft.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef Doff het volgende:
Mars Attacks is totaal onvergelijkbaar met Burton's andere films. Mars Attacks is, vind ik, een strak geregisseerde parodie van de écht slechte films. Mooie sfeer, gave muziek, toffe acteurs en genoeg om te lachen. Vind het een echt geen matige film
Jaren 50/60 Sci/Fi films zijn juist leuk.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef Doff het volgende:
Mars Attacks is, vind ik, een strak geregisseerde parodie van de écht slechte films.
Die wil ik graag nog een keertje zien, jeugdsentiment.quote:
het ligt aan jou :-Pquote:Op maandag 9 januari 2006 19:47 schreef Doff het volgende:
Wat ik trouwens een tergend slechte kl*tefilm vond was Four Brothers, wat een zuigfilm. Die Wahlberg kan best aardig acteren, maar in Four Brothers lijkt het heelmala nergens op.
Een van de weinige films die ik in mn hele leven heb uitgezet was trouwens Excitenz, volgens mij van Cronenberg. Sommige mensen prijzen die film helemaal de hemel in, maar t sloeg bij mij betje de plank mis. Met wazige beelden en futuristische speelgoedpistooltjes én saai verhaal. Maar misschien ligt t aan mij![]()
heheh jup - die hoort hier ook in het lijstjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
Jaren 50/60 Sci/Fi films zijn juist leuk.
[..]
Die wil ik graag nog een keertje zien, jeugdsentiment.![]()
hahaha - sommigen zijn dat inderdaad niet, anderen wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef el_hombre het volgende:
Als je je vermaakt met een film, is het toch geen slechte film meer?
Dus alle films in dit topic zijn eigenlijk geen slechte films
Je hebt gelijkt, slecht was die niet. Maar je moet hem wel gezien hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef Doff het volgende:
Als je Mars Attacks slecht vindt heb je de film niet helemaal begrepen
Hey, die komt volgende week op tvquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Whaha ik moet hem nog steeds een keer zien....
ben nu wel erg nieuwsgierig geworden
wat ook trouwens echt ZO'n vreselijke k*t film was, gehuurd op advies van iemand uit me klas ( noob )
Fear Dot Com.
![]()
![]()
heb me echt bij ELKE scéne lopen ergeren, en het sloeg werkelijk waar nergens op....![]()
Die is echt het toppunt van kansloos jaquote:Op maandag 26 september 2005 20:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
The League of Extraordinary Gentlemen (2003) .. Venetie scene . fout fout fout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |