quote:Áls je de foto's hebt verstuurd mag je niet meer meestemmen, dit om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
Nee hoorquote:Op maandag 19 september 2005 12:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]Dan kan je me zeker uitlachen
Wie zijn de vrouwelijke deelnemers, en wat zijn de prijzen enzo?
het tagje is juist de prijs, dat is het puntquote:Op maandag 19 september 2005 12:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]Dan kan je me zeker uitlachen
Wie zijn de vrouwelijke deelnemers, en wat zijn de prijzen enzo?
Hmm, inderdaad. Daar heb ik niet aan gedachtquote:Op maandag 19 september 2005 12:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry ijsmeis, maar ik vind wel dat je moet kunnen stemmen op leden van het andere geslacht. Dat je niet op jezelf kunt stemmen lijkt me vrij logisch, maar het lijkt me ook dat je mee wilt kunnen kiezen voor wie er wint bij het andere geslacht
Ik vind eerder dat je dan wel mee mag stemmen, alleen niet op jezelf.quote:Op maandag 19 september 2005 12:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry ijsmeis, maar ik vind wel dat je moet kunnen stemmen op leden van het andere geslacht. Dat je niet op jezelf kunt stemmen lijkt me vrij logisch, maar het lijkt me ook dat je mee wilt kunnen kiezen voor wie er wint bij het andere geslacht
Lees dat topic dan...quote:
Zit er nog een meeting in met die vrouwelijke deelnemers?quote:Op maandag 19 september 2005 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor.
Geen idee, die moeten nog komen. (Het is vandaag pas begonnen)
Zeg ik lekker niet.
Dat moet je dan helemaal zelf regelen Fwnkquote:Op maandag 19 september 2005 12:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zit er nog een meeting in met die vrouwelijke deelnemers?![]()
![]()
Doe jij ook mee?quote:Op maandag 19 september 2005 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat moet je dan helemaal zelf regelen Fwnk.
Heel fijnquote:Op maandag 19 september 2005 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad. Daar heb ik niet aan gedacht.
Ik zal het even aanpassen!
Brechtje is te jongquote:Op maandag 19 september 2005 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, ik zit in de jury.
Brechtje doet wel mee![]()
!
Ik moest hem drie keer lezen.quote:Op maandag 19 september 2005 12:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heel fijnAlleen de zin loopt nu niet helemaal lekker meer, maar ach.. Daar zal niemand écht over vallen natuurlijk
Net of dat dat iets uitmaaktquote:Op maandag 19 september 2005 12:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie krijgen met Yvonne
Het is dat ik de suggestie zelf gaf voor het veranderen anders had ik dat ook gehadquote:Op maandag 19 september 2005 12:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moest hem drie keer lezen.![]()
Bij mij ook, afgelopen vrijdag ook al trouwensquote:Op maandag 19 september 2005 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
vandaag is het bij mij nog steeds weekend![]()
Ik had de verbetering pas gelezen nadat jij had gemeld dat de zin verbeterd was.quote:Op maandag 19 september 2005 12:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is dat ik de suggestie zelf gaf voor het veranderen anders had ik dat ook gehad
quote:Op maandag 19 september 2005 12:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bij mij ook, afgelopen vrijdag ook al trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |