abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31225401
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:23 schreef calvobbes het volgende:

Ook voor een samenvatting van 60 minuten is geen ruimte als je 9 wedstrijden moet behandelen.
Echt? Ik wil alleen maar aangeven dat er genoeg ruimte is om alle relevante gebeurtenissen in 8 minuten te laten zien, als je echt wil.
quote:
Publiekshots van 2 seconden nemen heel wat minder ruimte in dan een complete wissel en de aanleiding daarvoor laten zien.
Geen publiekshots creeert ruimte voor relevantere zaken.
quote:
Geloof me maar. Er is wel wat meer tijd nodig om een wissel goed in beeld te brengen. En anders zouden andere mensen weer gaan klagen dat bepaalde zaken in een wedstrijd afgeraffeld worden
Ik zal er eens op letten bij een komende samenvatting. Maar een wissel kost echt niet 1 hele minuut om in een samenvatting in beeld te brengen. Of je moet die stagiair bij de montage ontslaan.
quote:
Een wissel is ook oersaai om naar te kijken.
Dat is een kwestie van smaak. Als Wesley Sneijder geblesseerd het veld moet verlaten wordt dat 100% zeker wel in beeld gebracht. Saai? Misschien. Relevant voor een heleboel mensen om te zien? Zeker wel!
pi_31225414
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:20 schreef zjroentje het volgende:

Kom op zeg, zware overtredingen komen zelden tot nooit in de herhaling. Een vuile elleboogstoot of een aanslag op kniehoogte wil ik gewoon in de herhaling zien. Talpa doet dat dus mooi niet, itt tot de NOS...
Als je dat allemaal wilt zien en vind dat Talpa daar niet genoeg ruimte aan besteed, dan neem je toch gewoon een abbo op Versatel? Kun je ze nog telkens terugkijken ook

Maar wel knap dat jij precies weet dat er zoveel zware overtredingen zijn bij de wedstrijden en dat die bijna nooit door Talpa herhaald worden....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 oktober 2005 @ 11:35:04 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31225537
en nu heeft Calvobbes een discussie met de volgende Heerenveen fan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31225541
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:30 schreef MaxPower het volgende:

Echt? Ik wil alleen maar aangeven dat er genoeg ruimte is om alle relevante gebeurtenissen in 8 minuten te laten zien, als je echt wil.
Nee die ruimte is er niet. Er zal altijd wel iemand zijn die vind dat iets over het hoofd is gezien.
Als 2 miljoen mensen naar een samenvatting kijken, zullen er altijd wel een paar mensen zijn die vinden dat het niet goed is, zeker bij voetbal.
quote:
Geen publiekshots creeert ruimte voor relevantere zaken.
Dat kleine beetje extra ruimte is echt niet de moeite waard.
Je doet nu net alsof een samenvatiing helemaal vol zit met publiekshots en dat is natuurlijk onzin.
quote:
Dat is een kwestie van smaak.
Precies.
En dat is eigenlijk wel een uitspraak die bij deze hele discussie past
quote:
Als Wesley Sneijder geblesseerd het veld moet verlaten wordt dat 100% zeker wel in beeld gebracht. Saai? Misschien. Relevant voor een heleboel mensen om te zien? Zeker wel!
En wat denk je dan bijvoorbeeld van een wissel van Edgar Marcelino die na een kopduel verkeerd is neergekomen. Is dat leuk om naar te kijken?
pi_31225562
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:30 schreef calvobbes het volgende:
Maar wel knap dat jij precies weet dat er zoveel zware overtredingen zijn bij de wedstrijden en dat die bijna nooit door Talpa herhaald worden....
Wat is er knap aan om te zien of iets al dan niet herhaald wordt.
pi_31225578
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:30 schreef calvobbes het volgende:

Dat is niet zo moeilijk hoor. Je ziet ze gewoon voorbij komen in de westrijd, maar dit soort overtredingen die rood opleveren herhalen ze nooit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_31225596
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:35 schreef calvobbes het volgende:
En wat denk je dan bijvoorbeeld van een wissel van Edgar Marcelino die na een kopduel verkeerd is neergekomen. Is dat leuk om naar te kijken?
Als je van leedvermaak houdt wel ja.
pi_31225682
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:36 schreef zjroentje het volgende:

Dat is niet zo moeilijk hoor. Je ziet ze gewoon voorbij komen in de westrijd, maar dit soort overtredingen die rood opleveren herhalen ze nooit.
Dat is echt bullshit...
Ik heb al diverse rode kaarten gezien en daarbij kwam ook echt de herhaling in beeld.
pi_31225684
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:35 schreef rubbereend het volgende:
en nu heeft Calvobbes een discussie met de volgende Heerenveen fan
Fans van 'kleinere' clubs waren toch zo tevreden met Talpa
pi_31225705
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:40 schreef SCH het volgende:

[..]

hoezo kleine club???
pi_31225727
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat is echt bullshit...
Ik heb al diverse rode kaarten gezien en daarbij kwam ook echt de herhaling in beeld.
Wat een tijdverspilling zeg! Had je ook hele mooie schoten op doel kunnen laten zien!
pi_31225739
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat is echt bullshit...
Dat klopt ook wel, maar ik krijg toch echt de indruk dat ze de zwaardere overtredingen netjes buiten beeld moffen. Daarbij zijn ook de overtredingen die de scheidsrechter niet bestraft, maar die je wel op het beeld kan zien.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 oktober 2005 @ 11:43:43 #288
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31225748
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:40 schreef SCH het volgende:

[..]

dat heb ik nooit gezegd
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31225757
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:42 schreef MaxPower het volgende:

Wat een tijdverspilling zeg! Had je ook hele mooie schoten op doel kunnen laten zien!
ja of een wissel van een speler die bijna niemand kent
pi_31225807
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:43 schreef zjroentje het volgende:

Daarbij zijn ook de overtredingen die de scheidsrechter niet bestraft, maar die je wel op het beeld kan zien.
Volgens SCH zouden dat soort dingen ook helemaal niet in beeld mogen komen

Maar goed. Deze discussie is dus vooral op indrukken en vermoedens gebasseerd.
pi_31225835
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:46 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Volgens SCH zouden dat soort dingen ook helemaal niet in beeld mogen komen
Flikker toch op man, waar staat dat dan? Je vergroot dingen uit en legt andere mensen woorden in de mond om je zwakke verhaal kracht bij te zetten.
pi_31225836
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:44 schreef calvobbes het volgende:

[..]

ja of een wissel van een speler die bijna niemand kent
We bespreken hier voorbeelden van Sneijder (fictief), Buijs en Marcelinho (fictief door jou?). Als je dat spelers noemt die bijna niemand kent, val je door de mand. Zijn allen bepalend voor hun club en dus wel degelijk belangrijk genoeg om te laten zien. Noem dan een ander voorbeeld.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 oktober 2005 @ 11:49:06 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31225872
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:46 schreef calvobbes het volgende:

Maar goed. Deze discussie is dus vooral op indrukken en vermoedens gebasseerd.
da's nie zo erg er is een heel subforum waar alleen maar over vermoeden wordt geluld, TRU
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31225887
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:47 schreef SCH het volgende:

Flikker toch op man, waar staat dat dan? Je vergroot dingen uit en legt andere mensen woorden in de mond om je zwakke verhaal kracht bij te zetten.
Jij hebt diverse malen gezegd dat fouten van de scheids bewust buiten beeld zouden worden gehouden.
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:45 schreef SCH het volgende:

Maar jij denkt serieus dat de NOS zou hebben ingestemd met opdrachten als: "we willen dat jullie minder harde overtredingen in beeld brengen en discutabele beslissingen van scheidsrechters soms maar even niet uitzenden?". Waanzin natuurlijk.
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 19:56 schreef SCH het volgende:

Dat klopt dus niet. De Eredivsie CV wil het voetbal positief en gezellig brengen en de scheidsrechters niet teveel in diskrediet brengen.
pi_31225996
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:47 schreef MaxPower het volgende:

We bespreken hier voorbeelden van Sneijder (fictief), Buijs en Marcelinho (fictief door jou?). Als je dat spelers noemt die bijna niemand kent, val je door de mand. Zijn allen bepalend voor hun club en dus wel degelijk belangrijk genoeg om te laten zien. Noem dan een ander voorbeeld.
Wat jou betreft zou elke wissel interessant genoeg zijn om in beeld te brengen. Maar zelfs de NOS deed dat niet.
pi_31225999
Op basis van de postgeschiedenis van Calvobbes constateer ik helaas dat het een zinloze discussie is. Alleen geinteresseerd in VBL-topics als het over camera's gaat. Geen enkele post in een clubtopic of wedstrijdtopic. Je bent niet eens een voetballiefhebber...
pi_31226054
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef MaxPower het volgende:
Op basis van de postgeschiedenis van Calvobbes constateer ik helaas dat het een zinloze discussie is. Alleen geinteresseerd in VBL-topics als het over camera's gaat. Geen enkele post in een clubtopic of wedstrijdtopic. Je bent niet eens een voetballiefhebber...
Ik post ook weinig in muziek. Maar ik ga wel jaarlijks naar veel concerten en heb thuis ruim 500 cd's.

Ben ik dan ook geen muziekliefhebber?

Beetje sneu om iemand te bekrtiseren aan de hand van de hoeveelheid posts in een forum....
pi_31226058
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wat jou betreft zou elke wissel interessant genoeg zijn om in beeld te brengen. Maar zelfs de NOS deed dat niet.
Nee dat heb ik nooit gezegd. Alleen wissels en blessures die de wedstrijd beinvloeden. Maar dat kan jij niet bepalen als niet-voetballiefhebber.
pi_31226089
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:56 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik post ook weinig in muziek. Maar ik ga wel jaarlijks naar veel concerten en heb thuis ruim 500 cd's.

Ben ik dan ook geen muziekliefhebber?

Beetje sneu om iemand te bekrtiseren aan de hand van de hoeveelheid posts in een forum....
Nee niet op de hoeveelheid, maar wel op het onderwerp van de topics...
pi_31226239
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:57 schreef MaxPower het volgende:

Nee dat heb ik nooit gezegd. Alleen wissels en blessures die de wedstrijd beinvloeden. Maar dat kan jij niet bepalen als niet-voetballiefhebber.
Och wat laten "voetballiefhebbers" zich toch weer kennen als iemand die niet van voetbal zou houden, het niet met hun eens is...
Erg kinderachtig weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')