gristenen hebben zat gedood en doden nog steeds en zijn daarmee dus in strijd met de bepalingen in de 10 geboden en dus AFVALLIG... en dus geen gristen.quote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef Wolter het volgende:
Tuurlijk en de christenen hebben niemand vermoord. Onee, die zeiden gewoon dat bepaalde groepen mensen geen ziel hadden. De Islam gebruikt het nog makkelijker, die zegt gewoon dat dat ongelovigen zijn. En dat tegen vijanden van de islam geweld mag worden gebruikt als (laatste) redmiddel.
maar, stel dat er een identieke 10 geboden in de koran zitten zoals in de bijbel, wordt het omleggen van afvalligen goedgekeurd? dat zou er dan toch bij genoemd moeten zijn in een uitzonderingen lijst? en als dat niet in de uitzonderingen lijst staat dan zijn deze islamieten toch afvallig (en moeten ze eigenlijk elkaar afslachtenquote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef Wolter het volgende:
Tuurlijk en de christenen hebben niemand vermoord. Onee, die zeiden gewoon dat bepaalde groepen mensen geen ziel hadden. De Islam gebruikt het nog makkelijker, die zegt gewoon dat dat ongelovigen zijn. En dat tegen vijanden van de islam geweld mag worden gebruikt als (laatste) redmiddel.
In de tijd van Mohammed was het helemaal geen oorlog, want de oorlogen die er waren waren er juist dankzij die "profeet".quote:Op maandag 19 september 2005 18:18 schreef Alulu het volgende:
In de tijd van Mohammed was het anders, hij was in staat van oorlog...vandaar dat je vele ayas (verzen) zult vinden waarin het wel geoorloofd was..om te weten hoe,wat en waarom die in oorlog was kan je beter info vinden over die tijd en hoe hij zijn visioenen heeft gekregen.
Ok jij hebt gelijk, sorry dat ik zulke leugens verspreidde...quote:Op maandag 19 september 2005 20:43 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
In de tijd van Mohammed was het helemaal geen oorlog, want de oorlogen die er waren waren er juist dankzij die "profeet".
De enige niet-afvallige moslims zijn Bin Laden en c.s.. Hopelijk zien de gematigden dat ook eens een keer en zeggen ze de islam gewoon gedag.
in het Hebreews is er een verschil tussen dooden en moordenquote:Op maandag 19 september 2005 12:32 schreef Pasl2001 het volgende:
En dus indirect eigenlijk ook Bush, want hij is een "Grrristen" en hoort zich ook aan de 10 geboden te houden.... oh wacht, hij komt er natuurlijk mee weg, omdat ie zelf niemand omlegt....
ik weet voor de rest niets van de bijbel en koran, just food for thought.
Juist. Hopelijk gaat bij zo'n 1,2 miljard gematigde moslims eindelijk de ogen open.quote:Op maandag 19 september 2005 20:50 schreef Alulu het volgende:
Dus dames & heren, Bin Laden en co zijn de echte Moslims en hun Islam is de enige ware Islamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de 10 zuilen kan je anders ook letterlijk terug vinden in de koranquote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
De islam kent wel de 5 zuilen. Je zou die als een soort geboden kunnen zien..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop