]kut, hij was donderdag al op de bus gegaanquote:Op maandag 19 september 2005 20:39 schreef Nugget het volgende:
[..]
Nee, niets! Vreemd, hoop niet dat er iets mis is bij de TPG, mijn huis is doorgaans niet zo moeilijk te vinden

Boots wordt in de grotere vestigingen verkocht. Als je naar A'dam gaat moet je naar de winkel gaan aan de Nieuwendijk. Die zit aan de kant van de McDonald's en Burger King en ongeveer ten hoogte van de passage met op hoek dat parfum winkeltje en met de ingang van de C&A.quote:Op maandag 19 september 2005 22:41 schreef PeRi het volgende:
Ik kon ze niet vinden bij de Hoogstraat Maeghan. Het winkelmeisje wist ook niet van niks, keek me echt zo aan van; Boots?![]()

Ga ik onthouden, bedankt!quote:Op maandag 19 september 2005 23:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Boots wordt in de grotere vestigingen verkocht. Als je naar A'dam gaat moet je naar de winkel gaan aan de Nieuwendijk. Die zit aan de kant van de McDonald's en Burger King en ongeveer ten hoogte van de passage met op hoek dat parfum winkeltje en met de ingang van de C&A.
Die sprays van Natural Collection zijn trouwens ook erg lekker.

Klopt! Ik heb dat toen ik een jaar of 14 was aangeschaft en het is vrij snel opgegaan...Nooit meer teruggegaan omdat ik het 'zonde' vond om in de grote stad naar een Etos te gaanquote:Op maandag 19 september 2005 23:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Boots wordt in de grotere vestigingen verkocht. Als je naar A'dam gaat moet je naar de winkel gaan aan de Nieuwendijk. Die zit aan de kant van de McDonald's en Burger King en ongeveer ten hoogte van de passage met op hoek dat parfum winkeltje en met de ingang van de C&A.
Die sprays van Natural Collection zijn trouwens ook erg lekker.

Hij ruikt heel lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:02 schreef Nugget het volgende:
Waarom heb je je Miranda nooit gebruik SS16? Hij ziet er op de site lekker fruitig uit! Staat zelfs op mijn verlanglijstje... ruikt ie niet zo lekker?

Wil je mijn miranda hebben? Mail me dan ff je adres naar sjemmie_degekste@hotmail.comquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:27 schreef Sinkwanee het volgende:
Miranda is echt heeeeerlijk. Ik heb ie zeep echt in bulk hoeveelheden thuis liggen! Dadlijk naar Zuid Afrika moet Miranda ieder geval mee!!!
Smaken verschillen gelukkig. Ik ben weer niet zo weg van Snowcake....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |