Vijftig is te oud voor haar.quote:Op maandag 19 september 2005 14:15 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal over mannen: ik vind rond de 30 voor mij goed, 33 ofzo is prima
Chantal: denken jullie dat mannen die wat ouder zijn, een betere minaar zijn?
Chantal: een jongere is sneller produktief zeg maar
Chantal wil zo graag jong en popi zijn. Triest eigenljik.quote:Op maandag 19 september 2005 14:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Vijftig is te oud voor haar.
Imo kan ze beter alles pakken wat ze krijgen kan.
De komende 7 weken ben ik het toch wel van plan hoorquote:Op maandag 19 september 2005 14:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja je kunt ook niet alles altijd bijhouden en volgen![]()
Hij is nog geweest, na een paar dagen kwam hij weer terug...nu weer ff niet gezien.
Hehe... leuk, leukquote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef schatje het volgende:
Menno: "Als ze kunnen schommelen, kunnen ze ook wippen".
Dank je!quote:Op maandag 19 september 2005 14:16 schreef Day het volgende:
[..]
Jep, nog een aantal keer, ja. Plaatst dan een aantal posts, is dan weer beledigd en gaat weer weg.
Welkom back Kribbet. Ik zit zelf ook nog een tijdje thuis en ben hopeloos verslaafd geraakt aan BB, maar moet wel eerlijk zeggen dat het door Fok komt. Jullie worden bedankt!
![]()
Helaas Kribbet....quote:Op maandag 19 september 2005 14:26 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben een jonge, lelijke kerel zonder geld, Ik mag/kan dus niet vreemd gaan![]()
Gelukkig ben ik heel gelukkig getrouwd en je weet het he, de lelijkste mannen hebben de knapste vrouwenquote:
Ik hoorde haar net wel dacht ik, iets over die miljoenen filmquote:Op maandag 19 september 2005 14:28 schreef Pardoes- het volgende:
zit ingrid er niet bij in de tuin?
Leer ze en we kunnen niets belovenquote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef Day het volgende:
Er gebeurt niet zo veel en ik moet nog iets aan mijn studie doen en vanavond naar school.
Posten jullie niet teveel?
Laters!
Ach, ze schijnt toch niet echt een relatie te hebben met Bartquote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef flugeltje het volgende:
Linda probeert nu te verdedigen dat zoenen geen vreemdgaan is...
Soms kan zelfs zij leuk uit de hoek komen (en daarna schoppen we haar weer terugquote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef schatje het volgende:
Joost: "Als ik iemand aantrekkelijk vind ga ik er niet mee bed".
Chantal: "Jij stapt het bad uit".
Moet je ook je boodschappenlijstje doorbellenquote:Op maandag 19 september 2005 14:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ook ff wat kleren aantrekken en boodschappen doen enzo...
Tot straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |