Ik heb je erover gemaildquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:37 schreef Nugget het volgende:
Ik ga ook! Denk dat ik de Den Bosch Lush binnenstap 6 oktober, ik moet toch nog bruisballen kopen voor mijn vakantie twee weken er op! Lijkt me erg gaaf! Wat is Lush toch ook lief hè, dat ze dat voor ons organiseren
Ik ben een beetje traag vandaagquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:21 schreef Anitra het volgende:
Aventura jouw Fuel gaat donderdag op de bus gelijk met die van Vava en nog andere dingen.
quote:
Wie nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:43 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het trouwens wel superleuk om die envelopjes te krijgen!
In Amsterdam mocht je gewoon uit alle shampoo's kiezen trouwensquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:13 schreef PeRi het volgende:
Weet iemand of die actie met de vanaf ¤ 25,- besteding gratis Hybrid of Godiva deze week ook nog loopt?
Nou ik niet zaterdag in de Leidsestraat... Kon echt alleen kiezen uit de Godiva of de Hybrid!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In Amsterdam mocht je gewoon uit alle shampoo's kiezen trouwens.
Ow, dit was zondag, misschien waren ze door de godiva of hybrid heen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou ik niet zaterdag in de Leidsestraat... Kon echt alleen kiezen uit de Godiva of de Hybrid!
Hij is lekker he!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef Lotjeb het volgende:
Net in de douche geweest met een proefje Snowcake..... en nu zit ik ook met smart te wachten tot ie weer terug komt
ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Hij is lekker he!als hij terug is ga ik een heel groot stuk kopen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
Hopelijk is de kerstcollectie er de 6e oktober al, maar dat zal wel niet...![]()
vervelendquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bah, net gedouched en weer veel haaruitval. De bos die in de prullenbak ligt, ruikt wel lekker naar Hybrid
.
Vrijdagochtend ga ik naar een mevrouw die gaat kijken of ik stofjes mis in m'n lijf (alternatieve geneeskunde) en 7 oktober naar de niet-alternatieve dermatoloog.
En voor de rest ruik ik naar Ooh La La, maar geloof niet dat ik daar erg van gecharmeerd ben... Beetje te lavendelig.
Ai, vervelend haaruitval, ook wel eens last van, maar niet zo heel erg veel, denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bah, net gedouched en weer veel haaruitval. De bos die in de prullenbak ligt, ruikt wel lekker naar Hybrid
.
Vrijdagochtend ga ik naar een mevrouw die gaat kijken of ik stofjes mis in m'n lijf (alternatieve geneeskunde) en 7 oktober naar de niet-alternatieve dermatoloog.
En voor de rest ruik ik naar Ooh La La, maar geloof niet dat ik daar erg van gecharmeerd ben... Beetje te lavendelig.
Oooh, vervelendquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:42 schreef Vava het volgende:
[..]
net ontdekt dat die pas 10 oktober in Engeland is..... hier zal dan nog wel een paar weken duren.... kunnen we nog een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |