dat mag niet van de ECVquote:Op maandag 19 september 2005 23:39 schreef ErikT het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan al het positieve. Iedere goal is briljant en iedere bal (Farfan) gaat richting de kruising. Gek word ik ervan. Ik wil gewoon gemeend gezeik horen over kutwedstrijden!!
En dan maak je er zoiets van....... welkom op KinderFok!quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Even de TT aangepast, de vorige was over het randje.
Ja daag ik moet werken en heb geen tijd om creatief te zijn... daar hebben we modjes voorquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, hij is niet sterk. Dan doe ik een beroep op jouw creativiteit. Wat moet het worden?
Jezus, wat een kutcensuur zeg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Even de TT aangepast, de vorige was over het randje.
Wilfred aan de hoogste boom.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:35 schreef Zwansen het volgende:
Wat was het eerst dan?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 september 2005 23:39 schreef ErikT het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan al het positieve. Iedere goal is briljant en iedere bal (Farfan) gaat richting de kruising. Gek word ik ervan. Ik wil gewoon gemeend gezeik horen over kutwedstrijden!!
idd en dat gaat ook nergens overquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wilfred aan de hoogste boom.
Zo erg lijkt me dat nou ook weer niet.. Helemaal niet in VBL, waar over het algemeen de kankers en tyfussen je om de oren vliegen..
Beetje jammer dit...
En dan nog verliezenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding]
Hij zat helemaal niet!![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 18:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:
De vrije trap waar vervolgens een corner uit kwam waar vervolgens een scrimmage uit kwam die uiteindelijk een doelpunt opleverde was eigenlijk geen overtreding, nee.
Maar ik heb ook begrepen dat er al een verkeerde inworp in de 6e minuut was gegeven. Als die nu aan het goede team was toegewezen, hadden we een héél andere wedstrijd gehad. Luinge heeft het dus weer helemaal verpest!![]()
Niemand trouwens opgevallen dat die vrije trap waar Sneijder (direct) uit scoorde ook vrij discutabel was? Als AZ die op dat moment had gekregen voor zo'n schouderduwtje, en 3-1 had gescoord.......
En ja, de 1-1 was over de lijn. Voor de figuren die maar niet snappen hoe het toch kan dat die achterste paal nog een klein beetje achter de bal zit, heb ik even in 5 seconden een idioot filmpje gemaakt. Twee batterijen en een snoepje doen dienst als doelpalen resp. bal:
LINK
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:12 schreef wolfrolf het volgende:
De Wedstrijden is toch best een netjes programma?
Idd, vermaak me prima!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:12 schreef wolfrolf het volgende:
De Wedstrijden is toch best een netjes programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |