Ik heb ook naar die woningen gekeken en dacht precies hetzelfde, maar het schijnt zo te zijn dat de markt gaat veranderen. Er komt een hal op de plek van de basisschool en de markt wordt dus overdekt, wat zeker in de rotzooi scheelt en waarschijnlijk ook in de herrie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:39 schreef Stpan het volgende:
Op de plek waar het oude KPN gebouw nu tegen de vlakte wordt gelegd (bij de Botersloot) en ook de hippe woningen rondom het marktplein lijken me niks. Heb je 3x per week dat ze om 6 uur die markt gaan opbouwen, dat maakt herrie!
Die bedoel ik dus. Ik ben inmiddels op de naam gekomen. Jufferbuurt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:39 schreef Stpan het volgende:
Mijn voorkeur zou uitgaan naar de torenflats die tussen Blaak en de Maas worden gebouwd.
Juffertoren is dat inderdaad, maar de naam Jufferbuurt ken ik niet, Wijnhaveneiland wel. Leuk uitzicht inderdaad, maar de directe omgeving is wat minder. Weinig levendig, veel kantoren en veel vernielingen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus. Ik ben inmiddels op de naam gekomen. Jufferbuurt.
[afbeelding]
Fantastisch uitzicht!
Ah de Juffertoren. Maar ook een stukje oostelijker komt een toren vlakbij de Kubuswoningen, naast de oude haven. Die heet ook iets met ae erin (net als de Coopvaert), kan alleen er zo snel niets over vinden op die skyscraper website.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:52 schreef teknomist het volgende:
Die bedoel ik dus. Ik ben inmiddels op de naam gekomen. Jufferbuurt.
Wijnhaeve, http://www.wijnhaeve.nl/quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:31 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ah de Juffertoren. Maar ook een stukje oostelijker komt een toren vlakbij de Kubuswoningen, naast de oude haven. Die heet ook iets met ae erin (net als de Coopvaert), kan alleen er zo snel niets over vinden op die skyscraper website.
Bedoel je de Voorhaven bij het 'tovertunneltje'quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:20 schreef teknomist het volgende:die sjieke straat bij dat jachthaventje in West. Hoe heet dat ook al keer?
aah ga toch weg met je coffeshop manquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:11 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je weer een uur in de metro..
Je heb bv. bij voorschoterlaan een shop zitten.. minder lang met de metro.. maar dan moet je weer een eind lopen.
Mja ze moeten gewoon bij Alexanderium een shop plaatsen ofzo![]()
Veerhaven/veerkade, Parklaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bedoel je de Voorhaven bij het 'tovertunneltje'Niet echt een jachthaven dus zal wel niet....
Zal wel niet haalbaar zijn met vergunningen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: begin er één! Ook goed vooral die bejaarde reumapatienten in Alexander...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:56 schreef Thermo het volgende:
Nog een paar maanden en dan zit ik er ook![]()
Waar?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:56 schreef Thermo het volgende:
Nog een paar maanden en dan zit ik er ook![]()
Ben ik blij dat ik daar weg ben zegquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef G-SaS het volgende:
En na mijn 1e reactie pas het topic lezen![]()
KOS, gefeliciteerd met je huisje ! Ik loop vrij vaak met mn hond langs de lisstraat,maar heb helemaal niks te koop zien staan ?
Opvallend veel Fokkers in Rotterdam noord eigelijk,vooral rond de bergweg en de noordsingel valt me op![]()
Rotterdam Noord![]()
ja...ik geef ook eerlijk toe, mijn fiets is nu ook 3x gejat hier..maar fiets nmr4 gaat nu echt al n tijdje mee,en mn buurvrouw houd n oogje in t zeilquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik daar weg ben zeg
Fiets gejat, auto meer dan eens open gebroken, leuk daar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |