quote:
MaRySe, ijsmeis, Imberr mmmmm.. nog meer suggesties?quote:Op maandag 19 september 2005 12:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer net zo'n succes wordt als destijds. Veel jongens, 2-3 meisjes...![]()
Ik moet morgen om half 8 hier weg en ben 6 uur weer thuisquote:Op maandag 19 september 2005 12:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maarjah, ik moet blij zijn met wat ik heb
Morgen eerste 4 uur vrij
Over morgen ook
Zo![]()
Nee nee, ik doe niet meequote:Op maandag 19 september 2005 12:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
MaRySe, ijsmeis, Imberr mmmmm.. nog meer suggesties?
saaw, Jett en Brechtje.quote:Op maandag 19 september 2005 12:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
MaRySe, ijsmeis, Imberr mmmmm.. nog meer suggesties?
5 nu dus.quote:Op maandag 19 september 2005 12:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
owjah, jij bent jury. Dan houden we er 2 over
Daar zul je een tijdje geen last van hebben, die stijgt als het goed is zo op richting Barcelonaquote:Op maandag 19 september 2005 12:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
saaw, Jett en Brechtje.
En natuurlijk k-Rin als binnenkomer.
ALWEER VRIJquote:Op maandag 19 september 2005 12:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik moet morgen om half 8 hier weg en ben 6 uur weer thuisMaar dan heb ik wel weer woensdag vrij
![]()
Tuurlijk nietquote:Op maandag 19 september 2005 12:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
owjah, jij bent jury. Dan houden we er 2 over
Ach ja, maar donderdag heb ik het wel weer vrij druk, van 9 tot 5. Eigenlijk alle uren, maar denk niet dat dat er in zitquote:Op maandag 19 september 2005 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ALWEER VRIJ
ik heb swoensdag's WEL twee uur les![]()
Dus?quote:Op maandag 19 september 2005 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat ik het georganiseerd heb!
!
ik ook, ik moet dan van 8.00 uur tot 16.10 uurquote:Op maandag 19 september 2005 12:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, maar donderdag heb ik het wel weer vrij druk, van 9 tot 5. Eigenlijk alle uren, maar denk niet dat dat er in zit
Dus ik regel al het gedoe met foto's en dergelijkequote:
Dat is balenquote:Op maandag 19 september 2005 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik ook, ik moet dan van 8.00 uur tot 16.10 uur![]()
kinderachtige reactiesquote:Op maandag 19 september 2005 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus ik regel al het gedoe met foto's en dergelijke.
Ik zou het dan oneerlijk/raar vinden als ik aan mijn eigen contest ga meedoen.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
Én ik heb geen zin in de kinderachtige reacties als het woord ijsmeis en foto's naar boven komt.
Wie ze wil moet maar even mailenquote:Op maandag 19 september 2005 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
Én ik heb geen zin in de kinderachtige reacties als het woord ijsmeis en foto's naar boven komt.
da's balenquote:Op maandag 19 september 2005 12:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is balen![]()
Ow wacht, ik zou eigenlijk gaan shoppen nu. Nog maar weer op de volgende bus wachten. Kwart voor 1 dus pas weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |