Ik moet eigenlijk de 6e wel, want de 7e viert mijn schoonmoeder haar verjaardag en ze vond het cadeautje van moederdag heel leukquote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef Sanne het volgende:
Ik ga 6 oktober naar het feestje in Amsterdam. Ben er nog niet uit of het weer de Leidsestraat wordt, hoewel ik het wel vermoed.
Bonnie is zo'n leuke meid!!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik zeker naar de Leidsestraat.
I love Bonnie
Dat is die dikke straat waar je niet mag fietsenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kom ik in de Leidsestraat
En auw, elleboog gebroken, aargh! Ik vond mijn sleutelbeen ook al zo'n ellende vroeger
Oh volgens mij weet ik 't alquote:Op woensdag 21 september 2005 22:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dat is die dikke straat waar je niet mag fietsen
Dwars op de Prinsengracht geloof ik..
Jij kent haar ook dusquote:Op woensdag 21 september 2005 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zaterdag was ze er ook niet Vaav, dus misschien was ze het weekeinde vrij?
Het is een complot!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij kent haar ook dus
hmmzz.... hahaha
Nieuwste boek van Dan Brown!! Het Bonnie Mysteriequote:
6 oktober s'avondsquote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef Marloes het volgende:
Weet iemand wanneer die buttercreams in de winkel liggen?
Zweverig valt mee tochquote:Op woensdag 21 september 2005 23:22 schreef HeatWave het volgende:
Bonnie is de enige verkoopster die ik kan hebben, niet van dat opdringerige zweverige gedoe.. Heb dr al een tijdje niet meer gezien, ik denk dat ze ontvoerd is door jaloerse collegas.
Dat doen ze overal nogal graag in Amsterdamquote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik werd trouwens vorige week in het Engels aangesproken in de Leidsestraat... Vond ik eigenlijk best wel vervelend.. Ben in Nederland, praat Nederlands met m'n vriend en dan gaat er iemand in een winkel in het Engels tegen me staan praten...
Kweetniet, het stoorde me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |