Met een HBO abonnement in de VS natuurlijkquote:
Je bedoelt waarschijnlijk aflevering 3.quote:Op maandag 19 september 2005 12:19 schreef Blazkowich het volgende:
Aan het eind van serie 3 vlucht Pompeis uit Rome.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Topserie!
Precies, het lag op puntje van mijn tongquote:Op maandag 19 september 2005 12:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Met een HBO abonnement in de VS natuurlijk.
Ik vind het op het internet, de bekende manieren....quote:Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef londonertje het volgende:
waar heb jij dit gevonden ziet er namelijk wel goed uit en ik heb er hier nog niets van gehoord in de UK en't schijnt dat alle acteurs Engels zijn....
Niet op BBC3, niet op BBC3, niet op BBC...quote:Op maandag 19 september 2005 13:48 schreef Blazkowich het volgende:
Het is een co-productie van HBO en de BBC, ik geloof dat het over een paar maanden uitgezonden gaat worden door de BBC.
quote:The first series of 12 episodes is planned to be broadcast on BBC TWO in the UK and on HBO in 2005.
http://www.bbc.co.uk/pres(...)7/bbc_hbo_rome.shtml
Die is vast nog wel ergens te vindenquote:Op maandag 19 september 2005 20:35 schreef popolon het volgende:
Wordt in HD uitgezonden, erg fijn.
Goede serie, heb deel 1 wel gemist.
quote:Op maandag 19 september 2005 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit klinkt wel erg goed. HBO
Binnenkort maar eens checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
Aflevering 'Stealing from Saturn?'quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:45 schreef Blazkowich het volgende:
Iemand anders aflevering 4 al gezien? Hij is goed he![]()
Ja die bedoel ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Aflevering 'Stealing from Saturn?'
Die komt vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |