Echt? Ik wil alleen maar aangeven dat er genoeg ruimte is om alle relevante gebeurtenissen in 8 minuten te laten zien, als je echt wil.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:23 schreef calvobbes het volgende:
Ook voor een samenvatting van 60 minuten is geen ruimte als je 9 wedstrijden moet behandelen.
Geen publiekshots creeert ruimte voor relevantere zaken.quote:Publiekshots van 2 seconden nemen heel wat minder ruimte in dan een complete wissel en de aanleiding daarvoor laten zien.
Ik zal er eens op letten bij een komende samenvatting. Maar een wissel kost echt niet 1 hele minuut om in een samenvatting in beeld te brengen. Of je moet die stagiair bij de montage ontslaan.quote:Geloof me maar. Er is wel wat meer tijd nodig om een wissel goed in beeld te brengen. En anders zouden andere mensen weer gaan klagen dat bepaalde zaken in een wedstrijd afgeraffeld worden
Dat is een kwestie van smaak. Als Wesley Sneijder geblesseerd het veld moet verlaten wordt dat 100% zeker wel in beeld gebracht. Saai? Misschien. Relevant voor een heleboel mensen om te zien? Zeker wel!quote:Een wissel is ook oersaai om naar te kijken.
Als je dat allemaal wilt zien en vind dat Talpa daar niet genoeg ruimte aan besteed, dan neem je toch gewoon een abbo op Versatel? Kun je ze nog telkens terugkijken ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:20 schreef zjroentje het volgende:
Kom op zeg, zware overtredingen komen zelden tot nooit in de herhaling. Een vuile elleboogstoot of een aanslag op kniehoogte wil ik gewoon in de herhaling zien. Talpa doet dat dus mooi niet, itt tot de NOS...
Nee die ruimte is er niet. Er zal altijd wel iemand zijn die vind dat iets over het hoofd is gezien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:30 schreef MaxPower het volgende:
Echt? Ik wil alleen maar aangeven dat er genoeg ruimte is om alle relevante gebeurtenissen in 8 minuten te laten zien, als je echt wil.
Dat kleine beetje extra ruimte is echt niet de moeite waard.quote:Geen publiekshots creeert ruimte voor relevantere zaken.
Precies.quote:Dat is een kwestie van smaak.
En wat denk je dan bijvoorbeeld van een wissel van Edgar Marcelino die na een kopduel verkeerd is neergekomen. Is dat leuk om naar te kijken?quote:Als Wesley Sneijder geblesseerd het veld moet verlaten wordt dat 100% zeker wel in beeld gebracht. Saai? Misschien. Relevant voor een heleboel mensen om te zien? Zeker wel!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:30 schreef calvobbes het volgende:
Maar wel knap dat jij precies weet dat er zoveel zware overtredingen zijn bij de wedstrijden en dat die bijna nooit door Talpa herhaald worden....
Dat is niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:30 schreef calvobbes het volgende:
Maar wel knap dat jij precies weet dat er zoveel zware overtredingen zijn bij de wedstrijden en dat die bijna nooit door Talpa herhaald worden....
Als je van leedvermaak houdt wel ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:35 schreef calvobbes het volgende:
En wat denk je dan bijvoorbeeld van een wissel van Edgar Marcelino die na een kopduel verkeerd is neergekomen. Is dat leuk om naar te kijken?
Dat is echt bullshit...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:36 schreef zjroentje het volgende:
Dat is niet zo moeilijk hoor.Je ziet ze gewoon voorbij komen in de westrijd, maar dit soort overtredingen die rood opleveren herhalen ze nooit.
Fans van 'kleinere' clubs waren toch zo tevreden met Talpaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:35 schreef rubbereend het volgende:en nu heeft Calvobbes een discussie met de volgende Heerenveen fan
hoezo kleine club???quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Fans van 'kleinere' clubs waren toch zo tevreden met Talpa
Wat een tijdverspilling zeg! Had je ook hele mooie schoten op doel kunnen laten zien!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit...
Ik heb al diverse rode kaarten gezien en daarbij kwam ook echt de herhaling in beeld.
Dat klopt ook wel, maar ik krijg toch echt de indruk dat ze de zwaardere overtredingen netjes buiten beeld moffen. Daarbij zijn ook de overtredingen die de scheidsrechter niet bestraft, maar die je wel op het beeld kan zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit...
