Snelle Jelle! dat doe je goed.. ook in de buurt op vakantie geweest ofsow?quote:Op maandag 19 september 2005 12:16 schreef Zephyrus het volgende:
De vorige van Porto was Fes, Marokko.
Nieuwe..
[afbeelding]
Succes!![]()
jaquote:Op maandag 19 september 2005 12:43 schreef Porto het volgende:
[..]
Snelle Jelle! dat doe je goed.. ook in de buurt op vakantie geweest ofsow?![]()
Je had ondertussen de naam van de file al gewijzigd zie ik.quote:Op maandag 19 september 2005 14:51 schreef Zephyrus het volgende:
Southampton is goed
voor de nieuwe... Innsbrück, Oostenrijk??
ja ik was iets te snel met posten...quote:Op maandag 19 september 2005 14:54 schreef Berto het volgende:
[..]
Je had ondertussen de naam van de file al gewijzigd zie ik.![]()
Innsbrück => No
Oh.. Het was maar een gokje, had er niet echt rekening mee gehouden dat ik het goed had toen ik naar college ging. Maar het heeft het spel gelukkig niet te veel opgehoudenquote:
We have a winner.quote:Op maandag 19 september 2005 15:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat de nieuwe opgave betreft: Spindleruv Mlyn, Tsjechie?
Een makkelijke tussendoor:quote:
En dat is helemaal goed. Volgende graagquote:Op maandag 19 september 2005 15:58 schreef Dr.Aart het volgende:
zwolle nederland
quote:Op maandag 19 september 2005 17:08 schreef en_door_slecht het volgende:
Nou, hoppa, en nu rap een beetje met de volgende opdracht.
quote:Op maandag 19 september 2005 17:08 schreef en_door_slecht het volgende:
Nou, hoppa, en nu rap een beetje met de volgende opdracht.
Zoals hierboven al bewezen is (toen ik zelf te traag wasquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 20:34 schreef en_door_slecht het volgende:
Granada, Spanje
ja, ik wou net zeggen....quote:Op maandag 19 september 2005 20:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals hierboven al bewezen is (toen ik zelf te traag was) mag iemand anders het best overnemen als het spel anders te lang stil ligt. Voor de puristen: misschien hier een tijd voor instellen en in de regels opnemen?
Tot die tijd ben ik zo vrij de volgende opgave te plaatsen:
[afbeelding]
Veel succes en plezier
Hoeveel uur wachten is reëel, vinden we?quote:Op maandag 19 september 2005 20:56 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
ja, ik wou net zeggen....
gokje: Cordoba, Spanje??
Laten we er een uur van maken, je ziet niet altijd meteen dat je gok is goedgekeurd. Als mensen bewijs hebben posten ze meestal toch wel binnen het kwartier een nieuwe.quote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef Zephyrus het volgende:
Ik denk dat er na een half uur 3 kwartier of hooguit een uur wel een nieuwe mag staan...
want met zoeken ben je hooguit een kwartier tot een halfuur bezig. Misschien wel ruim genomen, maar wat vind de Raad-de-Stad boss zelf eigenelijk. (Als hij nog leeft)
nieuwe gok, Lima, Peru??
Dat kun je wel zeggen, maar ik ben het er niet mee eensquote:Op maandag 19 september 2005 22:15 schreef en_door_slecht het volgende:
Oke, ik ben ook voor een uur. En ik zeg dat het Valencia is (Venezuela)
Van mij mag je, maar misschien moeten we de andere spelers iets langer dan een halve dag geven om commentaar te leverenquote:Op maandag 19 september 2005 22:32 schreef Zephyrus het volgende:
Zal ik het dan even toevoegen bij de spelregels (als dat mag)??
gokje, Managua, Nicaragua?
Ook dat is niet goed. Morgen mag je gaan zoeken in een land dat steeds meer in trek begint te raken als vakantieland.quote:Op maandag 19 september 2005 23:07 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
was eigenlijk Jamaica
nou laatste dan voor vandaag, Port of Spain, Trinidad??
Ik heb het idee dat dat steeds minder in trek begint te rakenquote:Op dinsdag 20 september 2005 07:44 schreef en_door_slecht het volgende:
Aruba!
Klopt. Het gebouw op de foto is de oudste kathedraal in Amerika. Wat de nieuwe betreft: je omschrijving is wat vaag (we moeten zoeken naar een stad in de buurt van de plek waar die foto is gemaakt?) maar bedoel je Timbuktu?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:37 schreef en_door_slecht het volgende:
Isla de Margarita, Porlamar
Het is Santo Domingo, Dom. Rep. :bewijs
Nou, als je op de stad gaat zoeken, kom je deze foto tegen. En ik vond de foto wel leuk, waarbij er best veel aanwijzingen zijn om bij de goede stad uit te komen. Maar strikt genomen is dit dus geen foto van de stad die jullie moeten zoeken. En het is geen Tibuktu, Maliquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:52 schreef De_Hertog het volgende:
Wat de nieuwe betreft: je omschrijving is wat vaag (we moeten zoeken naar een stad in de buurt van de plek waar die foto is gemaakt?) maar bedoel je Timbuktu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |