Ach ja, moet toch nog alles pakken en heb eigenlijk ook nog wel honger ookquote:
Bak een ei zou ik zeggenquote:Op maandag 19 september 2005 12:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, moet toch nog alles pakken en heb eigenlijk ook nog wel honger ook![]()
Goed idee, maar bij mij duurt dat altijd heel erg lang aangezien ik die altijd met nogal veel beleg bak (kaas, spek, tomaat, ui, paprika en een hele zooi kruidenquote:
EN CURRY!quote:Op maandag 19 september 2005 12:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed idee, maar bij mij duurt dat altijd heel erg lang aangezien ik die altijd met nogal veel beleg bak (kaas, spek, tomaat, ui, paprika en een hele zooi kruiden)
Wel witbrood, geen curryquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 12:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wel witbrood, geen curryDan kun je net zo goed veel peper nemen
schopje CUL dan maar
quote:Op maandag 19 september 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik krijg honger door jullie!
!
* ijsmeis gaat maar eens wat eten!
Het is verschrikkelijk: ik kan koken en ik hoef dat nooit te doen eigenlijkquote:Op maandag 19 september 2005 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar daar heb JIJ weer gelijk in, de kruidenvervangen de curry![]()
Goed idee, bak een eitjequote:Op maandag 19 september 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik krijg honger door jullie!
!
* ijsmeis gaat maar eens wat eten!
moet jij niet opschietenquote:Op maandag 19 september 2005 12:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk: ik kan koken en ik hoef dat nooit te doen eigenlijk
Strak planquote:Op maandag 19 september 2005 12:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
moet jij niet opschieten
Het is bijna 12.45 uur![]()
ben je nou wegquote:
dag Ulreazj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 12:41 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Maakt je anders ook niks uit Frank.![]()
![]()
Hou wordt?quote:Op maandag 19 september 2005 13:06 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hallo.![]()
@RaymanNL
Dat er weer gepost wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |