leg eens uit waarom....quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:36 schreef WouterB het volgende:
Vond ik Anthem van Ayn Rand toch beter eigenlijk.
Ik ken het boek van Rand niet helemaal, maar op dat punt ben ik niet van mening dat Brave New World zo grandioos is omdat ze stylistisch enorm vernieuwd is ... het is sterk een boek dat ook aan zijn tijd gekoppeld kan worden, het interbellum, de opkomst van een geindustrialiseerde samenleving, met utopische politieke ideologieen die veel beloven ...quote:Op donderdag 22 september 2005 01:37 schreef WouterB het volgende:
Omdat Rand de idee van de onpersoonlijkheid verder heeft doorgezet dan Huxley. Huxley heeft nog een soort van hoofdpersonen, bij Rand moet er nog een hoofdpersoon ontwikkeld worden.
zeker doen. Lees dan meteen ook haar veel bekendere werken The fountainhead en Atlas shrugged, beide ook zeer goed te pruimen (al is die tweede wat aan de lange kant).quote:Op donderdag 22 september 2005 14:23 schreef IdlersDream het volgende:
ok klinkt interesant!! ga dat ook maar eens lezen denk ik
is er een nederlandse dan??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:48 schreef davako het volgende:
heb aldous huxley - a brave new world binnen. Ik heb de engelse gekocht. Dus ga ik zo snel mogelijk lezen. ben benieuwd.
Vreeeeeeeeeeselijk off topic, maarreh... jullie staan nou eenmaal in dat lijstje... dus dan willen we natuurlijk ook wel graag op de hoogte blijven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:26 schreef Xlarge het volgende:
Jazeker
http://www.rainbow.nl/detailboek.asp?isbn=9041740198
rot eens op met je offtopic geblaat, je mag dan wel mod zijn maar dat betekend niet dat je god bent...er is een wezenlijk verschil en dan bedoel ik niet alleen die ene letter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vreeeeeeeeeeselijk off topic, maarreh... jullie staan nou eenmaal in dat lijstje... dus dan willen we natuurlijk ook wel graag op de hoogte blijven.
Kom eens vertellen hoe het ermee staat!
Nou zeg!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:03 schreef Pihkal het volgende:
rot eens op met je offtopic geblaat, je mag dan wel mod zijn maar dat betekend niet dat je god bent...er is een wezenlijk verschil en dan bedoel ik niet alleen die ene letter.
sjooooongeuh jonge, kortelontjes.nlquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou zeg!
Haal eens even adem... ik vraag gewoon even hoe het met hem is, meld er nog bij dat het off-topic is. Users mogen dat ook. Ik heb nog nooit van mijn leven een user op de vingers getikt voor zo'n postje zoals hierboven. Ik beschouw mezelf al helemaaaaaaaaaal niet als god!
Doei! :w
Je doet je onderschrift eer aan. En als je een grapje denkt te maken zou ik eens een PI of een smiley gebruiken.quote:
Als je een sarcastisch grapje maakt moet dat zeker niet met een smileyquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je doet je onderschrift eer aan. En als je een grapje denkt te maken zou ik eens een PI of een smiley gebruiken.
Al met al heb je iig voor elkaar dat we hier nu echt heerlijk off topic ana het gaan zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |