abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:39:18 #251
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_36466550
Mwoah, ik heb naast een coffeeshop gewoond, en ondanks dat de overlast vrij minimaal is, is het toch irritant dat de boel om 1 uur 's nachts leegloopt (en dat doet niemand keurig met z'n mond dicht en helaas ook niet zonder de autoradio uit te zetten etc.) en toeterende auto's omdat coffeeshop-bezoekers een soort koningen van het dubbelparkeren zijn.
Nee ik denk nog wel 3x na voordat ik in de straat bij een coffeeshop ga wonen.

Hierboven werd gesproken over de Montevideo, wiens droom is het niet op een vet appartement op de 15e verdieping in een woontoren. Mijn voorkeur zou uitgaan naar de torenflats die tussen Blaak en de Maas worden gebouwd.
Op de plek waar het oude KPN gebouw nu tegen de vlakte wordt gelegd (bij de Botersloot) en ook de hippe woningen rondom het marktplein lijken me niks. Heb je 3x per week dat ze om 6 uur die markt gaan opbouwen, dat maakt herrie!
pi_36466806
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:39 schreef Stpan het volgende:

Op de plek waar het oude KPN gebouw nu tegen de vlakte wordt gelegd (bij de Botersloot) en ook de hippe woningen rondom het marktplein lijken me niks. Heb je 3x per week dat ze om 6 uur die markt gaan opbouwen, dat maakt herrie!
Ik heb ook naar die woningen gekeken en dacht precies hetzelfde, maar het schijnt zo te zijn dat de markt gaat veranderen. Er komt een hal op de plek van de basisschool en de markt wordt dus overdekt, wat zeker in de rotzooi scheelt en waarschijnlijk ook in de herrie.
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:51:26 #253
73305 Stpan
pi_36466917
Dat laatste zou mooi zijn, zeker omdat het gebied rondom de markt qua lokatie ideaal is! Maar ik ken mensen die in dat 'glazen' gebouw aan het plein wonen, en als ze vooraf hadden geweten dat ze ook op zaterdagochtend zouden worden gewekt door het opzetten van de markt hadden ze daar nog zeker een aantal maal over nagedacht.

[ Bericht 11% gewijzigd door Stpan op 29-03-2006 16:56:39 ]
pi_36466948
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:39 schreef Stpan het volgende:
Mijn voorkeur zou uitgaan naar de torenflats die tussen Blaak en de Maas worden gebouwd.
Die bedoel ik dus. Ik ben inmiddels op de naam gekomen. Jufferbuurt.

Fantastisch uitzicht!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_36466982
Hoogvliet Boomgaarshoek is nog erg netjes, groen en rustig hoor. Zelden zo fijn gewoond als in die wijk .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_36467172
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:52 schreef teknomist het volgende:

[..]

[afbeelding]

Fantastisch uitzicht!
Juffertoren is dat inderdaad, maar de naam Jufferbuurt ken ik niet, Wijnhaveneiland wel. Leuk uitzicht inderdaad, maar de directe omgeving is wat minder. Weinig levendig, veel kantoren en veel vernielingen.
  woensdag 29 maart 2006 @ 17:31:44 #257
73305 Stpan
pi_36468001
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:52 schreef teknomist het volgende:
Ah de Juffertoren. Maar ook een stukje oostelijker komt een toren vlakbij de Kubuswoningen, naast de oude haven. Die heet ook iets met ae erin (net als de Coopvaert), kan alleen er zo snel niets over vinden op die skyscraper website.
pi_36468245
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:31 schreef Stpan het volgende:

[..]

Ah de Juffertoren. Maar ook een stukje oostelijker komt een toren vlakbij de Kubuswoningen, naast de oude haven. Die heet ook iets met ae erin (net als de Coopvaert), kan alleen er zo snel niets over vinden op die skyscraper website.
Wijnhaeve, http://www.wijnhaeve.nl/
pi_36468529
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:20 schreef teknomist het volgende:die sjieke straat bij dat jachthaventje in West. Hoe heet dat ook al keer?
Bedoel je de Voorhaven bij het 'tovertunneltje' Niet echt een jachthaven dus zal wel niet....
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:35:44 #260
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_36469672
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:11 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

Ja maar dan zit je weer een uur in de metro..
Je heb bv. bij voorschoterlaan een shop zitten.. minder lang met de metro.. maar dan moet je weer een eind lopen.

Mja ze moeten gewoon bij Alexanderium een shop plaatsen ofzo
aah ga toch weg met je coffeshop man

grow up!
reach out and touch faith
pi_36470611
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:49 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Bedoel je de Voorhaven bij het 'tovertunneltje' Niet echt een jachthaven dus zal wel niet....
Veerhaven/veerkade, Parklaan.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_36475537
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:14 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: begin er één! Ook goed vooral die bejaarde reumapatienten in Alexander...
Zal wel niet haalbaar zijn met vergunningen.

En die torens bij blaak zien er ook heel netjes uit ja.

Maar tegen de tijd dat ik in zoiets zou kunnen wonen.. staan er ws al 6 nieuwe torens
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_36475835
Rotterdam ommoord is ook een prettige wijk om te wonen, dicht bij alle belangrijke voorzieningen zoals Metro, Trein, Alexandrium winkelcentrum, uitvalswegen een recreatie gebied om de hoek ( Rottemeren en Bergse Bos ).

Ommoord is van oudsher een bejaardenwijk, erg veel 55+. Momenteel gaan veel woningen vanuit de huur de verkoop in voor redelijke prijzen. Weinig criminaliteit, nadeel de wijk is soms wel erg rustig, maar ja je zit op 20 minuten fietsen van het centrum.
pi_36482920

Bergpolder
pi_36485371
Nog een paar maanden en dan zit ik er ook
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_36490717
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:56 schreef Thermo het volgende:
.
pi_36492984
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:56 schreef Thermo het volgende:
Waar?
pi_36494850
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef teknomist het volgende:

[..]

Veerhaven/veerkade, Parklaan.
ohja, das ook mooi
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:05:55 #269
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_36497444
Zevenkamp meldt zich !

Geen last van ongure mensen, en alles dichtbij !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_36503566
haha...erg leuk straatje !! Daar woon ik namelijk 2 straten van weg/naast Zo ongeveer.
Nee vrij leuke buurt, veel kleine kids die buiten spelen, groot park met water en kerk ervoor, en aan de zijkant nog een hondenuitlaatplaats.
Prima te doen
pi_36503963
En na mijn 1e reactie pas het topic lezen
KOS, gefeliciteerd met je huisje ! Ik loop vrij vaak met mn hond langs de lisstraat,maar heb helemaal niks te koop zien staan ?

Opvallend veel Fokkers in Rotterdam noord eigelijk,vooral rond de bergweg en de noordsingel valt me op
Rotterdam Noord
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:31:05 #272
73305 Stpan
pi_36520397
Heb je stiekem toch half FOK! gezien tijdens het boodschappen doen op Eudokiaplein.
pi_36522303
Hier een Rotterdam ijsselmonde.
Met de tram binnen 10 minuten in de stad. Winkels in de buurt. Scholen in de buurt. Groen, speelplekken voor de kinderen.
Ijsselmonde

We gaan waarschijnlijk verhuizen, maar blijven dan binnen ijsselmonde
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:44:06 #274
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_36522425
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef G-SaS het volgende:
En na mijn 1e reactie pas het topic lezen
KOS, gefeliciteerd met je huisje ! Ik loop vrij vaak met mn hond langs de lisstraat,maar heb helemaal niks te koop zien staan ?

Opvallend veel Fokkers in Rotterdam noord eigelijk,vooral rond de bergweg en de noordsingel valt me op
Rotterdam Noord
Ben ik blij dat ik daar weg ben zeg
Fiets gejat, auto meer dan eens open gebroken, leuk daar hoor
stupidity has become as common as common sense was before
pi_36566266
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:44 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ben ik blij dat ik daar weg ben zeg
Fiets gejat, auto meer dan eens open gebroken, leuk daar hoor
ja...ik geef ook eerlijk toe, mijn fiets is nu ook 3x gejat hier..maar fiets nmr4 gaat nu echt al n tijdje mee,en mn buurvrouw houd n oogje in t zeil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')