Ik heb al diverse rode kaarten gezien en daarbij kwam ook echt de herhaling in beeld.
dat heb ik nooit gezegdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Fans van 'kleinere' clubs waren toch zo tevreden met Talpa
ja of een wissel van een speler die bijna niemand kentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:42 schreef MaxPower het volgende:
Wat een tijdverspilling zeg! Had je ook hele mooie schoten op doel kunnen laten zien!![]()
Volgens SCH zouden dat soort dingen ook helemaal niet in beeld mogen komenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:43 schreef zjroentje het volgende:
Daarbij zijn ook de overtredingen die de scheidsrechter niet bestraft, maar die je wel op het beeld kan zien.
Flikker toch op man, waar staat dat dan? Je vergroot dingen uit en legt andere mensen woorden in de mond om je zwakke verhaal kracht bij te zetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Volgens SCH zouden dat soort dingen ook helemaal niet in beeld mogen komen
We bespreken hier voorbeelden van Sneijder (fictief), Buijs en Marcelinho (fictief door jou?). Als je dat spelers noemt die bijna niemand kent, val je door de mand. Zijn allen bepalend voor hun club en dus wel degelijk belangrijk genoeg om te laten zien. Noem dan een ander voorbeeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
ja of een wissel van een speler die bijna niemand kent
da's nie zo erg er is een heel subforum waar alleen maar over vermoeden wordt geluld, TRUquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:46 schreef calvobbes het volgende:
Maar goed. Deze discussie is dus vooral op indrukken en vermoedens gebasseerd.
Jij hebt diverse malen gezegd dat fouten van de scheids bewust buiten beeld zouden worden gehouden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:47 schreef SCH het volgende:
Flikker toch op man, waar staat dat dan? Je vergroot dingen uit en legt andere mensen woorden in de mond om je zwakke verhaal kracht bij te zetten.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:45 schreef SCH het volgende:
Maar jij denkt serieus dat de NOS zou hebben ingestemd met opdrachten als: "we willen dat jullie minder harde overtredingen in beeld brengen en discutabele beslissingen van scheidsrechters soms maar even niet uitzenden?". Waanzin natuurlijk.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:56 schreef SCH het volgende:
Dat klopt dus niet. De Eredivsie CV wil het voetbal positief en gezellig brengen en de scheidsrechters niet teveel in diskrediet brengen.
Wat jou betreft zou elke wissel interessant genoeg zijn om in beeld te brengen. Maar zelfs de NOS deed dat niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:47 schreef MaxPower het volgende:
We bespreken hier voorbeelden van Sneijder (fictief), Buijs en Marcelinho (fictief door jou?). Als je dat spelers noemt die bijna niemand kent, val je door de mand. Zijn allen bepalend voor hun club en dus wel degelijk belangrijk genoeg om te laten zien. Noem dan een ander voorbeeld.
Ik post ook weinig in muziek. Maar ik ga wel jaarlijks naar veel concerten en heb thuis ruim 500 cd's.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef MaxPower het volgende:
Op basis van de postgeschiedenis van Calvobbes constateer ik helaas dat het een zinloze discussie is. Alleen geinteresseerd in VBL-topics als het over camera's gaat. Geen enkele post in een clubtopic of wedstrijdtopic. Je bent niet eens een voetballiefhebber...![]()
Nee dat heb ik nooit gezegd. Alleen wissels en blessures die de wedstrijd beinvloeden. Maar dat kan jij niet bepalen als niet-voetballiefhebber.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat jou betreft zou elke wissel interessant genoeg zijn om in beeld te brengen. Maar zelfs de NOS deed dat niet.
Nee niet op de hoeveelheid, maar wel op het onderwerp van de topics...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:56 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik post ook weinig in muziek. Maar ik ga wel jaarlijks naar veel concerten en heb thuis ruim 500 cd's.
Ben ik dan ook geen muziekliefhebber?![]()
Beetje sneu om iemand te bekrtiseren aan de hand van de hoeveelheid posts in een forum....
Och wat laten "voetballiefhebbers" zich toch weer kennen als iemand die niet van voetbal zou houden, het niet met hun eens is...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:57 schreef MaxPower het volgende:
Nee dat heb ik nooit gezegd. Alleen wissels en blessures die de wedstrijd beinvloeden. Maar dat kan jij niet bepalen als niet-voetballiefhebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |